Jump to content

16.05.22 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Bekkern said:

Arteta- du stryker på eksamen! Dette må du løse neste sesong. 

 

Er som så mange andre kamper, han har absolutt ingen kampplan B. 

Hvis kampplan A ikke funker, så taper vi, enkelt og greit, vi evner ikke å snu en kamp.

Hvis kampplan A fungerer, så kan det ofte gå godt. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

Er som så mange andre kamper, han har absolutt ingen kampplan B. 

Hvis kampplan A ikke funker, så taper vi, enkelt og greit, vi evner ikke å snu en kamp.

Hvis kampplan A fungerer, så kan det ofte gå godt. 

Kjempefint at han har fått ny kontrakt, før sesongen er ferdig… topp 4 neste er absolutt krav neste år! 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Kjempefint at han har fått ny kontrakt, før sesongen er ferdig… topp 4 neste er absolutt krav neste år! 

 

Jeg vet faktisk ikke om jeg er enig. 

Link to comment
Share on other sites

Arteta har feila. Så enkelt er det. Har skrytt hele sesongen over hvor sterk mentale vi har blitt, men når det gjelder så bottler vi det igjen.

Flaut å ikke fighte bedre med så mye på spill

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Gunners77 said:

Er bare å innse at spurs har vert bedre i de siste kamper, skulle ønske vi hadde hatt Conte når det virkelig gjelder. Sette ut Martinelli er så dumt at jeg finner ikke ord.

Han har ingen smartness med ball. Dessverre fullstendig kollaps da de skulle prøve å endre noe i 2. omgang. 
Nytter ikke å komme til en slik kamp med bøyd nakke. De så beseiret ut allerede før start. 
Samtidig veldig lett å spille fotball for et fullsatt stadium når det ikke er  noe press på spillerne. 

Ben W er så skrekkelig svak at jeg ikke fatter at det er mulig for den prisen. Han og Partey er årets skuffelse for meg

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Han har ingen smartness med ball. Dessverre fullstendig kollaps da de skulle prøve å endre noe i 2. omgang. 

Ben W er så skrekkelig svak at jeg ikke fatter at det er mulig for den prisen. Han og Partey er årets skuffelse for meg

Saliba inn der pronto

Link to comment
Share on other sites

Som jeg forventet, dessverre. Utrolig skuffende med tanke på hvor nærme vi har vært. Veldig mye å jobbe med for at vi skal bli et CL-lag igjen, men førstevalgene våre er gode nok slik jeg ser det. Dessverre er ikke backupen god nok, spesielt om vi får flere av førstevalgene ute over flere kamper.

I sommer må vi fortsette å kjøpe smart.

Unggutta blir eldre og har fått veldig verdifull erfaring denne sesongen. Neste sesong forventer jeg enda bedre av både Mikel og gutta. Bare å ta å svelge skuffelsen, avslutte med en god kamp mot Everton og bygge videre. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Som jeg forventet, dessverre. Utrolig skuffende med tanke på hvor nærme vi har vært. Veldig mye å jobbe med for at vi skal bli et CL-lag igjen, men førstevalgene våre er gode nok slik jeg ser det. Dessverre er ikke backupen god nok, spesielt om vi får flere av førstevalgene ute over flere kamper.

I sommer må vi fortsette å kjøpe smart.

Unggutta blir eldre og har fått veldig verdifull erfaring denne sesongen. Neste sesong forventer jeg enda bedre av både Mikel og gutta. Bare å ta å svelge skuffelsen, avslutte med en god kamp mot Everton og bygge videre. 

Problemet er at de tar med seg nok en «sviktet når det gjelder» hendelse. Det er ikke noe man vokser på, det er noe som bryter ned. 

Arteta fikk panikk og gjorde byttene uten en plan. Ble bare kaos og ingen struktur siste 15

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, RP7 said:

Problemet er at de tar med seg nok en «sviktet når det gjelder» hendelse. Det er ikke noe man vokser på, det er noe som bryter ned. 

Arteta fikk panikk og gjorde byttene uten en plan. Ble bare kaos og ingen struktur siste 15

Nettopp!

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, RP7 said:

Problemet er at de tar med seg nok en «sviktet når det gjelder» hendelse. Det er ikke noe man vokser på, det er noe som bryter ned. 

Arteta fikk panikk og gjorde byttene uten en plan. Ble bare kaos og ingen struktur siste 15

Det som skiller en topp manager og en average. Vi får håpe han kan utvikle seg kjapt!

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, RP7 said:

Problemet er at de tar med seg nok en «sviktet når det gjelder» hendelse. Det er ikke noe man vokser på, det er noe som bryter ned. 

Arteta fikk panikk og gjorde byttene uten en plan. Ble bare kaos og ingen struktur siste 15

Nesten alle spillere har på et eller annet tidspunkt vært i en 'sviktet når det gjelder' - hendelse. Det er hvordan man kommer seg videre som er viktig.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Nesten alle spillere har på et eller annet tidspunkt vært i en 'sviktet når det gjelder' - hendelse. Det er hvordan man kommer seg videre som er viktig.

Har Conte vært vår så har vi klart det. Arteta er uerfaren og mangler fortsatt mye. Jaja ny sesong i august. Vi må handle smart og kvitte oss med MYE

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bergkampje said:

Nei fåe håpe Pukki har kvelden til søndag og scorer hattrick eller noe

Skjer det så kan du like vel ta gift på at vi roter det til mot Everton. Vi skal bare ikke til CL denne sesongen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...