Jump to content

Robert Pires


Andain

Recommended Posts

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tiden er nok heller i ferd med å løpe fra Pires og Bergkamp, de har gjort sitt for klubben.

Vil ikke Pires godta avtalen han er tilbudt, så er det bare å la han dra.

Er evig taknemelig for alt Pires har bidratt med for Arsenal, men alt har sin tid, og jeg føler at Pires og Bergkamp sin tid er kommet. Bergkamp har i mine øyner vært på hell ganske lenge nå.

Pires har spilt bra i det siste, men de siste sesongene under ett, så har han ikke vært like solid som han burde vært. Når det er sagt, så er det mange i Arsenal som har prestert under pari denne sesongen, det har heldigvis endret seg nå i de siste kampene.

 

La Reyes få kantrollen til Pires 100% permanent, og la Reyes få utvikle seg der, han kommer til å bli større enn Pires.

Link to comment
Share on other sites

Tiden er nok heller i ferd med å løpe fra Pires og Bergkamp, de har gjort sitt for klubben.

Vil ikke Pires godta avtalen han er tilbudt, så er det bare å la han dra.

Er evig taknemelig for alt Pires har bidratt med for Arsenal, men alt har sin tid, og jeg føler at Pires og Bergkamp sin tid er kommet. Bergkamp har i mine øyner vært på hell ganske lenge nå.

Pires har spilt bra i det siste, men de siste sesongene under ett, så har han ikke vært like solid som han burde vært. Når det er sagt, så er det mange i Arsenal som har prestert under pari denne sesongen, det har heldigvis endret seg nå i de siste kampene.

 

La Reyes få kantrollen til Pires 100% permanent, og la Reyes få utvikle seg der, han kommer til å bli større enn Pires.

 

Pires har vært den mest scorende midtbanespilleren i PL frem til i år så hvordan du kan hevde at han ikke har vært like solid de siste årene er for meg uforståelig. Han har vært en garantist for 15-20 mål per sesong. Reyes har mange kvaliteter, men fotballfaglig vil han i mine øyne aldri nå opp til Pires. Tror ikke Reyes noen gang vil dominere i like stor grad som Pires har gjort på sitt beste.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Likte Pires før, men kanskje enno meir etter denne artikkelen: http://arsenal-mania.com/articles/3105832/...lass-apart.html

Helt enig med deg. Har alltid likt han.

Han ble dessverre stygt skadet i det som skulle bli hans største sesong.

Hadde potensial til å bli en desidert verdensstjerne, han var det kanskje også.

Driblingen hans på tvers av målstreken med en måpende Lehman glemmer jeg aldri. Han står som et symbol på den tiden vi var på vårt aller beste.

(Men tråden skulle vel vært under nostalgi, føler meg noe nostalgisk når jeg skriver dette)

Link to comment
Share on other sites

  • 13 years later...

"I scored eight goals in 12 games against Spurs. I'm proud of this achievement because I know this rivalry is very important for the Arsenal fans - when you score eight times against Spurs you are an idol for them. And I know the Spurs fans hate me. I know this and it is a good sensation."

- Robert Pires

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Tapapa said:

"I scored eight goals in 12 games against Spurs. I'm proud of this achievement because I know this rivalry is very important for the Arsenal fans - when you score eight times against Spurs you are an idol for them. And I know the Spurs fans hate me. I know this and it is a good sensation."

- Robert Pires

Hyll, hyll!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...