Simbad Posted November 8 Report Share Posted November 8 (edited) Chelsea v Arsenal Søndag 11. november 2024, kl 17:30, Stamford Bridge Premier League, 11. runde Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Timber Ødegaard - Partey - Merino Saka - Havertz - Martinelli Rice skal visstnok slite med en brukket tå. Det er kanskje for tidlig for Ødegaard å starte, men forhåpentligvis ikke. Merino og Havertz fikk seg noen kraftige hodesmeller mot Inter. Forhåpentligvis ikke ille nok til at de ikke kan spille til søndag. Sterling kan ikke spille denne pga at han kun er på lån. Tomi, Calafiori, Tierney er fortsatt utilgjengelige. Edited November 8 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted November 8 Report Share Posted November 8 Denne må vi vinne, virker som Rice kan spille tross brukket tå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 9 Report Share Posted November 9 Vi trenger virkelig en seier i morgen. Taper vi i morgen så er vi omtrent midt på tabellen 😁 Men, da skal andre lag vinne av de som ligger nær oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 9 Report Share Posted November 9 City tapte, forhåpentligvis taper Liverpool nå snart og vi vinner i morgen. Da ser alt straks mye bedre ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 9 Report Share Posted November 9 2 hours ago, Tapapa said: City tapte, forhåpentligvis taper Liverpool nå snart og vi vinner i morgen. Da ser alt straks mye bedre ut. Det ble 10 poeng dessverre bak Pool og vi må vinne i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 9 Report Share Posted November 9 9 minutes ago, Gunners68 said: Det ble 10 poeng dessverre bak Pool og vi må vinne i morgen. Jeg forventer ikke annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertesvi Posted November 9 Report Share Posted November 9 Blir spennende i morga. Vi er langt frå favoritter mot eit spennende Chelsea lag. Vi treng ein god prestasjon men mest av alt treng vi 3 poeng Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted November 10 Report Share Posted November 10 Spent på brikka Ødegård, dersom han startar er vel det ensbetydande at han kan være med troppen til Solbakken på meiningslause kampar vi kun kan tape på. Alternativ to er å gi han eit innhopp ved behov, men likevel ikkje friskmelde til landslagsoppdrag? Evt med restriksjoner på antal speleminut, siden han ikkje er matchet fullt enda, hvis vi har hjemmel til slike pålegg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted November 10 Report Share Posted November 10 Spennende å se om dette stemmer. Hvis dette er laget som starter har jeg trua på seier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted November 10 Report Share Posted November 10 Afcstuff hadde rett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted November 10 Report Share Posted November 10 Dette må bli seier, fullt lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 10 Report Share Posted November 10 Jeg er veldig glad for at Martin er med. Men jeg gremmes over at han nå mest sannsynlig blir tatt med på landslags samling... Og der blir skadet igjen. Hadde vært sinnsykt typisk vår flaks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 10 Report Share Posted November 10 11 minutes ago, Gunners77 said: Dette må bli seier, fullt lag. Nope, vi mangler Cala. Etter mitt syn så løftet han hele venstresiden vår når han spilte. Timber bidrar på langt nær like godt i angrep som Cala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 10 Report Share Posted November 10 7 minutes ago, elx said: Jeg er veldig glad for at Martin er med. Men jeg gremmes over at han nå mest sannsynlig blir tatt med på landslags samling... Og der blir skadet igjen. Hadde vært sinnsykt typisk vår flaks. Han trenger kamper. Det gjør forhåpentligvis han og landet godt om han spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 10 Author Report Share Posted November 10 (edited) Ingenting annet enn tre poeng er godt nok i dag. Men jeg er bekymret med tanke på dommeren. Hva klarer han å finne på i dag for å bli midtpunktet? Jeg er også bekymret for formen vi har vært i og at ikke alle spillerne er hundre prosent. Edited November 10 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 10 Report Share Posted November 10 28 minutes ago, Tapapa said: Han trenger kamper. Det gjør forhåpentligvis han og landet godt om han spiller. Stygt å si det. Men jeg driter litt i Norge altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 10 Report Share Posted November 10 Coyg! Kom sent fra middag. Skjedd no særlig ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 10 Report Share Posted November 10 Ikke gult på den?? Wtf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 10 Author Report Share Posted November 10 Burde vært soleklart gult på Caicedo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 10 Report Share Posted November 10 Der er vi svært heldige.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 10 Report Share Posted November 10 Bra forstyrra av Martinelli 👏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted November 10 Report Share Posted November 10 Skumle angrep fra Chelsky, snart baklengs hvis vi ikke klarer å nøytralisere vingene deres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 10 Report Share Posted November 10 Venter spent på når vi skal klare å treffe med et innlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 10 Report Share Posted November 10 Elendig avslutning Martinelli.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted November 10 Report Share Posted November 10 Scores again Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts