Tony Posted October 30 Report Share Posted October 30 (edited) Vi møter Crystal Palace hjemme i kvartfinalen. Edited October 30 by Tony Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted October 31 Report Share Posted October 31 12 hours ago, Tapapa said: Han ser bare fantastisk ut. Vår nye Saka? Nwaneri synes å ha en X-faktor, som mange av våre tidligere talenter (Nelson, Nketiah feks) har manglet, nemlig en "ureddhet"; han tør å prøve. Og en dyktig skytter er jo noe Arsenal sårt trenger. Men de må matche ham forsiktig. Og unge spillere, som ikke har rukket å bygge så mye muskler, blir lettere skadet. Så kanskje han primært bør brukes som en "superreserve"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 31 Report Share Posted October 31 Må si at der var en befrielse å se en kamp uten VAR. En kamp der jeg ikke vet hvem som dømte kampen i går. En kamp jeg kunne nyte i 90+ minutter uten å være bekymret for VAR og kontroverser. En kamp der jeg bare hadde fokus på spillet og Arsenal. En kamp der vi ser at vi har en ny starboy i emning. Gleder meg allerede til kampen mot Crystal Palace som vel blir den siste kampen uten VAR for i år. VAR kommer vel inn i bildet i semifinalen i carabao cup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts