Jump to content

Årets spådommer


Ben Elfen

Recommended Posts

Folkens. Hva tror dere? 
 

1. plassering

2. toppscorer og antall mål

3. årets åpenbaring

4. årets skuffelse

5. Årets spiller

 

jeg tipper:

 

1. 3. plass

2. Gabriel Jesus 21 seriemål

3. Martinelli

4. Saka*
5.  Ødegaard

 

* Saka. Kommer til å ha en god sesong, men jeg synes han har begynt å bli litt for «ego» og det tror jeg passer litt dårlig inn. Derav årets skuffelse. 
 

hva tror dere?

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Gunners68 said:

1. Plassering nr 4.

2. Jesus scorer 23 mål. 

3. Tror Saliba er jævlig sugen på å vise seg frem.

4. Tror Partey får nok en skuffende sesong pga skader dessverre. 

5. Saliba eller Jesus. Er det lov med en halvgardering 😁

Halvgardering er lov 👍🏼

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Tapapa said:

1. Plassering 1

2. Toppscorer og antall mål Jesus, 32

3. Årets åpenbaring Saliba

4. Årets skuffelse Tierney

5. Årets spiller Jesus

 

Du må slutte å ruse deg

1. Plassering: 3

2. Toppscorer og antall mål: Gabriel Jesus 19

3. Årets åpenbaring: Saliba/Martinelli

4. Årets skuffelse: Pepe

5. Årets spiller: Ødegaard

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Stefanb said:

Du må slutte å ruse deg

1. Plassering: 3

2. Toppscorer og antall mål: Gabriel Jesus 19

3. Årets åpenbaring: Saliba/Martinelli

4. Årets skuffelse: Pepe

5. Årets spiller: Ødegaard

Eneste måten han kan føle seg høy

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Stefanb said:

Du må slutte å ruse deg

1. Plassering: 3

2. Toppscorer og antall mål: Gabriel Jesus 19

3. Årets åpenbaring: Saliba/Martinelli

4. Årets skuffelse: Pepe

5. Årets spiller: Ødegaard

 

Pepe?:D WHAT.. Han blir jo ikke noe skuffelse, for vi har ingen forventninger til han :P?

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Stefanb said:

Pepe fordi han fortsatt er i klubben og ikke solgt.

Tror ingen andre skuffer ;)

Personlig tror jeg han blomstrer i år. Det lille jeg har sett av ham er en mann som har tatt seg sammen og begynt å jobbe defensivt også. Han er på topp tre avsluttere i klubben, samt har en slepen teknikk. 

Også har han lagt ut dette på Instagram så jeg tipper han har tatt en prat med Arteta og fått beskjed om at han har en fremtid. Blir han vår toppscorer i EL?

image.thumb.png.3438d379e5311a7f23ed39142b2aa84a.png

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Ben Elfen said:

Personlig tror jeg han blomstrer i år. Det lille jeg har sett av ham er en mann som har tatt seg sammen og begynt å jobbe defensivt også. Han er på topp tre avsluttere i klubben, samt har en slepen teknikk. 

Også har han lagt ut dette på Instagram så jeg tipper han har tatt en prat med Arteta og fått beskjed om at han har en fremtid. Blir han vår toppscorer i EL?

image.thumb.png.3438d379e5311a7f23ed39142b2aa84a.png

Har ingen tro på det. Pepe i perioder kan plutselig jobbe bra, ha slepen teknikk og være ekstremt god. Så plutselig klarer han ikke å sentre 5 meter, gidder ikke å jobbe og er null involvert.

Pepe på sitt beste er potensielt ekstremt god, men problemet hans er at han har noe av det dårligste bunnivå jeg noen gang har sett hos en så talentfull spiller. Det skal ikke være mulig å falle så ekstremt på alle mulige områder som han gjør når han spiller dårlig..

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Har ingen tro på det. Pepe i perioder kan plutselig jobbe bra, ha slepen teknikk og være ekstremt god. Så plutselig klarer han ikke å sentre 5 meter, gidder ikke å jobbe og er null involvert.

Pepe på sitt beste er potensielt ekstremt god, men problemet hans er at han har noe av det dårligste bunnivå jeg noen gang har sett hos en så talentfull spiller. Det skal ikke være mulig å falle så ekstremt på alle mulige områder som han gjør når han spiller dårlig..

Da satser vi på at vi ikke ser hans bunn nivå igjen 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Da satser vi på at vi ikke ser hans bunn nivå igjen 

Lov å håpe som sagt. Men, det jeg har sett av han i preseason har vært dårlig. Han er dog en potensiell matchvinner fra benken da han er ekstremt farlig rundt 16 meteren.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Lov å håpe som sagt. Men, det jeg har sett av han i preseason har vært dårlig. Han er dog en potensiell matchvinner fra benken da han er ekstremt farlig rundt 16 meteren.

Slike er jo alltid kjekt å ha i troppen da. Særlig med 5 bytter som iår.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Slike er jo alltid kjekt å ha i troppen da. Særlig med 5 bytter som iår.

Joda, men når man aldri vet hva man får så kan det være vanskelig.

Plutselig får man en tent Pepe som er matchvinner, eller så får man en ubrukelig Pepe som er en matchtaper. Så sånn sett så ville jeg heller personlig valgt en som ga 100% enn en som kan finne på å gi alt fra 5% til 90%

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Joda, men når man aldri vet hva man får så kan det være vanskelig.

Plutselig får man en tent Pepe som er matchvinner, eller så får man en ubrukelig Pepe som er en matchtaper. Så sånn sett så ville jeg heller personlig valgt en som ga 100% enn en som kan finne på å gi alt fra 5% til 90%

Enig med du, men får vi ikke betalt for han så kan han like godt bidra siste 5-10 min om vi likevel ligger under. Samt få sjansene sine i mikkimus eller EL.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...