Jump to content

10.11.24 Chelsea (B)

Simbad

Recommended Posts

image.png.5bcb57b48639e9ab1e3a9da26c0c56a2.png Chelsea v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 11. november 2024, kl 17:30, Stamford Bridge 

Premier League, 11. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay

Ønsket lag:

Raya

White - Saliba - Gabriel - Timber

Ødegaard - Partey - Merino

Saka -  Havertz - Martinelli

Rice skal visstnok slite med en brukket tå. Det er kanskje for tidlig for Ødegaard å starte, men forhåpentligvis ikke. Merino og Havertz fikk seg noen kraftige hodesmeller mot Inter. Forhåpentligvis ikke ille nok til at de ikke kan spille til søndag. Sterling kan ikke spille denne pga at han kun er på lån. Tomi, Calafiori, Tierney er fortsatt utilgjengelige. 

Edited by Simbad

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spent på brikka Ødegård, dersom han startar er vel det ensbetydande at han kan være med troppen til Solbakken på meiningslause kampar vi kun kan tape på. Alternativ to er å gi han eit innhopp ved behov, men likevel ikkje friskmelde til landslagsoppdrag? Evt med restriksjoner på antal speleminut, siden han ikkje er matchet fullt enda, hvis vi har hjemmel til slike pålegg 

Jeg er veldig glad for at Martin er med. Men jeg gremmes over at han nå mest sannsynlig blir tatt med på landslags samling... Og der blir skadet igjen. Hadde vært sinnsykt typisk vår flaks.

11 minutes ago, Gunners77 said:

Dette må bli seier, fullt lag.

Nope, vi mangler Cala. Etter mitt syn så løftet han hele venstresiden vår når han spilte. Timber bidrar på langt nær like godt i angrep som Cala.

7 minutes ago, elx said:

Jeg er veldig glad for at Martin er med. Men jeg gremmes over at han nå mest sannsynlig blir tatt med på landslags samling... Og der blir skadet igjen. Hadde vært sinnsykt typisk vår flaks.

Han trenger kamper. Det gjør forhåpentligvis han og landet godt om han spiller. 

Ingenting annet enn tre poeng er godt nok i dag. Men jeg er bekymret med tanke på dommeren. Hva klarer han å finne på i dag for å bli midtpunktet? 

Jeg er også bekymret for formen vi har vært i og at ikke alle spillerne er hundre prosent. 

Edited by Simbad

28 minutes ago, Tapapa said:

Han trenger kamper. Det gjør forhåpentligvis han og landet godt om han spiller. 

Stygt å si det. Men jeg driter litt i Norge altså :P

• Create New...