Jump to content

Julio Baptista


Guest ReYeS

Recommended Posts

Guest The translator
synes dette tar helt av nå!prisene hører jo ikke hjemme noen plass...........

kunne tenkt meg at vi kjøpte tilbake anelka for en billig penge,gutten er blitt mere voksen nå

å hadde han fått en ny sjangse sammen med sin gode venn henry på topp så tror jeg det kunne blitt bra. :(

14493[/snapback]

Enig der. Jeg har sansen for Anelka..... er ikke sikker på om vi burde gi mer enn 200 for baptista når vi kan få anelka for 100(?). Anelka er en god spiller og vi vet han kan spille det engelske spillet. Baptista har aldri spilt i england og har bare to gode sesonger bak seg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply
Guest The translator
Anelka til Arsenal? Nå må dere tenke dere litt om...

14504[/snapback]

 

Han er god, han er bedre enn laget han spiller for. Han er bedre enn sist han spilte for oss...en tid vi trodde vi hadde fått Ian wrights replacement.

Link to comment
Share on other sites

Anelka...god spiller, men det går jo bare ett år så vil han bytte klubb igjen :(

 

Kjenner jeg Wenger rett, har han vel ikke for vane å kjøpe tilbake spillere han har solgt.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Anelka...god spiller, men det går jo bare ett år så vil han bytte klubb igjen  :(

 

Kjenner jeg Wenger rett, har han vel ikke for vane å kjøpe tilbake spillere han har solgt.

14509[/snapback]

Det kan bli første gang da :P . Syns det er rart når Wenger ikke har nevnt anelka. Tror kanskje det har noe med det som skjedde sist. Anelka har ingen fremtid hos oss lenger....muligens pga det som skjedde sist. Men god spiller, bedre enn owen eller trezeguet

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Glem Anelka! En oppskrytt spiller som er en virkelig primadonna! Får da vel heller satse på lovende spillere en en som ingen gidder å kjøpe, det er jo nesten alltid han som klager og vil bort fra klubbene han spiller for er da mitt inntrykk.. Nei, se å få signert Baptista i løpet av uka!

Link to comment
Share on other sites

Synes det begynner å bli i overkant mye for denne Baptista karen. Har sett ved flere annledninger at han spiller bra fotball i La Liga, men vi har ingen garanti for at han gjør det like bra i PL. Synes Anelka var et bra forslag, selv om han muligens er ei stor bråkebøtte.. Nå må vi snart få inn en spiller som kan bli med på Pre season og være godt forberedt til neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Synes det begynner å bli i overkant mye for denne Baptista karen. Har sett ved flere annledninger at han spiller bra fotball i La Liga, men vi har ingen garanti for at han gjør det like bra i PL. Synes Anelka var et bra forslag, selv om han muligens er ei stor bråkebøtte.. Nå må vi snart få inn en spiller som kan bli med på Pre season og være godt forberedt til neste sesong.

14548[/snapback]

Det er akkurat det jeg selv frykter. hvilken garanti har vi for denne mannen? Det finnes mange gode spillere uti verden, men ikke alle er priset 250 millioner. Baptista spiller ikke i en toppklubb og kan derfor ikke prises til over 200 millioner. Anelka er et bra forslag...han kan spille drit bra

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Glem Baptista. Beklager å måtte si det.

 

Fra Sevillas offisielle hjemmeside.

 

Julio Baptista vil bli i Spania for å få det spanske passet sitt, og ønsker ikke å dra til England. I allefall ikke i denne omgang. Dessverre.

 

Da var Baptista-fantasiene over for min del.

14588[/snapback]

yes, det er riktig. Baptista sa at han ville bli et år igjen så han kunne få spansk pass. Det kan bare bety to ting. 1 sevilla skal selge fortest mulig ellers forvinner baptista for billing penger neste år. 2 baptista har allerede avtalt med barcelona om å holde seg i sevilla for så å gå for billing penger neste år :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Men husk nå hvor lenge City pratet om at de ikke ville selge swp, og hvor han ønsket å bli. Alt er mulig til riktig pris, en hvor mye er den og vil det være vært det?

 

 

 

 

:angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Glem Baptista. Beklager å måtte si det.

 

Fra Sevillas offisielle hjemmeside.

 

Julio Baptista vil bli i Spania for å få det spanske passet sitt, og ønsker ikke å dra til England. I allefall ikke i denne omgang. Dessverre.

 

Da var Baptista-fantasiene over for min del.

14588[/snapback]

 

skriver det samme her. dette er veldig mistenkelig. latinamerikanere trenger bare arbeide to år i spania for å kunne søke om spansk pass. ett ekstra år i spania vil ikke være av betydning for baptista, så hvorfor dukker dette tullet gang på gang opp...?

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Glem Baptista. Beklager å måtte si det.

 

Fra Sevillas offisielle hjemmeside.

 

Julio Baptista vil bli i Spania for å få det spanske passet sitt, og ønsker ikke å dra til England. I allefall ikke i denne omgang. Dessverre.

 

Da var Baptista-fantasiene over for min del.

14588[/snapback]

 

skriver det samme her. dette er veldig mistenkelig. latinamerikanere trenger bare arbeide to år i spania for å kunne søke om spansk pass. ett ekstra år i spania vil ikke være av betydning for baptista, så hvorfor dukker dette tullet gang på gang opp...?

14594[/snapback]

 

 

Hvorfor sier baptista det da?hvis du har rett og.....hvis så er saken, så er jeg redd det er noe mellom Barcelona og baptista.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Hvorfor sier baptista det da?hvis du har rett og.....hvis så er saken, så er jeg redd det er noe mellom Barcelona og baptista.

14595[/snapback]

 

baptista har nå bekreftet at han får(eller kan få?) spansk pass i august. det jeg skrev stemmer...

 

du finner uttalelsene på teamtalk.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
baptista har nå bekreftet at han får(eller kan få?) spansk pass i august. det jeg skrev stemmer...

 

du finner uttalelsene på teamtalk.

14603[/snapback]

nå til august? Hvorfor skal han bli der en sesong til da? Han kan forvinne til januar...eller nå til august hvis han rekker det.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Tviler på at Sevilla ville hentet Johnson som erstatter visst Baptista som jeg foretrekke å kalle " The Bitch" nå for tida forlater Sevilla.

Det ser jo ut som Baptista har ombestemt seg å ikkje vill forlate spania.......det er jo det at han får "spanish-passport" men tror alt i alt at det ender med at Baptista forlater Sevilla til forldel for Barcelona.

Han får jo "passportet" slutten av august, å da tror jeg desverre at Barcelona setter inn hodestøtet..å kjøper "The Bitch".

 

 

 

Dette synes jeg at er veldig synd, jeg er en stor tilhenger av Baptista sin spillerstil..å tror han kunne ha gjort det meget bra for "The Gunners".......men må nok ærlig innrømme at vi ikkje kommer til å se Baptista i Arsenal trøya neste år....noe som vi alle hadde håpet!!

 

 

Det skal bli spennende å se hvilken ny spiss vi blir linket med i framtiden!?

Link to comment
Share on other sites

Høres veldig lite troverdig ut at en spiller foretrekker Sevilla foran Champions League-spill med Arsenal eller Barca.

Og hvis Barca har en finger med i spillet blir han nok å se der i januar for småpenger..

Kanskje det skinner igjennom her at han heller vil spille på topp sammen med Ronaldinho og E'to? Enda vi har verdens beste spiss?? hmmmm... :(

 

Håper det er en sjanse at han kommer til oss, men ser ikke så lyst ut nå... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Tobias

Sevilla må vel selge hvis de ikke får fornyet kontrakten hans. Har av en eller annen grunn en god magefølelse når det gjelder Babtista.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...