Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg vil ha en forsvarstrio med Koscielny, Mustafi og David Luiz.

 

Noen som gidder å fikse dette for meg?

 

BE

 

David Luiz, Kosciely og Mustafi? Jesus. Det hadde faen meg vært kamikaze.

 

Tror vi hadde mistet mange eldre Gooners og de med hjerteproblemer over de neste sesongene hvis dette hadde skjedd.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Alt i alt har vi allerede en mer balansert tropp enn på lang tid. Likevel, jeg er fortsatt usikker på, eller rett og slett skeptisk til, nivået på midtstopperene våre. Jeg får velge å tro på at bedre defensiv struktur og et realt spark i ræva bygger bro over dette.

Vi mangler også en naturlig kantspiller, så det må da bli neste ønske fra min side. Hvem? Helt likegyldig bare han gjør jobben.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Sir John said:

Alt i alt har vi allerede en mer balansert tropp enn på lang tid. Likevel, jeg er fortsatt usikker på, eller rett og slett skeptisk til, nivået på midtstopperene våre. Jeg får velge å tro på at bedre defensiv struktur og et realt spark i ræva bygger bro over dette.

Vi mangler også en naturlig kantspiller, så det må da bli neste ønske fra min side. Hvem? Helt likegyldig bare han gjør jobben.

Jeg er også fornøyd med balansen i troppen. Tror vi begynner å slite med homegrown om vi selger Welbeck. Tror Cahill hadde passet oss svært godt. Tror også vår nye midtstopper er bedre enn hva jeg tror du tror han er ?.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg ingen StefanB, men jeg satser på at han ikke tar det så tungt at jeg prøver å komme med et svar på spørsmålet til BE ?

 

Spillere født etter 1. januar 1997 (U 21) kan fritt benyttes utenfor homegrownkvoten, så spillere som Nelson m.fl. vil ikke bli ført opp i 25-mannstroppen men kan benyttes fritt i tilegg til de 25 navngitte spillerne. Av stallen på 25 spillere som på meldes inn ved sommervinduets slutt og ved januarvinduets slutt, så kan det ikke være mer enn 17 spillere som ikke er homegrown.
En hjemmedyrka spiller er en spiller som er født før 1. januar 1997, men som har vert registrert som spiller hos det engelske eller walisiske fotballforbundene i minst tre hele sesonger (2ll23 36 måneder) før spilleren fylte 21 år.

Her er en liste over spillere som er under kontrakt med Arsenal FC og som kommer under dette kriteriet, uavhengig om de er aktuelle for førstelaget eller ikke:
(med forbehold om feil)

Homegrown:

Akpom
Bellerin
Chambers
Holding
Iwobi (var sist sesong U21 spiller, kommer nå under homegrown)
Jenkinson
Macey
Ramsey
Welbeck
 

Spillere som kommende sesong er i sitt siste år som U21 spiller:

Maitland-Niles

 

Spillere som ikke er Homegrown og som kommer under kvoten på 17 av 25 spillere som må meldes inn ved sesongstart:
(noen av de vil garantert bli solgt eller gå på utlån)

Cech
Ospina
Leno
Martinez

Papastathopoulos (Sokratis)
Kos
Lichtsteiner
Monreal
Mustafi
Mavropanos
Kolasinac

Elneny
Mkhitaryan
Özil
Torreira
Xhaka

Asano
Campbell
Lacazette
Aubamayang
Lucas


 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...