Jump to content

31.08.22 Aston Villa (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 130
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Marius- said:

Men seriøst. Hva driver de med? Ramsdale holdes og de beholder målet? Skulle vært 2-0 nå

 

Står strengt tatt bare i veien.  Det er i mine øyner korrekt dømt mål.

Jeg så iallefall ingen holding?

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

står strengt tatt bare i veien.  Det er i mine øyner korrekt dømt mål.

Jeg så iallefall ingen holding?

Syntes ikke den var så ille selv. Kamara er rett og slett bare sterk i kroppen og Ramsdale kommer seg ikke forbi..

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Men seriøst. Hva driver de med? Ramsdale holdes og de beholder målet? Skulle vært 2-0 nå

Jeg klandrer Tomi for å ikke dekke første stolpe. Noen burde også dyttet vekk spilleren som blokkerte Ramsdale. Minner egentlig om målet til Brentford i fjor, når de blokkerte Leno.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Jeg klandrer Tomi for å ikke dekke første stolpe. Noen burde også dyttet vekk spilleren som blokkerte Ramsdale. Minner egentlig om målet til Brentford i fjor, når de blokkerte Leno.

Holdt de da rundt keeper som dette? Kommentatorene her er helt i spinn at den stod 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Jeg klandrer Tomi for å ikke dekke første stolpe. Noen burde også dyttet vekk spilleren som blokkerte Ramsdale. Minner egentlig om målet til Brentford i fjor, når de blokkerte Leno.

Enig. Tomi lar den egentlig bare gå i stedet for å angripe ballen på første stolpe. Han hadde enkelt headet den vekk mtp. høyden den kommer i. Ramsdale har helt klart også Kamara som står på han som et frimerke, men ingen som er i nærheten og hjelpe han å skubbe vekk Kamara.

Link to comment
Share on other sites

Kan vel si at det der var en velfortjent seier. Vi må bli mer kliniske foran mål, men fy faen så deilig å se gutta respondere som de gjør etter at Villa flakser inn et mål! Det er rett i strupen og dunke inn et mål!

5 av 5! Så deilig!

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Jeg er svært skuffet over hvor dårlige vi er foran mål... 

Dette burde ALDRI vært spennende etter 85 minutter..

 

Ellers en god seier.

Jeg er bare fornøyd med gutta jeg. Sambi ser fantastisk ut, håper han gjør plassen til sin egen. Nketiah ser god ut hver gang han kommet innpå. Mulig han bør få starte snart?

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, elx said:

 

Står strengt tatt bare i veien.  Det er i mine øyner korrekt dømt mål.

Jeg så iallefall ingen holding?

Enig. Helt bedritent av Ramsdale faktisk. Dette området skal han eie. 
 

holding var på benken. Derfor du ikke så ham 😏

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Jeg er bare fornøyd med gutta jeg. Sambi ser fantastisk ut, håper han gjør plassen til sin egen. Nketiah ser god ut hver gang han kommet innpå. Mulig han bør få starte snart?

Sambi var god veldig i dag. Gode pasninger med både venstre og høyre. Ballsikker og pasningssikker. 

Nketiah har vært veldig god denne sesongen, men er ikke bare bare å droppe Jesus, ei heller Martinelli.

1 minute ago, Ben Elfen said:

Enig. Helt bedritent av Ramsdale faktisk. Dette området skal han eie. 
 

holding var på benken. Derfor du ikke så ham 😏

Enig. Ramsdale bør være sterkere der, men bedriften av Tomi å ikke stange den unna eller stå på første stolpe.

Og den om Holding. Herlig! 🤣😂

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...