Simbad Posted August 13 Report Share Posted August 13 Arsenal v Wolverhampton Lørdag 17. august 2024, kl. 16:00 Arsenal Stadium Premier League, 1. runde Kampen vises direkte på TV3+ / Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Raya White - Saliba - Gabriel - Calafiori MØ8 - Partey - Rice Saka - Havertz - Trossard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted August 13 Report Share Posted August 13 Håper på en flott prestasjon i åpnings kampen. Måtte vi klare oss uten skader på våre spillere , selv om det selvfølgelig er uunngåelig over tid. Hadde håpet vi skulle få inn en forsterkning eller to til. Eddie ryktes i dag til Bournemouth. Håper vi får solgt ham , da han ikke er god nok oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 13 Report Share Posted August 13 (edited) Da er det den tiden på året igjen! Det er alltid spennende å se Arsenal i ny sesong. Kampen lørdag skal og bør vinnes selvsagt. Enig i laget som er satt opp, så har vi to gode innhoppere i martinelli og jesus (som endelig har hatt en god preseason). Etter denne kommer vanskelige oppgjør som perler på en snor. La oss håpe vi starter med flyt! Edited August 13 by Marius- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted August 16 Report Share Posted August 16 Alltid spanande med fyste kamp der vi får ein peikepinn på kor ståa er med sjølve laget og form. 0p etter ein kamp er som å være døv i ein sprint Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertesvi Posted August 17 Report Share Posted August 17 Kjenner eg grur meg meir enn eg gleder. Frykter vi har ein større sjans for ein nedtur enn ein opptur, utan at eg kan forklare kvifor. Pl er eit rotterace og det er mange gode lag. Blir imponert om vi klarer å kopiere fjoråret i poeng. Om vi klarer det kan det bli gull.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted August 17 Report Share Posted August 17 Neppe noen «lette» kamper denne sesongen heller - i dag er vi av en eller annen grunn storfavoritt, blir interessant å se hvordan vi takler det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted August 17 Report Share Posted August 17 Håper å se Timber idag, er vist med i troppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 17 Report Share Posted August 17 Snart PL Start for Arsenal. Jeg har faktisk holdt meg litt borte fra både forum og rykter i sommer, er nå KJEMPE klar, og har veldig troen på at vi kan klare å endelig vinne tittelen igjen COYG!!!!!!! Reposter denne klassikeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 17 Report Share Posted August 17 Funka ifjor! Så: COYG!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 17 Report Share Posted August 17 Dæven, dette skal bli gøy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 17 Report Share Posted August 17 (edited) Nå må vi snart få noe skudd på mål/skape noe farligheter(som ikke er lumper), vi dominerer jo TOTALT. Edited August 17 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted August 17 Report Share Posted August 17 Litt samme tendensar som fjoråret ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 17 Report Share Posted August 17 Gutta ser fresh ut. Jeg tipper målene renner inn utover i kampen, når Wolves er sluttført. Tipper 5-0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 17 Report Share Posted August 17 (edited) 1 minute ago, Tapapa said: Gutta ser fresh ut. Jeg tipper målene renner inn utover i kampen, når Wolves er sluttført. Tipper 5-0. Jeg er helt enig, vi har sett veldig friske ut! Dominert kampen noe sinnsykt. Edited August 17 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted August 17 Report Share Posted August 17 Flott scoring av Havertz Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 17 Report Share Posted August 17 DEILIG!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 17 Report Share Posted August 17 Deilig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 17 Report Share Posted August 17 La Simbad få skrive sitt innlegg nå 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 17 Author Report Share Posted August 17 £60 million down the drain. Kai Havertz scores again!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted August 17 Report Share Posted August 17 Gabriel må passe seg nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 17 Report Share Posted August 17 3 minutes ago, Simbad said: £60 million down the drain. Kai Havertz scores again!! Takk 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted August 17 Report Share Posted August 17 (edited) Så svært tullete ut av Saka å legge seg der. Så ut som han kom seg videre for å så å bare legge seg ned. Edited August 17 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 17 Report Share Posted August 17 1 minute ago, Gunners68 said: Gabriel må passe seg nå. Enig. Han sutrer som om han spilte for United. Han får nok kort snart Saka skulle hatt straffe, syns jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 17 Report Share Posted August 17 Burde vært straffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 17 Report Share Posted August 17 Just now, elx said: Så svært tullete ut av Saka å legge seg der. Han blir kneet ned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts