Jump to content

Jermaine Pennant


Guest Rufsen

Hvem spiller høyre flanke i 2006/07 ?  

52 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå har Jermaine Pennant spilt 3 kamper for Birmingham. Mot Southampton, Man U og Liverpool. På VG-børsen får han 8, 7 og 8 i karakter. Mot Liverpool har han en assists og spiller skjorta av Riise.

 

At han er i ferd med å skusle bort karrieren sin på grunn av utenomsportslig tull er en kjent sak, men jeg fatter likevel ikke hvorfor han ikke blir mer satset på i Arsenal.

 

Vi trenger en engelsk landslagsspiller. For, innen 3 år er Pennant fast på landslaget. Det er jeg sikker på. Og grunnen er fordi han får spille førstelagsfotballi f.eks Birmingham.

 

I går spilte Arsenal Palace med bare utlendinger. Samtidig leser jeg boka til Clough og gir ham rett i at med alle utlendingene faller noe av sjela i klubber som Arsenal bort. Det er ikke like morsomt å se Arsenal, når det ikke er en eneste engelskmann på banen.

 

Gi Pennant en kontrakt til sommeren, for om ikke annet å sikre oss en engelsk egenprodusert spiller til kamper i Europa ! :)

Link to comment
Share on other sites

Det blir nok Shaun Wright Phillips det :)

Link to comment
Share on other sites

Vil overaske meg mye om Pennant er på landslaget om 3 år. Syns han har fått sjanser i Arsenal, men utenomsportslige ting trekker ned og jeg er helt enig med Arsenal som nå selger Pennant.

 

Ljungberg er nok høyre flanke, men Shaun Wright-Phillips stiller jeg meg meget positivt til. :)

Link to comment
Share on other sites

Pennant har rett og slett ødelagt for seg selv han, med alt idiotiet han har drevet med utenfor banen. Ingen tvil om at overgangen fra Notts County til Arsenal fikk for mye oppmerksomhet. Pennant selv begynte å tro i alt for tidlig alder at han var noe helt spesiellt, noe som har gitt han stjernenykker han ikke har klart å backe opp på banen.

Link to comment
Share on other sites

Det kan vel ikke herske tvil om at høyre flanke i dag tilhører Ljungberg. Det kan muligens hevdes at Pennant ikke har fått nok sjanser til å vise seg frem. Kanskje han kan bli noe i nærheten av god nok men dit er det langt frem. Så langt at Arsenal FC ikke kan sitte å vente på at Pennant skal bli "voksen".

 

Pennant er ferdig i klubben vår. Desperat mangel på engelskmenn for tida til tross. I dette tilfellet får vi satse på andre hester. B) Jeg ser gjerne S-W-P i rødt og hvitt ;)

Link to comment
Share on other sites

Litt synd at pennant antagelig er ute av Arsenal. Så kampen mellom Birmingham-Liverpool og jeg synes han var sikkerlig god i den kampen. Men jeg tror dessverre ikke han kommer tilbake til Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Synes det er synd at han skusler vekk en stor karriere på utenomsportslig tullball. Et meget stort talent i mine øyne.

 

Men noe jeg har lurt på, er om hvorvidt noe av tullballet kan igjen ha en sammenheng med at han muligens følte seg dårlig behandlet (lite satset på). Det har jo vært nok av muligheter for AW å starte med JP eller å sette han innpå i løpet av kampen, men det virker som om han heller foretrekker å eksempelvis sette Clichy inn for Ljungberg for så å flytte Pires over til høyre istedenfor å kjøre på med Pennant. Dårlig forklart, men dere ser vel forhåpentligvis poenget? Det må jo være litt frustrerende i lengden?

 

Jeg har fremdeles et aldri så lite håp om at Wenger forbarmer seg over Pennant, men håpet svinner for hver dag som går.

Link to comment
Share on other sites

håper Wenger satser på Pennant.

han er en ung og veldig god spiller som burde brukes ganske ofte når vi har sjansen.

jeg vet ikke hvor lenge han er borte på lån, men hvis han kommer tilbake så burde han få spille en del kamper.

men dessverre har han nok kastet bort sjansen med alt han har gjort utenfor banen.

Link to comment
Share on other sites

Det blir nok Ljungberg. Nesten dessverre, men det kunne vert langt verre.

 

Wenger sin gnithenhet med pengane (eller mangel på) er årsaken. Er sikker på at Ljungberg hadde vert ersatta om den rette spelaren til den rette prisen hadde komt, men slik er det nok med alle på laget.

Link to comment
Share on other sites

Du er jaggu meg ikke sann Paddy. Ljungberg har vært en av våre beste spillere denne sesongen, og var den som virkelig sto frem når laget spillte som verst. Men likevel klarer du å påstå at han ikke er god nok (det er iallefall slik jeg oppfatter det du skriver) Og samtidig klarer du å sitte å forsvare Vieira for hans elendige sesong. Og du påsto at jeg var farget av at Ljungberg var en av mine favoritter forrige sesong?

Link to comment
Share on other sites

Du er jaggu meg ikke sann Paddy. Ljungberg har vært en av våre beste spillere denne sesongen, og var den som virkelig sto frem når laget spillte som verst. Men likevel klarer du å påstå at han ikke er god nok (det er iallefall slik jeg oppfatter det du skriver) Og samtidig klarer du å sitte å forsvare Vieira for hans elendige sesong. Og du påsto at jeg var farget av at Ljungberg var en av mine favoritter forrige sesong?

815[/snapback]

 

Nei, er ikkje det eg seier. Seier berre at han fortsatt er en av våre "svakaste" (om man kan bruke et slikt ord om våre spelarar) ledd.

 

Når har eg forsvart Vieira? Har komt med mulige forklaringar. Har fortsatt ikkje sett ei dugande forklaring på Ljungbergs tre dårlige sesonger i strekk. Syns Vieira denne sesongen har vert alt for mykje opp og ned, akkurat som Ljungberg. Er langt frå fornøgd med Vieira. Ljungberg har tatt et steg i riktig retning, det er sant og han har langt fleire gode kampar enn tidlegare, men at han sto fram når vi spelte som verst er eg direkte uenig i. Syns tvert om eg såg det som alltid skjer når laget sliter: Ljungberg blir usynlig. Har vert god i fleire kamper, men det er ikkje i dei som har vert verst.

 

Er fornøgd med Ljungberg eg, men det har med lavt forventingsnivå å gjere. Med Vieira er eg ikkje fornøgd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Young Gun
Nå har Jermaine Pennant spilt 3 kamper for Birmingham. Mot Southampton, Man U og Liverpool. På VG-børsen får han 8, 7 og 8 i karakter. Mot Liverpool har han en assists og spiller skjorta av Riise.

 

At han er i ferd med å skusle bort karrieren sin på grunn av utenomsportslig tull er en kjent sak, men jeg fatter likevel ikke hvorfor han ikke blir mer satset på i Arsenal.

 

Vi trenger en engelsk landslagsspiller. For, innen 3 år er Pennant fast på landslaget. Det er jeg sikker på. Og grunnen er fordi han får spille førstelagsfotballi f.eks Birmingham.

 

I går spilte Arsenal Palace med bare utlendinger. Samtidig leser jeg boka til Clough og gir ham rett i at med alle utlendingene faller noe av sjela i klubber som Arsenal bort. Det er ikke like morsomt å se Arsenal, når det ikke er en eneste engelskmann på banen.

 

Gi Pennant en kontrakt til sommeren, for om ikke annet å sikre oss en engelsk egenprodusert spiller til kamper i Europa !  :)

438[/snapback]

Tror pennant er ferdig i arsenal etter å ha fått dommen 3 mnd. i fengsel. Håper jeg tar feil. Men Han har kastet sjansen bort flere ganger nå, synd, fordi han er jo en glimrende spiller! Det så man i arsenal-southampton kampen(6-1) for to år siden hvor han scoret tre mål.

Link to comment
Share on other sites

Nei, er ikkje det eg seier. Seier berre at han fortsatt er en av våre "svakaste" (om man kan bruke et slikt ord om våre spelarar) ledd.

 

Når har eg forsvart Vieira? Har komt med mulige forklaringar. Har fortsatt ikkje sett ei dugande forklaring på Ljungbergs tre dårlige sesonger i strekk. Syns Vieira denne sesongen har vert alt for mykje opp og ned, akkurat som Ljungberg. Er langt frå fornøgd med Vieira. Ljungberg har tatt et steg i riktig retning, det er sant og han har langt fleire gode kampar enn tidlegare, men at han sto fram når vi spelte som verst er eg direkte uenig i. Syns tvert om eg såg det som alltid skjer når laget sliter: Ljungberg blir usynlig. Har vert god i fleire kamper, men det er ikkje i dei som har vert verst.

 

Er fornøgd med Ljungberg eg, men det har med lavt forventingsnivå å gjere. Med Vieira er eg ikkje fornøgd.

856[/snapback]

 

Enig med Kim. Voldsomt å kalle Freddie for en av Arsenals "svakeste". Rent teknisk har du kanskje et poeng Paddy, men de ferdighetene som gjør Fressie til en klassespiller handler først og fremst om noe annet. Og det vet nok du også. I tillegg jobber han knallhardt hjemover, hvilket ikke kan sies om våre andre flankespillere. Selvsagt er ingen uerstattelige, men det er spillere på det laget som det er lettere å erstatte enn Ljungberg hvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Ljungberg bør få spille der til neste år også fordi han er utrolig viktig for laget men vi bør hente inn en ny en ellers får ikke Ljungberg noen konkurranse og spillet hans vil ikke bli like bra som før. Hent SWP, han kan presse Ljungberg og han kan spille andre steder på banen slik at han får spille MYE han også SWP velger nok Arsenal visst han får muligheten og det har jeg en følelse på at han får. så bla opp litt penger Wenger og gjør et kupp nå igjen.

Link to comment
Share on other sites

Freddie er god, og nylig ble han kåret til Arsenal.com's beste spiller i februar. Og det er ikke første gang dette året.

Når det gjelder Pennant. Noen andreenn meg som så Carling-cupen i år?? I så fall ville dere lagt merke til at Pennant ikke leverte i noen av kampene han spilte. Når han i tillegg roter seg opp i utenomsportslige negatvie saker, er vel ikke han fremtidsmannen for Arsenal.. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

HALLO??? :rolleyes:

 

Pennant er en DUST! (han er sinnsykt god i fotball da)

 

Men han har mista billappen 2 ganger nå....

Og denne siste gangen så måtte han i fengsel i ca 2 måneder...han er ute nå... :)

 

Skikkilig flaks at han er på Birmingham nå da...:(

Link to comment
Share on other sites

HALLO??? :rolleyes:

 

Pennant er en DUST! (han er sinnsykt god i fotball da)

 

Men han har mista billappen 2 ganger nå....

Og denne siste gangen så måtte han i fengsel i ca 2 måneder...han er ute nå... :)

 

Skikkilig flaks at han er på Birmingham nå da...:(

4721[/snapback]

 

 

Ja men Pennant har ingen kontrakt med Arsenal etter sommeren så jeg blir glad visst han ikke skriver under noen ny og stikker til en annen klubb. Han har fått sine sjanser og ødelagt dem utenfor banen. Synd dette fordi Pennant var jo så god før han fikk lappen :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Den tufsen Pennant er intet at samle på. Mer opptatt av bilkjøring og alkohol-gjerne i kombinasjon. Tror markedsavd i Arsenal er fornøyd med å bli kvitt ham,da det setter Arsenal i et dårlig lys og er stemmer dårlig med kallenavnet "the family club" som bla. Bruce Rioch var så opptatt av.

Sats heller på folk som er int. i å spille fotball og som bryr seg om klubb og omgivelser!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...