Jump to content

13.10.2022 Bodø/Glimt (B)

Simbad

Recommended Posts

• Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

11 minutes ago, sas2002 said:

Ingen fremtid her.  Punktum.

Mulig Nelson ikke er god nok. Det vil tiden vise, men det Ka. Ikke basere seg på denne kampen. Alle spiller ræva - han er den eneste med skjellig grunn til det, siden han nylig har kommer tilbake etter et lengre skadeopphold

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Mulig Nelson ikke er god nok. Det vil tiden vise, men det Ka. Ikke basere seg på denne kampen. Alle spiller ræva - han er den eneste med skjellig grunn til det, siden han nylig har kommer tilbake etter et lengre skadeopphold

Helt enig. Men Nelson nå vise noe før nyttår før vi skal tro

7 minutes ago, Marius- said:

Bodø Glimt har altså 14 strake Europa hjemme kamper med seiere? Det er jo enormt, og viser fordel av matte 

Helt klart en fordel av å spille hjemme på kunstgress. Det er få lag i Europa som jevnlig spiller på det, og mtp. hvordan ballen spretter og beveger seg så er det en ting man må bli vant til. Mange tilfeller i dag hvor kunstgresset var ugunstig for oss.

Sterk borteseier uten å fyre av alt for mye energi. Matt Turner med en veldig god kamp, presis i distribusjonen og noen veldig gode involveringer med både redning og i rollen som sweeper.

Bodø/Glimt er gode på Aspmyra, men i dag skjøt de heldigvis med løskrutt. 

Synes Sambi gjør en god jobb, men får litt lite hjelp i andreomgangen før Xhaka kommer inn.

Tierney fortsetter å utvikle seg som invertert venstreback. Synes han takler det bra så langt.

Dette var virkelig alt for svakt. At man ikke presterer bedre får meg til å grue meg til de kommende kampene i premier League. Skrekk og gru.. til helga er det Leeds… det kan bli stygt…

fra spøk til alvor - man skal ikke undervurdere betydningen av underlag. Å spille på kunstgress når man aldri gjør det er som å kjøre rally på grus når man kun kjører asfalt til vanlig. 

For meg var det 2 oppdrag - vinne, og unngå skader. Begge ser ut til å ha gått. Og vi brukte heller ikke unødig energi. Rett og slett en prikkfri kamp en kald kveld i Bodø.

1 minute ago, Orakelet said:

Dette var virkelig alt for svakt. At man ikke presterer bedre får meg til å grue meg til de kommende kampene i premier League. Skrekk og gru.. til helga er det Leeds… det kan bli stygt…

fra spøk til alvor - man skal ikke undervurdere betydningen av underlag. Å spille på kunstgress når man aldri gjør det er som å kjøre rally på grus når man kun kjører asfalt til vanlig. 

For meg var det 2 oppdrag - vinne, og unngå skader. Begge ser ut til å ha gått. Og vi brukte heller ikke unødig energi. Rett og slett en prikkfri kamp en kald kveld i Bodø.

Du lurte meg med første delen av innlegget ditt😅

1 minute ago, Orakelet said:

Var selv mest opptatt av å unngå skader. Vi trenger alle skade fri fremover. 

Selvfølgelig deilig å vinne denne kampen også og ta ledelsen i gruppen. 

33 minutes ago, Orakelet said:

t3qkhrohrh321.jpg

• Create New...