Jump to content

Henry til Barca???


Jens

Recommended Posts

Hva ligger det i alle ryktene om Henry og Barca?? Er der bare en ønskedrøm i fra Ronaldhinio eller er det starten på ny "overgangshistorie"???

 

Husker med forferdelse da de tok i fra oss Overmars og Petit!! :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Henry har gått ut offentlig flere ganger og garantert oss at han vil bli værende i klubben i mange år fremover, så dette er nok bare en ønskedrøm fra Ronaldihno. Hvem ville ikke likt å ha Thierry Henry på laget!

 

Henry sa selv følgende nylig: Alle drømmer om å få spille for klubber som Real, Juventus, og Barcelona, men ikke jeg som allerede spiller for favorittklubben min! ( Tror det var slik han sa det)

Link to comment
Share on other sites

Hva ligger det i alle ryktene om Henry og Barca?? Er der bare en ønskedrøm i fra Ronaldhinio eller er det starten på ny "overgangshistorie"???

 

Husker med forferdelse da de tok i fra oss Overmars og Petit!! :lol:  :lol:

10133[/snapback]

 

For Arsenal var det ille, men for barca var det ikke så mye bedre. overmars hadde en grei start, men var på ingen måte verd alle millionen barca bladde opp for ham.

Link to comment
Share on other sites

Overmars og Petit var i stor grad forventa at dei skulle forlate oss. Det hadde dei vel også gitt uttrykk for. Det har Henry aldri gjort.

 

Er det noko eg kjenner meg sikker på, er det at Henry blir.

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

Så klart blir Henry han har jo sagt at han kommer til å signere ny kontrakt.

 

 

Detter er bare noe Ronaldinho vil.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Ronaldinho absolutt vil spille sammen med Henry, så får han se til å få bedt om en transfer og komme seg til oss! ;) For det er vel rimelig at den personen som kommer med ønsket er den som føyer seg?

10141[/snapback]

 

JA! Med Ronaldhino på laget hadde vi vært uslåelige!

Tenk å ha verdens 2 beste spillere på laget... det ville jo vært.... fantastisk

Link to comment
Share on other sites

Disse ryktene om Henry til Barcelona er så løse at de knapt kan kalles rykter. Alt som har blitt sagt er vel at Ronaldinho er en tilhenger av Henry og at han gjerne skulle spilt sammen med han? Og lommeboka hans er nok, tross alt, ikke stor nok til å hente Henry til Barca. Tror ikke vi har noe å uroe oss for ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Hvis Ronaldinho absolutt vil spille sammen med Henry, så får han se til å få bedt om en transfer og komme seg til oss!  :D For det er vel rimelig at den personen som kommer med ønsket er den som føyer seg?

10141[/snapback]

 

 

:D ;) Ja takk! Ronaldinho ville nok medført at savnet av en ung og sprek Bergkamp ikke ville blitt for stort!

Link to comment
Share on other sites

;) King Henry har jo goså sagt dette:

"Jeg blir i Arsenal til jeg er 60, om det er mulig!"

(kanskje ikke helt ordrett men)

 

har også en plakat hvor det er sitert ab Henry:

"Ive never expected to love this club as much as I do"

 

Ikke vær urolig! Henry drar aldri fra Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Jah det er og blir ein ønskedrøm:)

Man Utd hadde sin sjangse til å få henry, juve hadde sin sjangs til å beholde han.

Men begge dreit på leggen som to 100år gamle menn uten bleier.

 

Men vis Ronaldinho vil spille med Henry så e det berre å komme til Arsenal asso:)

Mendet hadde nok blitt dyrt for oss:P

 

Arsenal 4 ever!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...