Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Er dette våte drømmer siden eller???

 

Jeg så et innlegg om at Arsenal burde kjøpe Rosicky, han er absolutt ikke det vi trenger!!!

Vi har mer enn nok av lettbeinte teknikere!!!

 

Her er mitt arsenallag med tre spillere som det er fullt realistisk å hente:

 

Henry Torres

Reyes Gravesen Fabregas Pires

Cole Ledley-King Cambell Lauren

Lehmann

 

 

 

Hva synes dere om dette forslaget???

Link to comment
Share on other sites

Er dette våte drømmer siden eller???

 

Jeg så et innlegg om at Arsenal burde kjøpe Rosicky, han er absolutt ikke det vi trenger!!!

Vi har mer enn nok av lettbeinte teknikere!!!

 

Her er mitt arsenallag med tre spillere som det er fullt realistisk å hente:

 

            Henry  Torres

Reyes Gravesen Fabregas Pires

Cole Ledley-King Cambell Lauren

                Lehmann

 

 

 

Hva synes dere om dette forslaget???

33915[/snapback]

 

Se vekk i fra at Bob snart er utgått på dato, og at Ledley King neppe er aktuell, så var ikke forslaget helt på trynet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes iallefall at Thomas Gravesen er en fantastisk fotballspiller med en fantastisk innstilling. Han hadde passet ypperlig på midtbanen i forhold til den styrken, pasningsferdigheten og PL erfaringen han har. Et sikkert og godt kjøp av Wenger hadde det vært å få Dansken til Nord London

Link to comment
Share on other sites

Er dette våte drømmer siden eller???

 

Jeg så et innlegg om at Arsenal burde kjøpe Rosicky, han er absolutt ikke det vi trenger!!!

Vi har mer enn nok av lettbeinte teknikere!!!

 

Her er mitt arsenallag med tre spillere som det er fullt realistisk å hente:

 

Henry Torres

Reyes Gravesen Fabregas Pires

Cole Ledley-King Cambell Lauren

  Lehmann

 

 

 

Hva synes dere om dette forslaget???

33915[/snapback]

 

Se vekk i fra at Bob snart er utgått på dato, og at Ledley King neppe er aktuell, så var ikke forslaget helt på trynet.

33919[/snapback]

Bob???

(Beklager at jeg ikke er helt med)

Link to comment
Share on other sites

Er dette våte drømmer siden eller???

 

Jeg så et innlegg om at Arsenal burde kjøpe Rosicky, han er absolutt ikke det vi trenger!!!

Vi har mer enn nok av lettbeinte teknikere!!!

 

Her er mitt arsenallag med tre spillere som det er fullt realistisk å hente:

 

Henry Torres

Reyes Gravesen Fabregas Pires

Cole Ledley-King Cambell Lauren

Lehmann

 

 

 

Hva synes dere om dette forslaget???

33915[/snapback]

 

Se vekk i fra at Bob snart er utgått på dato, og at Ledley King neppe er aktuell, så var ikke forslaget helt på trynet.

33919[/snapback]

Bob???

(Beklager at jeg ikke er helt med)

33947[/snapback]

 

Bob = Robert Pires

Link to comment
Share on other sites

Bob = Robert Pires

33959[/snapback]

 

OK

Men vi har jo flere utfordrere til vingrollene Hleb og Ljungberg

Så du er vel enig at i midbaneleddet trengs det et fysiskt sterkt rivjern ala gravesen ???

Link to comment
Share on other sites

Guest bt_klare

Nå som veteranen Bergkamp skal legge opp trenger vi jo en ny erstatter! Unggutten vanPersie, også fra nederland, kan sees på som en rimlig erstatter. Det er mange som sammenligner egenskapene dems, men vanPersie's egenskaper egner seg egentlig ikke på samme måte som Bergkamp sine.

Noen forslag til en ny erstatter?

 

:P

Link to comment
Share on other sites

Guest Biffen

Minnes at det har vært mye snakk om Daniel Braaten her, så jeg syns det er rett og rimelig og nevne at vi desverre nettopp gikk glipp av den "ukjente tvillingbroren" hans -Deon Burton, som endte opp i Sheffield Wednesday......

 

 

_41173824_burton203.jpg

 

 

Spitting image sier jeg bare...

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalboy123

Jeg vil ha Freddy Adu han har en bra skuttfott+han har tekniken. Han abefaler eg med Henry men han eg jo unge då om noen år så er han en av de best i verden. ;) og en nye keeper d hadde vert perfekt. En go og ung keeper. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha Freddy Adu han har en bra skuttfott+han har tekniken. Han abefaler eg med Henry men han eg jo unge då om noen år så er han en av de best i verden. :ph34r:  og en nye keeper d hadde vert perfekt. En go og ung keeper. <_<

34589[/snapback]

 

 

har du noengang sett Adu spille? -han sliter benken i et lag i den amerikanske ligaen.. en liga som jeg vil tippe er på samme nivå som allsvenskan...

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalboy123

ja eg har faktisk sett han spille eg seie at han er goe nå men om noen år kan han bli sykt mye bedre, siden det er bedre å kjøpe han ung og billige en å kjøpa han når han er vert MANGEN Millioner ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

Jeg tenkte siden Kolo Toure og Emmanuel Eboue og kanskje Lauren er i Afrikamesterskapet.

 

må vi jo ha en ny forsvarspiiller derfor tenkte jeg at Jonathan Zebina fra Juventus hadde vært et strålende kjøp siden han kan spille midtstopper og høyreback.

 

Papa Bouba Diop trenger vi fordi han er veldig go fysisk og ligner Vieira i spillestilen

jeg vet vi har kjøpt Diaby men vi trenger også en mer rutinert stabil midtbanespiller

derfor tenkte jeg at vi kunne kjøpt han.

 

vi var vel interessert i han for en liten stund siden.

 

 

Hva sier dere til dette?.

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong
Jeg tenkte siden Kolo Toure og Emmanuel Eboue og kanskje Lauren er i Afrikamesterskapet.

 

må vi jo ha en ny forsvarspiiller derfor tenkte jeg at Jonathan Zebina fra Juventus hadde vært et strålende kjøp siden han kan spille midtstopper og høyreback.

 

Papa Bouba Diop trenger vi fordi han er veldig go fysisk og ligner Vieira i spillestilen

jeg vet vi har kjøpt Diaby men vi trenger også en mer rutinert stabil midtbanespiller

derfor tenkte jeg at vi kunne kjøpt han.

 

vi var vel interessert i han for en liten stund siden.

 

Hva sier dere til dette?.

35145[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

Vi sier rett og slett følgende:

 

Vi trenger ikke gamle vrakgods fra andre klubber. Jeg håper du nå har skjønt at det ikke er sånn Wnger opererer. Han henter unge spillere, og så former han dem slik han selv vil.

Selfølgelig vil vi ikke ha noen slike oldinger :huh: . Hva er vitsen med å bruke penger på spillere for å ha dem i 1 mnd.??!!!! Da er det bedre å bruke egne talenter!!!

 

 

Så king kong, vi sier NEI !!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...