Jump to content

Årets spiller og unge spiller??


Jens

Recommended Posts

Føler at dette har vært en sesong hvor det er vanskelig å trekke ut enkelt spillere. Det har vært spillere som har vært fantastisk i perioder,men så falt av igjen.Tenker spesielt da på starten til Reyes og Fabregas,til og med Henry hadde en liten måltørke.

 

For meg står valget som det ofte pleier mellom Henry og Viera. Henry er vel den som har totalt har hatt den beste sesoongen,men Viera har trengt å "lære" opp nye unggutter til å gjøre en god jobb på midten. Valget faller til slutt på Henry.

 

Til årets unge spiller står det for meg mellom Fabregas og Senderos. Senderos har gjort en meget god avslutning på sesongen og bidro med å holde nullen i mange kamper. Valget på årets unge spiller faller alikevel på Fabregas. Han hadde en utrolig start på sesongen. Han bidro med noe nytt sentralt på midtbanen. Utrolig pasningsterk og trer lissepasninger igjennom de tetteste forsvar. Scoringen mot RBKi CL sitter fortsatt klistret på netthinnen.

 

Hva mener folket????

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Dette må være den letteste kåringen på mange år.

 

Årets unge spiller er selvsagt Fabregas. Den beste; Titi Henry!

 

Jeg har dog en følelse som tilsier at en viss mann ved navn Jensemann vil stemme på, ja - nettopp - Jensemann!

Link to comment
Share on other sites

Årets Arsenal-spiller går til....til....Fabregas/Senderos...det står mellom de...! :angry:

Fordi Cesc har hatt en kjempebra sesong...med faktisk 1-par mål også...(17 år halve sesongen)

Og Senderos STOR-spiller i forsvaret vårt! :o

 

Årets unge spiller går til....til....Fabregas/Senderos også da... :o :huh:

Grunnet: SE OPP! :o

Link to comment
Share on other sites

Årets unge spiller er Senderos! Både han og Fabregas har gjort en solid sesong, men Senderos har virkelig gjort underverker i et tvilsomt forsvar.

 

Årets spiller i den eldre klassen, er Henry! Men dette er ikke hans beste sesong. Anonym til tider.

Link to comment
Share on other sites

Guest vosse

Det bør ikke være noen tvil: Cesc er 17 år! Gratulerer til ham - årets unge spiller!

 

Av de store kanonene holder jeg en knapp på Lauren! Noe anonym, og ikke særlig god i FA Cupfinalen, men gud bedre så stabil vår mann fra Kamerun har vært i år. Følgelig ble han også OPTAs right back of the year i hele ligaen. Det sier en del...

 

At jeg velger meg Lauren, sier også litt om Vieira og Henry i år. De har dessverre ikke vært helt på topp...

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikkje at ein kan velge andre enn Henry til årets spelar - uansett om han har vert bedre før. Han er rett og slett ei klasse over alle andre.. Henry.

 

Årets unge spelar blir Senderos. Har virkelig stått fram, og er den av dei unge som har hatt mest innflyting på laget. Fabregas er sjølvsagt ein heit kandidat, men etter mi meining kom han meir til dekka bord, enn Senderos. Flytsonen laget var i, i begynnelsen av sesongen, gjorde at "alle" kunne spelt - og gjort det bra. Uten å ta noko vekk frå ein fantastisk 17-åring (no 18). Senderos har radikalt forandra laget, og då spesielt tryggheten i det. Sterkt for en så ung spelar. Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder årets spiller er tallenes tale helt entydige. Det er Thierry Henry, selv om han ikke har vært helt skadefri på noe tidspunkt denne sesongen. Heldigvis stoppet han å spille i tide i vår (forhåpentligvis) slik at han stiller 100% i pre season.

 

Det er to kandidater til årets unge spiller. Cesc Fabregas og Phillipe Senderos. Vel har Cesc vært et syn denne sesongen, men å velge han blir på en måte å gi han heder fordi han var 17 år. Han har vist at han har helt uvanlige kvaliteter, men også at han har ett stykke vei og gå for å gå. Dette spesielt med tanke på defensive plikter og taktisk forståelse. Phillipe Senderos har vært ennå mer imponerende i vårsesongen, nesten uten å vise svakhetstegn. Noen har det vært, men færre enn Cesc. Til syvende og sist blir Phillipe Senderos ett klart valg for meg.

 

HENRY OG SENDEROS ER ÅRETS SPILLERE.

Link to comment
Share on other sites

Henry og Fabregas.

 

Henry har vært i en klasse for seg selv denne sesongen, og er et hav foran alle andre.

 

Årets unge spiller:

Fabregas har spilt 34kamper fra start + 12kamper som innbytter, og han har virkelig imponert meg hvor stabil god han har vært i hele sesongen. Han har et sinnsykt overblikk til å være så ung, han er flink til å bevege seg i rom som gjør han spillbar, han spiller enkelt når det skal spilles enkelt og han tør å ta et løp med ballen når det er muligheter, og passningsfoten er jo helt genial.........

Et sinnsykt stort talent, som kan bli en av de aller største i historien. Bare håpe utviklingen fortsetter fremover :angry:

 

Senderos har spilt 22kamper fra start + 1 kamp som innbytter, og har vært en gigant etter han kom inn på laget. Sterk fysisk, god i lufta, og går inn i hver duell/takling for å vinne. Den nye Adams.

 

Mitt grunnlag går på at Fabregas har dobbelt så mange kamper, spilt jevnt over veldig bra og er faktisk 2år yngre enn Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Henry er en selvfølge. Mannen er skadet nesten hele pre-season. skadet store deler av sesongen, og putter 30 mål....Og det er jo utrolig at mannen ikke blir kåra til verdens beste spiller!!!

 

Senderos er årets unge spiller. Han kom inn og viste at han er en av ligaens beste midtstoppere. All ære til Fabregas og.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

må jo se sesongen under ett altså for de som har sett de aller fleste kampene er årets unge spiller uten tvil fabregas.. for en spiller, for en ro med ballen og for et overblikk

 

 

årets spiller syns jeg er vanskelig, men vieria er det definitivt ikke... blir nok henry selv om det ikke er hans beste sesong. men samtidig så sammenligner vi jo henry kun med han selv for han er jo på et utenomjordisk nivå.... så forventningene til han er enorm. han har skuffet litt i c.l. syns jeg

Link to comment
Share on other sites

Vieira har hatt en meget sterk sesongslutt. Har vært

drivjernet på midten og har vært gode gamle Paddy.

 

Årets spiller: Patrick Vieira

 

Fabregas har vært en åpenbaring denne sesongen. Kreativ

og pasningsdyktig. Hvem glemmer hans elegante mål

mot RBK?

Senderos har også vært en åpenbaring, men over kortere tid enn Cesc.

 

Årets unge spiller: Cesc Fabregas

Link to comment
Share on other sites

Årets spiller: Thierry Henry

 

Gidder ikke begrunne svaret med noe annet enn at han ligger et hestehode foran alle andre, rett og slett. Vil bare nevne at jeg synes Freddie har hatt en meget god sesong, viser at hardt arbeid og full tenning på banen gir resultater!

 

Årets unge spiller: Phillipe Senderos

 

Veldig "close race" mellom han og Fabregas. Grunnen til at det vipper Senderos vei for min del er at han har betydd mere. Han har rett og slett vært en frelser og var selve nøkkelen til Arsenals defensive snuoperasjon!!

 

Årets gamle spiller: Dennis Bergkamp

 

No doubt! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Årets spiller må vel være Henry med Ljungberg på en evt andre plass.

 

Årets unge spiller er uten tvil Fabregas!! Senderos har vært kjempe god og kul og se på, men fabregas har levert varene helt siden serie starten og kommunety shield kampen mot crappy united.

Link to comment
Share on other sites

Årets spiller: Thierry Henry

 

Gidder ikke begrunne svaret med noe annet enn at han ligger et hestehode foran alle andre, rett og slett. Vil bare nevne at jeg synes Freddie har hatt en meget god sesong, viser at hardt arbeid og full tenning på banen gir resultater!

 

Årets unge spiller: Phillipe Senderos

 

Veldig "close race" mellom han og Fabregas. Grunnen til at det vipper Senderos vei for min del er at han har betydd mere. Han har rett og slett vært en frelser og var selve nøkkelen til Arsenals defensive snuoperasjon!!

 

Årets gamle spiller: Dennis Bergkamp

 

No doubt!  :D

10466[/snapback]

 

Helt korrekt!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Arsenal.com har begynt å avsløre litt om hvordan stemmegivningen har foregått da det gjelder årets spiller i Arsenal-drakta!

Dennis Bergkamp fikk en fin og fortjent fjerdeplass med 8% av stemmene, og i løpet av de neste dagene kommer de til å avsløre hvem som blir nr. 3, 2 og til slutt nr. 1.

 

Tipper de tre gjenværende spillerene kan være Henry, Freddie, og Vieira!

 

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?article...nished+fourth...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...