Jump to content

23.11.24 Nottingham Forest (H)

Simbad

Recommended Posts

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal v Nottingham Forest image.png.27eb94955a61ca6146016c1a5e70c77d.png

Lørdag 23. november 2024, kl. 16:00

Arsenal Stadium

Premier League, 12. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay

Ønsket lag:

Raya

Timber - Saliba - Gabriel - Calafiori 

Ødegaard - Partey - Rice

Saka - Havertz -  Martinelli

Edited by Simbad

• Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

45 minutes ago, Simbad said:

image.png.5c2b20c0695b28d04ee06debc68f1b8f.pngArsenal v Nottingham Forest image.png.27eb94955a61ca6146016c1a5e70c77d.png

Lørdag 23. november 2024, kl. 16:00

Arsenal Stadium

Premier League, 12. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Timber

Ødegaard - Partey - Rice

Saka - Havertz -  Martinelli

White er vel nyoperert og uaktuell for denne kampen. Det blir nok Timber på høyre og Cala på venstre.

Personlig setter jeg Rice på benken og starter Merino i stedet.

2 hours ago, Tapapa said:

White er vel nyoperert og uaktuell for denne kampen. Det blir nok Timber på høyre og Cala på venstre.

Personlig setter jeg Rice på benken og starter Merino i stedet.

Du har selvsagt rett. White er ute en stund. 

I dag hviler Arteta viktige spillere. Cala tilbake , Havertz, Rice og Partey på benk. Jesus fra start. Jaja , Arteta, vi får håpe dette går bra.

Vi har ikke råd til flere poeng tap på hjemmebane. Håper som nevnt over her at vi ikke legger oss bakpå ved en ledelse. Skjønner ikke at Arteta lar det skje. Vi har gjort det på hjemmebane i flere kamper. 

Skal man vinne store titler, så må man tørre å bruke stallen. Jeg antar Partey ikke hviles, men at Arteta ser at til denne kampen så trenger vi de små stikkerne Jorginho sender framover i banen. I like måte så tenker jeg at Rice får tid til å bli helt frisk og han har ikke akkurat imponert i år.

Jesus fra start var litt overraskende, men tenker at det skyldes at Arteta forventer at vi skal ha mye ball og da kommer ikke Havertz styrke til rette i samme grad. Havertz har godt av en pust i bakken også.

For meg er det mest gledelige at vi stiller med det jeg anser som våt beste forsvarsverk. Cala løftet hele venstresiden da han kom innpå laget.

Jeg tror vi vinner lett.

Den pasningen fra Ødegaard til Saka der viser hvilken forståelse de to har. Bergkamp'sk.

Ellers fantastisk at Saka har tro på egne ferdigheter og går for mål der selv. Jeg skrek "SENTRE SENTRE". Jaggu tok jeg feil. For en spiller!

Vi skaper en del farligheter nå, men vi er litt for upresise med siste pasningen og avslutningene. Liker at vi virker å fortsette å kjøre på, men skulle gjerne hatt et par mål til. 

• Create New...