Jump to content

Arsenal har kjøpt gresk spiss?


Paul G

Recommended Posts

Guest espenstoele

....synes dette høres tvilsomt ut. Merkelig at ingen andre har fått det med seg??

 

Men på den annen side - det ville vært typisk Wenger..en ukjent unggutt.

 

Tror vi er klare for noen med litt mer "tyngde" nå....men Wenger har vunnet ligaen..ikke jeg :o

Link to comment
Share on other sites

Hentet fra Arsenal-Mania boardet:

 

"Last night I actually watched the U-21 game between Turkey and Greece (we won 0-1 by the way ) and it was the first time I see Giorgos Samaras play a full-game... My god, what a player! He is a striker and he is BIG. I don't know how tall exactly (looked something like 1.95m) but he was not only the tallest player in the pitch (about a head taller than any Turkish defender) but also the FASTEST one, and the strongest one and the one with the best technique. It was like a man playing among boys. Three or four times he took the ball and dribbled past 3 or 4 Turkish players like they were not there... Winning headers, keeping the ball, defending, linking up with his teammates - he did EVERYTHING. And he had some wonderful tricks and flicks... BEATIFULL.

 

He didn't score even though he had a couple of chances but every time he took the ball he was doing something good. At one instant, he dribbled past a Turkish defender and him not knowing what to do dived and grabbed him from his feet like in rugby. He was so good that when he was subbed out, the Turkish fans applauded him. We seriously should have no worries about the future of our attack. Salpiggidis, Samaras, Papadopoulos, Mantzios."

 

Profil på Herenveens hjemmesider

 

Ps! Jeg flytter denne tråden over til hovedboardet og lar det bli tråden om denne spilleren dersom signeringen blir bekreftet.

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo utrolig mange gode unge spisser, jeg tviler på at Wenger henter så mange flere i sommer. Tror han er mer gira på å slippe til de vi har, med mindre han finner "gullet" som de har begynt å kalle det.

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo utrolig mange gode unge spisser, jeg tviler på at Wenger henter så mange flere i sommer. Tror han er mer gira på å slippe til de vi har, med mindre han finner "gullet" som de har begynt å kalle det.

11315[/snapback]

 

Bra sagt! :huh:

Enig! :)

Link to comment
Share on other sites

Gudene vet hva Wenger tenker på! :huh:

 

Forholder meg ganske så passiv med tanke på en ung og dyr greker som for meg er totalt ukjent. Skulle tro vi hadde gutter i egne rekker som skulle få muligheten?

 

Muligens bare et rykte, men Wenger knows!!

Vil aller helst ha etablerte spillere.

Link to comment
Share on other sites

Her fant jeg en relativt god nyhet.

 

http://www.footballrumours.info/article.php?artid=7279

 

Her avkrefter faren til denne ukjente Giorgos Samaras' overgang til Gunners. Anser dette som en god nyhet siden vi har stallen full av unge, spennede spisstalenter, og det vil bare ødlegge for dem å tilføre dem enda mer konkurranse.

Om AW skal ut på spisshandel bør første prioritet være rutine. (En ikke-kompersatorisk beslutningsregel - For de som skjønte den :huh: )

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Enig at arsenal ikke trenger å kjøpe flere unge spisser!!

håper Quincy får spille neste sesong, men han kan jo spille på høyre kant!!

For viss denne spilleren er så god som de sier at han er sterk, rask, teknisk, god på hode og farlig avslutter......da kan vi jo ikke bare la han gå til en annen stor klubb!!

 

 

 

Men som dere allerede har sagt.......Wenger knows!!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Telegraaf skriver at Georgis Samaras kan være på vei til Arsenal.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/...ij_Arsenal.html Og Arsenal er villige til å gi 5,5 millioner euro for han.

 

For de som ikke forstår nederlandsk:http://www.myfootballnews.co.uk/news_jump....=1&story=477995

 

Gamle rykter blusser opp igjen?

Limt sammen.

Link to comment
Share on other sites

Bryr meg minimalt hvor han kommer fra bare han er god!

Dette er den andre lange spissen på kort tid Arsenal har vært

linket til.

En plan B som vi har etterlyst.

Spiss trenger vi med tanke på at DB legger opp etter sesongen.

Link to comment
Share on other sites

slutt og tvil på at han er go.. bare sier det!!

 

så kampen mellom heerenven og ajax for noe uker siden 4-2..

 

han scoret to mål og var banens beste..

 

har en far som bor i holland, og holder med ajax, de har netopp kjøpt en annen spiller fra heerenven..

 

min far håpte for alt i verden at samaras ble hentet til ajax..

 

jeg håper han kommer til arsenal..

 

tror han er en go del bedre enn adebayor som vi har hentet..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...