Jump to content

16.05.22 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

Arteta skulle forsterket i januar og ikke lånt ut så mange spillere. Tabbe. Har også gjort en del taktiske feil. Ikke imponert. Trur det blir verre å bli blandt top 4 neste år. Conte og spurs blir for sterke og spørs hva newcastel finner på med spiller kjøp. Vi skulle kjøpt Bruno i januar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg blir helt matt. Arteta skal lastes, spillerne skal slaktes… for en mentalitet.

som @Ben Elfensier så var det flere som dømte laget nord og ned - og forventet nærmest nedrykk. Når man da klarer top5 og nesten (eller kanskje til og med) CL - så er man fortsatt negativ, negativ og mere negativ. Sitter med en følelse av at selv 2. plass i serien så hadde man lastet Arteta og slaktet spillerne. 
 

Skuffet? Ja. Forventet jeg CL når vi hadde 2 kamper igjen? Ja. Slakter spillere og laste Arteta? Nei. Jeg velger å støtte dem i videre arbeid som helt klart og tydelig har en positiv trend og høyt potensiale. 
 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orakelet said:

Ord blir fattige. Til og med kjerringa sitter og koser seg over hvor irritert jeg er her nå 😂

Håper ikke  du leser engelsk media Orakelet 😁 Der er media samkjørt på at det har vært fremgang denne sesongen,  men forøvrig så blir spillere og manager hardt kritisert for å ha rotet bort muligheten til å nå topp 4.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, sas2002 said:

Er fornøyd med fremgangen, men svært skuffet over at vi sprakk igjen og ikke minst over at lillebror med Conte i spissen presterte bedre. Det svir. Arteta får en terning 4. 

en firer er nok innafor denne sesongen. Spent på hvordan Edu og co forsterker oss til sommeren. Vi må kjøpe smart, og samtidig kvalitet. Arteta burde kjenne svakhetene både i første 11’er og bredden nå. Så tror jeg ikke vi dekker hele bredden i ett vindu selvsagt. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

en firer er nok innafor denne sesongen. Spent på hvordan Edu og co forsterker oss til sommeren. Vi må kjøpe smart, og samtidig kvalitet. Arteta burde kjenne svakhetene både i første 11’er og bredden nå. Så tror jeg ikke vi dekker hele bredden i ett vindu selvsagt. 

Jeg trur Arteta har drevet rovdrift på spillerne etter jul. Årsak manglende tropp og erstattere. Vi må inn med 4-5 nye i sommer også.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Jeg trur Arteta har drevet rovdrift på spillerne etter jul. Årsak manglende tropp og erstattere. Vi må inn med 4-5 nye i sommer også.

Det er jeg enig i. Samtidig kan de som ikke satses på selges. Som feks Pepe. Men 4-5 spillere skaper oss ikke bredden som trengs, samtidig kan man ikke handle 10 heller 

Link to comment
Share on other sites

Plan for sommeren

Selg!

Lacazette - £0
Nketiah - £0m
Elneny - £10m
Cedric - £5m
Guendouzi - £15m
Torreira - £15m
Leno - £10m
Xhaka - £15m
Pepe - £30m
Bellerin - £20m
Mari - £5m
Mavropanos - £5m
AMN - £15m
Nelson - £10m

Sannsynlig nei.

Done.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Plan for sommeren

Selg!

Lacazette - £0
Nketiah - £0m
Elneny - £10m
Cedric - £5m
Guendouzi - £15m
Torreira - £15m
Leno - £10m
Xhaka - £15m
Pepe - £30m
Bellerin - £20m
Mari - £5m
Mavropanos - £5m
AMN - £15m
Nelson - £10m

Sannsynlig nei.

Done.

Legg da på 1.5-2milliarder som ryktene tilsier vi har tilgjenlig for kjøp + dine 1.3 milliarder her.. 😂 Nei, skjer ikke. Hverken de rapporterte summene eller salgene. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/18/2022 at 10:32 PM, Marius- said:

Det er jeg enig i. Samtidig kan de som ikke satses på selges. Som feks Pepe. Men 4-5 spillere skaper oss ikke bredden som trengs, samtidig kan man ikke handle 10 heller 

Om vi får inn 4-5 relativt bra spillere, så kan det fort vaere nok. Vi har nok av unge talenter som vi kan bruke til bredde..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...