Jump to content

13.08.22 Leicester (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Simbad said:

Nja, nesten. Han hadde en veldig farlig ballmiss i førsteomgangen som Fofana nesten scora fra. 

Herlig seier uansett. Ser det kunne blitt større. Xhaka kunne gitt dem 0-1 tidlig ja, men var god det jeg så i 1 omgang 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Marius- said:

Herlig seier uansett. Ser det kunne blitt større. Xhaka kunne gitt dem 0-1 tidlig ja, men var god det jeg så i 1 omgang 

Selvsagt. Er også en grunn til at jeg personlig gir Xhaka MotM. Men å si at han var feilfri blir feil.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Jesus inn har tatt oss opp et nivå.

Vi mangler en oppgradering på Xhaka (selv om han i dag har hatt en veldig god kamp så langt) og en bedre backup/konkurrent for Partey.

Ellers nærmer vi oss virkelig.

Jeg fatter ikke hva Xhaka skal gjøre for at han skal få den anerkjennelsen han fortjener? Han er kanskje banens beste i deg, og ikke langt unna bestemann i forrige kamp også. Allikevel vil noen ha en oppgradering av ham... 

Han burde ha vært kapteinen vår i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Tapapa said:

Jeg fatter ikke hva Xhaka skal gjøre for at han skal få den anerkjennelsen han fortjener? Han er kanskje banens beste i deg, og ikke langt unna bestemann i forrige kamp også. Allikevel vil noen ha en oppgradering av ham... 

Han burde ha vært kapteinen vår i tillegg.

Tar gladelig i mot en oppgradering av Xhaka av flere grunner jeg. Ikke oppgradering kun av Xhaka, men av laget.

Xhaka leverte en veldig god kamp i går og også mot Palace,  som du sier. Han kan hvis han vil den mannen på godt og vondt. Det var en typisk nesten ulykke i går også , men han rettet opp det fra den missen  og spilte bra - veldig bra resten av kampen.

En av grunnene til en oppgradering er at Xhaka og Partey trenger konkurranse. Det vil kanskje skjerpe de to og gjøre de bedre. Skulle en av de måtte stå over en kamp , eller kanskje begge , så er det duket for Elneny og Sambi. Det tåler vi ikke. Da blir det for tynt og det har vi sett flere ganger.

Nå er det ting på gang i Arsenal og det skyldes bedre spillere som er kommet og at ungdommene har fått mer erfaring. 

En hver spiller som nå måtte signere for oss,  så god at han tilfører laget noe , tar jeg gladelig i mot.

Kapteins rollen i Arsenal sa Xhaka opp selv . Det han gjorde når han skulle gå av i hjemme kampen mot Palace var ikke bra. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, bergkampje said:

Noen som vet hvorfor vår nyinnkjøpte portugiser, Vieira ikke spiller? Eller hvorfor er han ikke på benken engang? Skadet eller tar Arsenal det litt rolig med han og fases inn under EL-kamper e.l?

Jeg antar at han ikke er helt matchfit enda. Håper han blir klar snart og at han kan gi Ødegaard skikkelig konkurranse om plassen.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bergkampje said:

Noen som vet hvorfor vår nyinnkjøpte portugiser, Vieira ikke spiller? Eller hvorfor er han ikke på benken engang? Skadet eller tar Arsenal det litt rolig med han og fases inn under EL-kamper e.l?

Han var skadet da han ble signert. Skal være tilbake i full trening nå, men åpenbart et stykke unna å være matchfit.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...