Jump to content

Samir Nasri


Guest engenman

Recommended Posts

  • Replies 721
  • Created
  • Last Reply

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtm...9/sfnars129.xml er kjilden da, og syntes å mene den var litt udatert. Grunnet det med Hlebs siste uttalelse. Ellers hvis den er riktig, forsvinner Hleb

 

Edit:

Da velger jeg heller å stole mer på denne: http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3623890,00.html

me too

Link to comment
Share on other sites

På Wikipedia er det bekreftet for fullt, ja :o

Han "spiller" altså for Arsenal ifølge den norske, engelske og spanske sida. På siden Arsenal FC på engelsk er han komt med i spillerstallen. Hehe :D Håper det stemmer!

 

For Wikipedia er en pålitelig kilde...? :(

Link to comment
Share on other sites

På Wikipedia er det bekreftet for fullt, ja :o

Han "spiller" altså for Arsenal ifølge den norske, engelske og spanske sida. På siden Arsenal FC på engelsk er han komt med i spillerstallen. Hehe :D Håper det stemmer!

 

For Wikipedia er en pålitelig kilde...? :(

Ordet starter på I og slutter med RONI :D

Link to comment
Share on other sites

Rart de bekrefter det på wiki, før arsenal.com har bekreftet det.

 

Tror dere Arsenal venter med å bekrefte signeringen av Nasri, fordi de jobber med å signere flere spillere, som vil bli presentert samtidig. Eller fordi Nasri faktisk ikke er klar enda ???

Link to comment
Share on other sites

Rart de bekrefter det på wiki, før arsenal.com har bekreftet det.

 

Tror dere Arsenal venter med å bekrefte signeringen av Nasri, fordi de jobber med å signere flere spillere, som vil bli presentert samtidig. Eller fordi Nasri faktisk ikke er klar enda ???

Tipper han ikke er helt klar enda, han har jo nettopp spilt landskamp, men skulle ikke forundre meg om det skjer noe i løpet morradagen eller lørdag :(

Link to comment
Share on other sites

Rart de bekrefter det på wiki, før arsenal.com har bekreftet det.

 

Tror dere Arsenal venter med å bekrefte signeringen av Nasri, fordi de jobber med å signere flere spillere, som vil bli presentert samtidig. Eller fordi Nasri faktisk ikke er klar enda ???

 

Jeg er overbevist om at det ikke kommer til å bli bare Nasri som blir presentert,har på følelsen av at det blir et par spillere til..Uten at jeg vet hvem,men sitter med en følelse av at Wenger gjør unna handlinga tidlig både med tanke på EM og sesongoppkjøring..

 

Jeg gleder meg:)

Link to comment
Share on other sites

Rart de bekrefter det på wiki, før arsenal.com har bekreftet det.

 

Wikipedia er på ingen måte i nærheten av noen pålitelig kilde ettersom hvem som helst kan redigere informasjonen der. En kamerat av meg var tidligere president i USA på wikipedia :( Det er med andre ord ikke "wikipedia" som har bekreftet dette, men en hvilken som helst person...

Link to comment
Share on other sites

Dersom vi betaler 12,5£ for Nasri, synes jeg vi gjør noe dumt! Tviler faktisk på at Nasri kommer til å spille fast på laget vårt. Og det bør han gjøre om vi skal betale så mye for ham. Dersom Rosicky var på vei ut, kunne jeg derimot forstå det.

 

Nei, Nasri ønsker jeg ikke så lenge Rosicky er hos oss. I et skadefravær (Rosicky) kan vi klare oss med et talent. Som ikke er så dyr. Finn en ør-amerikaner, eller bruk Traore! :(

 

Pengene ville jeg heller fyrt av på en ny defensiv midtbanespiller. Og dette er et ledd hvor vi er rimelig sårbare på! Og på tross av all offensiv innstilling, dette må prioriteres. Også i pengebruken!

 

Wenger kommer ikke til å handle flere spillere i 12,5£ - klassen. Det kommer bare ikke til å skje. Så folkens! Er dere klar for denne lagoppstillingen i august:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Gilberto - Nasri/Rosicky

Adebayor - Van Persie

 

eller denne:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Toure - Rosicky/x

Adebayor - Van Persie

 

... jeg er enig i at vi trenger et bedre alternativ til Rosicky enn det Diaby er.

Stewart Robson mener Diaby bør omskoleres til den defensive midtbanerollen.

Det kan jeg være åpen for. For Fabregas-rollen får han aldri, og venstrekanten går ikke.

 

?????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Dersom vi betaler 12,5£ for Nasri, synes jeg vi gjør noe dumt! Tviler faktisk på at Nasri kommer til å spille fast på laget vårt. Og det bør han gjøre om vi skal betale så mye for ham. Dersom Rosicky var på vei ut, kunne jeg derimot forstå det.

 

Nei, Nasri ønsker jeg ikke så lenge Rosicky er hos oss. I et skadefravær (Rosicky) kan vi klare oss med et talent. Som ikke er så dyr. Finn en ør-amerikaner, eller bruk Traore! :o

 

Pengene ville jeg heller fyrt av på en ny defensiv midtbanespiller. Og dette er et ledd hvor vi er rimelig sårbare på! Og på tross av all offensiv innstilling, dette må prioriteres. Også i pengebruken!

 

Wenger kommer ikke til å handle flere spillere i 12,5£ - klassen. Det kommer bare ikke til å skje. Så folkens! Er dere klar for denne lagoppstillingen i august:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Gilberto - Nasri/Rosicky

Adebayor - Van Persie

 

eller denne:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Walcott - Fabregas - Toure - Rosicky/x

Adebayor - Van Persie

 

... jeg er enig i at vi trenger et bedre alternativ til Rosicky enn det Diaby er.

Stewart Robson mener Diaby bør omskoleres til den defensive midtbanerollen.

Det kan jeg være åpen for. For Fabregas-rollen får han aldri, og venstrekanten går ikke.

 

?????????????????????

 

Nå er vel ikke Nasri først og fremt tiltenkt en plass på venstresiden.

Ikke sikkert han kommer rett inn på laget og trenger nok en tilpasningsperiode. Ikke minst fysisk.

Skal vel først og fremst konkurrere om en plass på høyrekant Hleb (hvis han blir), Eboue og Walcott.

 

Evt. en cover for Fabregas i enkelte kamper.

Men skulle Rosicky fortsatt bli skadet kan han sikkert bidra på venstresiden også. Det kan jo Walcott, Hleb og Traore gjøre også forsåvidt.

 

Men Nasri tror jeg er et bra kjøp. Jeg syns kanskje han er litt dyr, men dette er en spiller med kvaliteter på høyt nivå. Og med alle skadene vi tydeligvis har hver sesong er det bare greit å mange å ta av.

 

Jeg tror også det blir presentert flere enn èn spiller før EM, men jeg er faktisk ikke så sikker på Wenger har tenkt å hente en ny defensiv midtbanespiller. :(

Link to comment
Share on other sites

- Nasri kan til tider ta rollen til Cesc slik at han får hvilt sine verdifulle bein innimellom.

 

- Hvis Hleb blir solgt vil Nasri være gullverdt på høyrekant tror jeg.

 

- Hvis skademarerittet til Rosicky fortsetter vil Nasri være sårt trengt.

 

- Spiller vi uten alle tre (Rosicky, Cesc & Hleb) eller kun med en av dem på banen så mister vi fryktelig mye kreativitet.

 

Min oppsummering er at vi trenger en spiller som Nasri. Han kan også være gullverdt i en 4-5-1 formasjon i tøffe bortekamper i CL. Allikevel støtter jeg at vi kunne trengt en ny defensiv midtbanespiller. Kan fortsatt være at dette kommer. Tror denne sommeren blir litt annerledes fra Wenger sin side. Tror Wenger setter siste finpuss på et nytt superlag denne sommeren. :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sett mange nyheter om denne saken og det har hele tiden vært skrevet at avgjørelsen kommer innen et par dager. Første gang jeg leste det var i begynnelsen av forrige uke....

Jepp, Står det samme hver gang , men det stemmer ikke ;)

Kan han ikke Bare signere .....

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror neppe Nasri kommer til å spille sentralt for oss. Enten vil han spille kant, eller som en hengende

spiss i 4-5-1. Føler jeg meg ganske sikker på. Derfor deler jeg i stor grad oppfatninga om at vi trenger en

sentral midt. Dette tror jeg Wenger henter, men blir nok fort en Chantome og ikke Toure/Barry/en annen dyr, ikke fransk spiller

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror neppe Nasri kommer til å spille sentralt for oss. Enten vil han spille kant, eller som en hengende

spiss i 4-5-1. Føler jeg meg ganske sikker på. Derfor deler jeg i stor grad oppfatninga om at vi trenger en

sentral midt. Dette tror jeg Wenger henter, men blir nok fort en Chantome og ikke Toure/Barry/en annen dyr, ikke fransk spiller

 

Støttes 100%. Ryktene sier at Wenger vil omskolere ham til venstre kant. Jeg øyner en ny Pires her... Jippi!! Han har neppe til hensikt å ha en så dyr mann på benken.

 

Har Ros prøvd seg som defensiv midt noen gang? Han er jo propell nok til det. Det er jo også en fin posisjon å slå utsøkte pasninger fra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror neppe Nasri kommer til å spille sentralt for oss. Enten vil han spille kant, eller som en hengende

spiss i 4-5-1. Føler jeg meg ganske sikker på. Derfor deler jeg i stor grad oppfatninga om at vi trenger en

sentral midt. Dette tror jeg Wenger henter, men blir nok fort en Chantome og ikke Toure/Barry/en annen dyr, ikke fransk spiller

 

Støttes 100%. Ryktene sier at Wenger vil omskolere ham til venstre kant. Jeg øyner en ny Pires her... Jippi!! Han har neppe til hensikt å ha en så dyr mann på benken.

 

Har Ros prøvd seg som defensiv midt noen gang? Han er jo propell nok til det. Det er jo også en fin posisjon å slå utsøkte pasninger fra.

 

Rosicky har ikke bein til det! Og Nasri er kantspiller! Og ja, vi trenger en defensiv kraft som ikke sinker tempoet på midtbanen. Hvem i huleste skal ha den rollen når vi begynner sesongen. DET ER DET STORE SPØRSMÅLET denne sommeren. Og jeg blir sprø av å måtte vente på avgjørelsen. En ting er jeg sikker på, og det er at Gilberto ikke er god nok der! Rett og slett!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror neppe Nasri kommer til å spille sentralt for oss. Enten vil han spille kant, eller som en hengende

spiss i 4-5-1. Føler jeg meg ganske sikker på. Derfor deler jeg i stor grad oppfatninga om at vi trenger en

sentral midt. Dette tror jeg Wenger henter, men blir nok fort en Chantome og ikke Toure/Barry/en annen dyr, ikke fransk spiller

 

Støttes 100%. Ryktene sier at Wenger vil omskolere ham til venstre kant. Jeg øyner en ny Pires her... Jippi!! Han har neppe til hensikt å ha en så dyr mann på benken.

 

Har Ros prøvd seg som defensiv midt noen gang? Han er jo propell nok til det. Det er jo også en fin posisjon å slå utsøkte pasninger fra.

 

Rosicky har ikke bein til det! Og Nasri er kantspiller! Og ja, vi trenger en defensiv kraft som ikke sinker tempoet på midtbanen. Hvem i huleste skal ha den rollen når vi begynner sesongen. DET ER DET STORE SPØRSMÅLET denne sommeren. Og jeg blir sprø av å måtte vente på avgjørelsen. En ting er jeg sikker på, og det er at Gilberto ikke er god nok der! Rett og slett!

 

 

 

Wenger har nok ein plan. Vess han ikkje e gærn nok tell å sats på de yngre igjæn, kjæm dæ sekkert ett defansivt anker sprættan

Link to comment
Share on other sites

En ting er jeg sikker på, og det er at Gilberto ikke er god nok der! Rett og slett!

 

Eg er ueinig Helge.. Ein Gilberto i form kan absolutt gjere jobben, etter mi meining! Når han fekk sjansen i fleire kampar etter kvarandre forrige sesong, så såg vi glimt av gode, gamle Gilberto! Han har alltid gjort den "usynlege" ryddejobben når han har vore i form, og dei aller fleste var einige i at det var bra nok då, så då kan det vere bra nok no òg..

 

Når det er sagt, så er eg einig i at det må hentast inn ei forsterkning her på lengre sikt, men eg ser per dags dato ikkje heilt for meg kven det skulle vere.. Yaya har vore nemnt, og ville slik eg ser det, ville vere eit veldig bra alternativ! Men ein ny spelar treng uansett sannsynlegvis ein sesong på seg til å aklimatisere seg i PL, og her er det Gilberto kan gjere jobben syns eg..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...