Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

1 hour ago, Stefanb said:

Vil bare kommentere på Joe Willock igjen: Jeg mener han er verdt å beholde. En spiller som scorer mål, godt tempo i kroppen, fysikk og teknikk.

Han kan fort bli en fantastisk spiller. Er heller ikke eldre enn 21 år.

Maitland-Niles er en spiller jeg alltid har likt. Når han er på så er han fantastisk, men jeg tror dessverre at han ikke har konsentrasjon/fokus nok til å holde et stabilt høyt nivå.

Mavropanos er en spiller som kan bli veldig god om 3-5 år, men jeg tror ikke det skjer i Arsenal.

Når det gjelder Lacazette så mener jeg egentlig at han burde selges mens vi kan få noe for han, men jeg kan ikke si det er lurt å gå inn i en ny sesong med kun Martinelli og Balogun som spisspar.

Angående Joe Willock. I tillegg til det du nevner har han også svært god utholdenhet.  
jeg ønsker å beholde ham. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Trur ikke vi skal satse på Auba som spiss, han har ikke vert god i det siste og en del disiplinær problemer. Hever god lønn og virker fornøyd med det. Trur vi skal selge ham og heller satse på en som er mer sulten. Meninger om dette? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners77 said:

Trur ikke vi skal satse på Auba som spiss, han har ikke vert god i det siste og en del disiplinær problemer. Hever god lønn og virker fornøyd med det. Trur vi skal selge ham og heller satse på en som er mer sulten. Meninger om dette? 

Et vågalt trekk. Det kan godt tenkes at det er riktig vei å gå, men tviler på at han er lett å selge. Ikke vil han dra, og lønnen er skyhøy. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/30/2021 at 12:32 PM, bergkampje said:

Jeg tar GJERNE Memphis Depay på free transfer, men tror han ender opp i Barca 

Er han på free transfer til sommeren? Han tar GJERNE jeg og. Få inn han og Aouar eller Ruben neves! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei, Et par år siden jeg var inne her (da med et annet brukernavn).  Hyggelig å  være tilbake. 

Når det gjelder nye spillere så er vi vel greit igang med rekrutteringen, men mangler et par nøkkelposisjoner. Vi MÅ ha en forsterkning på høyre back og en oppgradering/erstatter for Xhaka. Klarer vi det så tror jeg vi kan bitre godt ifra oss. Jeg nekter å tro at Auba vil ha en like svak sesong igjen og da bør vi være styrket offensivt.

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Hei, Et par år siden jeg var inne her (da med et annet brukernavn).  Hyggelig å  være tilbake. 

Når det gjelder nye spillere så er vi vel greit igang med rekrutteringen, men mangler et par nøkkelposisjoner. Vi MÅ ha en forsterkning på høyre back og en oppgradering/erstatter for Xhaka. Klarer vi det så tror jeg vi kan bitre godt ifra oss. Jeg nekter å tro at Auba vil ha en like svak sesong igjen og da bør vi være styrket offensivt.

Enig. 
 

velkommen tilbake. Er det lov å spørre hvilket brukernavn du hadde tidligere? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
16 minutes ago, Ben Elfen said:

Jepp. Vi trenger defensiv midtbanemann eller høyreback. Han vil passe perfekt

Inverted rightback. Der tror jeg Messi er klasse. Kanskje han endelig får den anerkjennelsen han fortjener?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...