Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Støtter alt bortsett fra ville ikke kvittet meg med Walcott og Giroud ville lånt ut Theo hatt Giroud som backup. Theo har totalt mistet sevtillit men kommer tilbake. Lukaku ville bøttet inn mål dyr men god

 

Kan ikke hente såpass mange spillere uten å "tjene litt" på spillersalg. Giroud og Walcott ut ville gitt oss kanskje £35-40m. Ved siden av å løse opp rimelig i lønninger (sies jo at Walcott ligger på £140k alene). Skulle Walcott blitt lånt ut så ville vi trolig betalt majoriteten av lønningene hans og det funker dårlig.

Lukaku, Welbeck og Akpom på topp hadde nok vært greit.

 

Enig i de fleste, kan legge til Rugani når det gjelder klasse stoppere. Men ja :)

 

 

Må ikke glemme Wenger ut, og en annen manager inn også.

 

Rugani er god, men syntes han er mer ustabil enn de andre nevnte her. :)

Link to comment
Share on other sites

Du spiller mye fm ja Stefan? :P tah er et stort talent, men langt ifra ferdig nok til å komme inn i vår førsteellever, prestert brukbart for et underpresterende leverkusen. Samme med sule, stort talent.

 

Av de du ramser opp er romagnoli den som kunne kommet inn å gjort en forskjell, spiller som om han er 31.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke rørt Football Manager siden 2009. Så dårlig med det ;)

 

Er en grunn til at jeg ikke har satt en eneste midtstopper på "ut listen", men alle de tre er ekstremt store defensive talenter. Vil gjerne ha de inn før de blir plukket opp av noen andre og vi ikke har nubbsjangs.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kommer til å slite med å tiltrekke oss slike toppspillere når man ser samme leksa år etter år. Med klopp i Liverpool og guardiola i city blir det ennå vanskeligere. Jeg er mer redd sanchez eller Özil gir seg og reiser for å si det sånn..

 

Vi må finne en suarez som ikke har slått igjennom eller lignende er jeg redd

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Stones - Pogba - Aubameyang da er me på kvartfinalenivå i CL. Sjølv med desse tre inn vil det være mangler.

 

Skjønner ikke helt hvorfor du engang nevner Pogba men :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Newcastle-outcast Hatem Ben Alfa hadde en strålende sesong i Frankrike med 17 mål og 6 assist. Han er også uten kontrakt. Mye tyder på at han har blitt mer moden siden Newcastle.

Kunne vært verdt å signere på free transfer.

Link to comment
Share on other sites

Newcastle-outcast Hatem Ben Alfa hadde en strålende sesong i Frankrike med 17 mål og 6 assist. Han er også uten kontrakt. Mye tyder på at han har blitt mer moden siden Newcastle.

Kunne vært verdt å signere på free transfer.

 

 

Ben Arfa på free sier man ikke nei til, men hadde vel krevd relativt høy lønn?

Link to comment
Share on other sites

Signerer han gratis for 2 år og f.eks 60k i lønn:)

 

£60k?

 

Røyka sokka dine eller? :P

 

Legg på £100k så er det nok nærmere hva en bosman spiller av Ben Arfa sitt kaliber går for.

Link to comment
Share on other sites

 

£60k?

 

Røyka sokka dine eller? :P

 

Legg på £100k så er det nok nærmere hva en bosman spiller av Ben Arfa sitt kaliber går for.

 

Bullshit, Ben Arfa har aldri vært i nærheten av 100k ...

Link to comment
Share on other sites

 

Bullshit, Ben Arfa har aldri vært i nærheten av 100k ...

Du er klar over at bosman spillere får sykt høy lønn og sign-on fee da klubben slipper å betale overgangssum for spilleren?

 

Er sånn Joe Cole endte opp på over £100k i uka. Chamakh på £80k..

Link to comment
Share on other sites

Du er klar over at bosman spillere får sykt høy lønn og sign-on fee da klubben slipper å betale overgangssum for spilleren?

 

Er sånn Joe Cole endte opp på over £100k i uka. Chamakh på £80k..

 

 

Joda, men tror fortsatt ikke han havner på 160k i uken som du påstår her:)

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ben Arfa har for øvrig gått til PSG. :P

 

Når det gjelder nye signeringer så trenger vi som jeg har nevnt for å kjempe i toppen en spiss og en kantspiller fra så øverste hylle som det lar seg gjøre. Et "double-swoop" fra Lyon hadde vært nydelig. Lacazette og Fekir. Særlig sistnevnte er en spiller jeg virkelig liker. Er dog litt usikker på han etter skaden han pådro seg, men gutten var "the real deal" før dette. Han og Lacazette har også et herlig samarbeid og han er også en spillertype som kan spille over hele den offensive linja. Og som burde ha null problemer med å komme seg inn på samme bølgelengde som Özil og Alexis.

 

Lacazette har vi vel allerede dekket litt, men han er en spiss som ofte blir sammenlignet med Walcott pga. høyden, men som minner langt mer om Agüero når det gjelder fysikk og fart. Er en veldig god avslutter og kan score fra de rareste vinkler. Er i mine øyne trolig den beste av de "tilgjengelige" spissene på markedet.

 

Ellers trenger vi også en midtstopper inn og en venstreback/høyreback hvis f.eks. Gibbs og Debuchy stikker, men de to siste er ikke så høy prioritet helt ennå. Det viktigste er å oppgradere på Giroud og Walcott/Chamberlain. Iwobi er et veldig spennende og godt talent, men han er langt ifra god nok til å være et førstevalg pdd.

Link to comment
Share on other sites

vi har hentet spissen vår nå Stefan... Takuma Asano er bekreftet ! Woohooo

Og velkommen skal han være. Det er alltid spennende med unge, lovende spillere. Etter hva jeg har lest må han ut på lån et år for å arbeidstillatelse. Dette er ikke svaret på vårt problem, men en spennende tilvekst.

Link to comment
Share on other sites

Noen som forresten har fulgt med på Kamil Glik? Så han under EM og syntes han var en veldig dominerende midtstopper. Så sjekket han opp litt og han er rimelig "highly rated" for å si det mildt, men nå ser jeg at han er klar for Monaco. Og det for en rimelig lav som på 12,5m euro.

 

Hadde vært en rimelig god partner for Koscielny vil jeg påstå. Stor og dominant. En "bauta" i midtforsvaret som vi har savnet siden Campbell forsvant..

 

Kunne også tenkt meg at vi "raidet" Southampton for van Dijk. Syntes han er en god stopper.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...