Pål Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Pires er en helt ok squad spiller ikke noe mer, uansett var taklinga hans på "who are you" vanvittig å se. skjelden å se fra hans sin side ihvertfall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Pires er en helt ok squad spiller ikke noe mer, uansett var taklinga hans på "who are you" vanvittig å se. skjelden å se fra hans sin side ihvertfall.. Historisk øyeblikk! Pires tackler nesten bakfra og vinner ballen!!!!!!, setter i gang et angrep som ender i et flott mål. Nydelig fotball. Og en nydelig tackling. Skal ikke se bort fra i Pires føler presset og prøver å bevise sin verdi nå. Mener fortsatt at vi trenger ham minst et år til både i kamp og på treningsfeltet. - Når Robert Pires takler, så er det et tegn på at ting går bra, sier Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Pires er en helt ok squad spiller ikke noe mer, uansett var taklinga hans på "who are you" vanvittig å se. skjelden å se fra hans sin side ihvertfall.. Din definisjon av squad player er nok noe avvikende fra de fleste andres. I år har Valencia, Galatasaray, Inter, Rangers, Juventus og Marseille jaktet denne mannen og det er ikke for å sette ham på benken. Tror den godeste Bobby har mange år igjen og kommer til å bli i Arsenal. Når det offensive spillet sitter er han fantastisk god. Bedre fotballhode er vanskelig å finne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Pires er en helt ok squad spiller ikke noe mer, uansett var taklinga hans på "who are you" vanvittig å se. skjelden å se fra hans sin side ihvertfall.. Din definisjon av squad player er nok noe avvikende fra de fleste andres. I år har Valencia, Galatasaray, Inter, Rangers, Juventus og Marseille jaktet denne mannen og det er ikke for å sette ham på benken. Tror den godeste Bobby har mange år igjen og kommer til å bli i Arsenal. Når det offensive spillet sitter er han fantastisk god. Bedre fotballhode er vanskelig å finne. Enig med deg her RP7. Pires er ikke den han en gang var, men han er fortsatt en meget god spiller og en jeg håper vi beholder. Han kjenner Arsenalstilen bedre enn de fleste, og de unge spillerne kan lære mye av han. Grunnteknikken hans er fantastisk, og han har som du sier en fantastisk fotballforståelse. Han bidrar kansje ikke like mye som før, men han scorer fortsatt en del mål og er fortsatt en veldig bra spiller å ha i klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jawohl Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 Pires er en helt ok squad spiller ikke noe mer, uansett var taklinga hans på "who are you" vanvittig å se. skjelden å se fra hans sin side ihvertfall.. Din definisjon av squad player er nok noe avvikende fra de fleste andres. I år har Valencia, Galatasaray, Inter, Rangers, Juventus og Marseille jaktet denne mannen og det er ikke for å sette ham på benken. Tror den godeste Bobby har mange år igjen og kommer til å bli i Arsenal. Når det offensive spillet sitter er han fantastisk god. Bedre fotballhode er vanskelig å finne. Ser ikke for meg at Pires går rett inn på lag som Inter og Juventus. De resterende lagene (kanskje med unntak av Valencia) vil han være stjerne i, men disse lagene er vel klart mindre ambisiøse enn Arsenal også. Pires er "over the top" og forsvarer ikke lenger en plass på Arsenal-laget når alle er skadefrie. Men ser gjerne at han får en ny ett-års kontrakt, hvor vi i neste sesong kan ha han i bakhånd når andre blir skadet eller trenger hvile. Som andre har påpekt, vil han bli en fin mann å ha på treningsfeltet også for våre unge talenter. Men en ting som jeg lurer litt på: Vil Wenger være like sta når det gjelder å ikke tilby spillere over 30 mer enn ett årskontrakter når det gjelder Henry også (om han da velger å skrive under ny)? Kontrakten hans går ut etter neste sesong og da er vel Henry 30.. Ser ikke helt for meg at Wenger nekter Henry å forlenge med mer enn ett år.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ola Løvsletten Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 En ting er hva vi ser på banen, men like vitkig er hva som skjer på treningsfeltet det er her vi trenger Pires, en verdifull spiller, selv om han ikke er fast på laget Bergkamp kan også ha vært verdifull i år på terningsfeltet viktig at vi beholder Pires mener jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pål Posted March 29, 2006 Report Share Posted March 29, 2006 dagens kommentar. Robert Pires has spoken of his delight at the tackle that dispossessed Patrick Vieira and eventually led to Arsenal's first goal against Juventus on Tuesday. ''It is the first time I did it in the 13 years of my career, and it led to the first goal" Pires delight at dumping Vieira Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest The Iceman Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Synes det er rart at Arsenal kjører en såpass striks politikk med dette å ikke tilby spillere over 30 år lenger enn 1-årskontrakter. Jeg synes ikke det er noen stor risk å tilby Pires 2 år. Han er en meget god spiller som er nødvendig å ha med videre. Når jeg skrev de 2-3 første linjene trodde jeg at han ble 32 i år, men han er født i 73, allikevel mener jeg en 2 årskontrakt hadde vært helt ok! På Arsenal.com har de ikke fått med seg at han har spilt for Marseille tidligere, og i tillegg ble han ,ifølge den off nettsiden, Arsenalspiller den 15 desember 1995..... mystisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReYeS Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 http://home.skysports.com/list.asp?hlid=37...e+Pires+playing Pires har vært god i det siste, men ikkje så god som han var for to år siden. Men men, han fortjener skryt..å det skal han få!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eggen Posted March 30, 2006 Report Share Posted March 30, 2006 Det er ikke å stikke under en stol at Pires prestasjoner på fotballbanen har dalt. Jeg mener det kanskje er på tide å slippe franskmannen, og la den yngre generasjoenen slippe til. Ikke vil bare gjennomsnittsalderen i kampene falle med 4-5 år, men de yngre vil få enda større muligheter til å vise seg frem. Jeg mener at Pires ikke holder særlig høyere nivå enn de lovende unggutta som står i kø for å vise seg frem. Det er kanskje sunnest for begge parter å la Pires gå, selv om han har hatt sine glansdager i klubben. Men for all del, Pires har vært nøkkelen bak mange mål med sine nøyaktige gjennombruddspasninger, og vil alltid være i hjertene på oss Gunnersfans. Om han går, er det ikke krise. Men om han blir, er det heller ingen krise. Vi får ta det som det kommer, og ta det positivt uansett utfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Jeg mener vi bør beholde Pires ett år til. Han har ennå ekstreme egenskaper som andre i klubben ikke har. Bla a er han den som spiller best med Henry og den på midten som scorer mest mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest el klikko Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Jeg tror i allefall ikke han forlater Arsenal til fordel for Villareal. De er rett å slett ikke gode nok for Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diaby Posted March 31, 2006 Report Share Posted March 31, 2006 Jeg tror i allefall ikke han forlater Arsenal til fordel for Villareal. De er rett å slett ikke gode nok for Bob Villareal er fremdeles med i Champion League, de kan faktisk bli det laget som knuser vår drøm om Finalen i Paris. Selv om de ligger på en 8. plass i Spania er de et kvalitetslag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Jaja da ser det ut som Pires forlater oss. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6150164,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Jaja da ser det ut som Pires forlater oss. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6150164,00.html La oss håpe det ikke har noen innvirkning på Henry at alle hans franske frender forlater Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Jaja da ser det ut som Pires forlater oss. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6150164,00.html La oss håpe det ikke har noen innvirkning på Henry at alle hans franske frender forlater Arsenal. Se på hvilken avis det er som skriver dette... Ikke akkurat den mest pålitelige kilden i England.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Det var det jeg også tenkte simbad. Vis vi skal følge the Sun så er Cole RM spiller Henry Barca, Cesc RM osv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Jaja da ser det ut som Pires forlater oss. http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6150164,00.html En navnlaus Villareal Spokesman? Jaja.. Veit ikkje om eg ville festa min lit til dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Det er ikke å stikke under en stol at Pires prestasjoner på fotballbanen har dalt. Jeg mener det kanskje er på tide å slippe franskmannen, og la den yngre generasjoenen slippe til. Ikke vil bare gjennomsnittsalderen i kampene falle med 4-5 år, men de yngre vil få enda større muligheter til å vise seg frem. Jeg mener at Pires ikke holder særlig høyere nivå enn de lovende unggutta som står i kø for å vise seg frem. Det er kanskje sunnest for begge parter å la Pires gå, selv om han har hatt sine glansdager i klubben. Men for all del, Pires har vært nøkkelen bak mange mål med sine nøyaktige gjennombruddspasninger, og vil alltid være i hjertene på oss Gunnersfans. Om han går, er det ikke krise. Men om han blir, er det heller ingen krise. Vi får ta det som det kommer, og ta det positivt uansett utfall! De siste kampene har vi sett Le Bob i den formen han har brukt å være i og da er han stadig en av de beste offensive midtbanespillerene i PL. Erstatte ham er per i dag nesten umulig uten å bla opp masse penger. Du kommenterer at gjennomsnittsalderen vil falle med 4-5 år. Kan ikke skjønne at det skal være et argument for å selge en spiller. Vi har et ungt lag allerede og Pires utgjør per i dag rutinen sammen med Gilberto, Henry og Campbell. Vi mistet mye def da Vieira dro, jeg tror tapet offensivt vil være nesten like stort hvis Pires drar. Bedre ballspiller og bedre fotballhode skal du lete lenge etter. Som nicket mitt sier er Pires en av mine aller største favoritter i en klubb jeg har fulgt i mange år. Jeg hadde håpet at han i likhet med Bergkamp og Adams skulle avslutte sin karriere hos oss. Jeg så avskjedskampen til Adams. Jeg skal se avskjedskampen til Bergkamp mot Wigan, men jeg håper virkelig at det ikke er avskjedskampen til Le Bob. Det er trist nok fra før å forlate Highbury og samtidig takke Bergkamp, Pires i tillegg blir for mye for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Ingen krise hvis Pires forsvinner, men det vil uansett bli et tap siden han har masse erfaring og helt sikkert er veldig viktig for de yngre spillerne i klubben. Allikevel så forstår jeg at Pires kanskje vil ha nye utfordringer og han er ikke like god lenger, dessuten har vi Ljungberg, Reyes og Hleb som alle er gode kantspillere. I tillegg så ha vi jo Walcott, så jeg tror ikke vi kommer til å få noen store problemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donaraz Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 Jeg synes rett og slett det er tåpelig med den "1-års kontrakt policyen" til Arsenal. Vi trenger all den rutinen vi trenger og da kan man ikke tilby Pires en 1-års kontrakt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129345 Virket ganske seriøs den linken der Synest det er heilt på tryne at det ikke går ann og tilby 2år kontrakter til slike spillere som Robert Pires, han har Arsenal i hele seg, stikk passninger, løp, skudd og skårer enda endel mål. Viss det viser seg at han "plutselig" blir gammal og for dårlig, så er det jo bare å selge han for småpenger? På den måte kan vi få ha han til han ikke er god nok, og i tilleg få en liten pengeslunt når han forsvinner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129345 Virket ganske seriøs den linken der Synest det er heilt på tryne at det ikke går ann og tilby 2år kontrakter til slike spillere som Robert Pires, han har Arsenal i hele seg, stikk passninger, løp, skudd og skårer enda endel mål. Viss det viser seg at han "plutselig" blir gammal og for dårlig, så er det jo bare å selge han for småpenger? På den måte kan vi få ha han til han ikke er god nok, og i tilleg få en liten pengeslunt når han forsvinner! Seriøs? Det er jo saksa rett frå the Sun! Lugna ner nu grabbar, Bob reiser ingen stad! Orakelet frå Møre har tala! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 For meg er det det samme om han blir eller drar.. Vi kan lett erstatte han, med yngre og bedre spillere. Har også tro på Ryan Smith. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ola Løvsletten Posted April 2, 2006 Report Share Posted April 2, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129345 Virket ganske seriøs den linken der Synest det er heilt på tryne at det ikke går ann og tilby 2år kontrakter til slike spillere som Robert Pires, han har Arsenal i hele seg, stikk passninger, løp, skudd og skårer enda endel mål. Viss det viser seg at han "plutselig" blir gammal og for dårlig, så er det jo bare å selge han for småpenger? På den måte kan vi få ha han til han ikke er god nok, og i tilleg få en liten pengeslunt når han forsvinner! helt enig, vi trenger Pires i klubben enda et par år og hva verre er, vil dette påvirke Henry? Pires er vel den spilleren han har best kjemi med, og Henry har jo uttalt at Pires spiller bra om dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts