Jump to content

Forslagstråd


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Hvor ble serien om Arsenals historie (foreløpig i 5 deler) av? Den burde vel vært et fast punkt på hovedmenyen?

9957[/snapback]

 

Dere har jo sagt at denne kommer... :rolleyes:

men kommer den??? ;)

eh...nei! :D

 

Og her kommer spørsmålet...:

KOMMER DEN? ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Tror moderators jobb hadde blitt langt enklere av dette..

12783[/snapback]

 

Er jobben til moderatorene så veldig vanskelig den da, dakars.

 

Så den mener altså at et nytt medlem skal lire av seg drit og fjas i 15-20 poster før en eventuelt starter en ny tråd?

Link to comment
Share on other sites

En idè...:

Lage det sånn at det går an å slette meldinger som vi selv har skrevet...! :o

Det er vel ikke så stor jobb?

12880[/snapback]

Må si meg enig der! Noen ganger skriver jeg feil og har lyst til å kanskje slette denne posten jeg nettopp skrev, men så går det ikke :P ! og da må jeg bare leve med det! B)

Link to comment
Share on other sites

En idè...:

Lage det sånn at det går an å slette meldinger som vi selv har skrevet...! :D

Det er vel ikke så stor jobb?

12880[/snapback]

Må si meg enig der! Noen ganger skriver jeg feil og har lyst til å kanskje slette denne posten jeg nettopp skrev, men så går det ikke :ph34r: ! og da må jeg bare leve med det! ;)

13006[/snapback]

 

Hallo Internettansvarlig hører du??? ;)

Ikke for å mase, men det er litt drit å ha noen sånne innlegg som jeg ikke er fornøyd med, men ikke går an å slette! ;)

Pliiiiiiiiiiiiiiiis! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hva med å få i gang en god oversikt på TV-kamper?

 

Man må bare innrømme at liverpool.no har et veldig bra opplegg med TV-kampoversikt, men skal da vel være unødvendig for oss å måtte gå inn dit? :rolleyes: :unsure:

Tror de har bra kilder til diverse tv-stasjoner, men det hadde vært stilig å hatt en egen oversikt på gunners.no og med like kjappe oppdateringer. :)

 

*kremt* Er jeg for kravstor nå kanskje? :unsure: :D

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig å legge inn en funksjon som gjør at nye forumister ikke kan starte nye tråder, før de f.eks har postet 15-20 svar på andre tråder?

 

Tror moderators jobb hadde blitt langt enklere av dette..

12783[/snapback]

 

Da hadde det blitt mer innlegg som: "Jess!!" H*****" "F***".. Bare sånne korte innlegg for å nå de 20 fortest mulig..

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Er det mulig å legge inn en funksjon som gjør at nye forumister ikke kan starte nye tråder, før de f.eks har postet 15-20 svar på andre tråder?

 

Tror moderators jobb hadde blitt langt enklere av dette..

12783[/snapback]

 

Som denne?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Må si meg enig med andpet på dette feltet. Greit nok at alle vet hvordan draktene våre ser ut, men dersom man for eksempel har tenkt å hyre på det slipset dere selger så blir saken straks verre. Har man skjorter som passer? Matcher det dressen? Er det stort nok? Her hadde bilder og beskrivelser hjulpet mye, så legger dere inn disse bildene så tipper jeg at salget kommer til å øke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...