Bekkern Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Nå må vi opp flere hakk, heldig som fortsatt leder denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 1 minute ago, Pirès#7 said: Finnes det en spiller med mindre sluttprodukt enn Nelson? Kan kun EN ting. Springe Endelig av. Nå skjer det kanskje noe, endelig en sentral midtbanespiller inn. Sambi altfor alene, Ødegaard står å gjemmer seg lenger opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2022 Author Report Share Posted October 13, 2022 Skuffende kamp av Nelson. Forventer at han gjør det bedre om han får sjansen mot PSV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Ser ut som at Nelson ikke har det som skal til for å lykkes i Arsenal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Tror ærlig talt ikke vi skal dømme noen på denne matta. Det sagt har ikke Nelson imponert på lang tid uansett underlag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 1 minute ago, Gunners68 said: Ser ut som at Nelson ikke har det som skal til for å lykkes i Arsenal. Nei han har ikke utviklet seg på mange år. Ender nok opp i championship eller en svakere liga ala eresdivie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Ingen fremtid her. Punktum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 11 minutes ago, sas2002 said: Ingen fremtid her. Punktum. Mulig Nelson ikke er god nok. Det vil tiden vise, men det Ka. Ikke basere seg på denne kampen. Alle spiller ræva - han er den eneste med skjellig grunn til det, siden han nylig har kommer tilbake etter et lengre skadeopphold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 9 minutes ago, Ben Elfen said: Mulig Nelson ikke er god nok. Det vil tiden vise, men det Ka. Ikke basere seg på denne kampen. Alle spiller ræva - han er den eneste med skjellig grunn til det, siden han nylig har kommer tilbake etter et lengre skadeopphold Helt enig. Men Nelson nå vise noe før nyttår før vi skal tro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 (edited) Bodø Glimt har altså 14 strake Europa hjemme kamper med seiere? Det er jo enormt, og viser fordel av matte Edited October 13, 2022 by Marius- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Gjør jobben men bekymringsverdig at nivået faller så ekstremt selv om kunsgresset påvirker mye. Vinne er uansett viktig. Bygge kultur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 7 minutes ago, Marius- said: Bodø Glimt har altså 14 strake Europa hjemme kamper med seiere? Det er jo enormt, og viser fordel av matte Helt klart en fordel av å spille hjemme på kunstgress. Det er få lag i Europa som jevnlig spiller på det, og mtp. hvordan ballen spretter og beveger seg så er det en ting man må bli vant til. Mange tilfeller i dag hvor kunstgresset var ugunstig for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Job done. Bodø Glimt hjemme er gode mot alle. Håper ingen har noe skader nå. Det er det viktigste. Går ikke inn i sesongen highlights for å si det mildt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Job done . Glimt hadde sine muligheter, men full kontroll og i tet i vår gruppe. Vi er jo et topp lag 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2022 Author Report Share Posted October 13, 2022 Sterk borteseier uten å fyre av alt for mye energi. Matt Turner med en veldig god kamp, presis i distribusjonen og noen veldig gode involveringer med både redning og i rollen som sweeper. Bodø/Glimt er gode på Aspmyra, men i dag skjøt de heldigvis med løskrutt. Synes Sambi gjør en god jobb, men får litt lite hjelp i andreomgangen før Xhaka kommer inn. Tierney fortsetter å utvikle seg som invertert venstreback. Synes han takler det bra så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 Dette var virkelig alt for svakt. At man ikke presterer bedre får meg til å grue meg til de kommende kampene i premier League. Skrekk og gru.. til helga er det Leeds… det kan bli stygt… fra spøk til alvor - man skal ikke undervurdere betydningen av underlag. Å spille på kunstgress når man aldri gjør det er som å kjøre rally på grus når man kun kjører asfalt til vanlig. For meg var det 2 oppdrag - vinne, og unngå skader. Begge ser ut til å ha gått. Og vi brukte heller ikke unødig energi. Rett og slett en prikkfri kamp en kald kveld i Bodø. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2022 Author Report Share Posted October 13, 2022 1 minute ago, Orakelet said: Dette var virkelig alt for svakt. At man ikke presterer bedre får meg til å grue meg til de kommende kampene i premier League. Skrekk og gru.. til helga er det Leeds… det kan bli stygt… fra spøk til alvor - man skal ikke undervurdere betydningen av underlag. Å spille på kunstgress når man aldri gjør det er som å kjøre rally på grus når man kun kjører asfalt til vanlig. For meg var det 2 oppdrag - vinne, og unngå skader. Begge ser ut til å ha gått. Og vi brukte heller ikke unødig energi. Rett og slett en prikkfri kamp en kald kveld i Bodø. Du lurte meg med første delen av innlegget ditt😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 1 minute ago, Orakelet said: Dette var virkelig alt for svakt. At man ikke presterer bedre får meg til å grue meg til de kommende kampene i premier League. Skrekk og gru.. til helga er det Leeds… det kan bli stygt… fra spøk til alvor - man skal ikke undervurdere betydningen av underlag. Å spille på kunstgress når man aldri gjør det er som å kjøre rally på grus når man kun kjører asfalt til vanlig. For meg var det 2 oppdrag - vinne, og unngå skader. Begge ser ut til å ha gått. Og vi brukte heller ikke unødig energi. Rett og slett en prikkfri kamp en kald kveld i Bodø. Var selv mest opptatt av å unngå skader. Vi trenger alle skade fri fremover. Selvfølgelig deilig å vinne denne kampen også og ta ledelsen i gruppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 13, 2022 Report Share Posted October 13, 2022 33 minutes ago, Orakelet said: Dette var virkelig alt for svakt. At man ikke presterer bedre får meg til å grue meg til de kommende kampene i premier League. Skrekk og gru.. til helga er det Leeds… det kan bli stygt… fra spøk til alvor - man skal ikke undervurdere betydningen av underlag. Å spille på kunstgress når man aldri gjør det er som å kjøre rally på grus når man kun kjører asfalt til vanlig. For meg var det 2 oppdrag - vinne, og unngå skader. Begge ser ut til å ha gått. Og vi brukte heller ikke unødig energi. Rett og slett en prikkfri kamp en kald kveld i Bodø. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2022 Author Report Share Posted October 13, 2022 PSV knuser Zürich. Vinner vi neste mot PSV og unngår tap i returkampen etter bør det bli gruppeseier. Hjemme mot Zürich forventer jeg 3 poeng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 11 hours ago, Simbad said: Du lurte meg med første delen av innlegget ditt😅 Enda godt du leste alt før du kommenterte på det da 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 14, 2022 Author Report Share Posted October 14, 2022 47 minutes ago, Orakelet said: Enda godt du leste alt før du kommenterte på det da 😂 Jeg hadde quota deg alt og var klar til å skrive da jeg leste resten 😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 9 hours ago, Simbad said: Jeg hadde quota deg alt og var klar til å skrive da jeg leste resten 😅 Søren - hadde jo vært mer underholdning om du ikke hadde lest alt 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 14, 2022 Report Share Posted October 14, 2022 Sambi med ball = World class som Xavi. Mister nesten aldri ballen. Uten ball knapt Per Ciljan nivå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts