Jump to content

16.05.22 Newcastle (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vi blir så jaevlig pissa på...

De presser oss faen meg bak til keeper gang på gang. 

 

Nok en gang naermere at det blir økt ledelse enn at vi reduserer/utligner. Patetisk.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Newcastle mobiliserer alt i siste hjemmekamp. Kommer langt med vilje og innsats!! Tipper Norwich kommer til å prestere som et middels 6 div lag på søndag foran et halvfullt stadion. En digresjon, men dog…

 

Har INGEN tro på at Norwich klarer å stå i mot Tottenham... dessverre. Så om vi taper denne så er CL kjørt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

 

Har INGEN tro på at Norwich klarer å stå i mot Tottenham... dessverre. Så om vi taper denne så er CL kjørt.

Mentalt sett var dette kjørt i det sekundet vi gikk ut på matta i forrige runde. Det er voldsomt vanskelig å skape vinnermentalitet og det er tilnærmet umulig med unge lag. Det beviser Arsenal for tredje gang på 20 år.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Mentalt sett var dette kjørt i det sekundet vi gikk ut på matta i forrige runde. Det er voldsomt vanskelig å skape vinnermentalitet og det er tilnærmet umulig med unge lag. Det beviser Arsenal for tredje gang på 20 år.

Får håpe vi klarer det før gutta har passert 30 da…

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Verminator5 said:

Mentalt sett var dette kjørt i det sekundet vi gikk ut på matta i forrige runde. Det er voldsomt vanskelig å skape vinnermentalitet og det er tilnærmet umulig med unge lag. Det beviser Arsenal for tredje gang på 20 år.

Ikke uenig, totalt sett er 5 plass godkjent før sesongen. Men avslutningen her beviser at vi ikke har bredden. Hadde man handlet i januar (sett at det var noen tilgjengelige) tror jeg vi hadde vært i cl.  

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Ikke uenig, totalt sett er 5 plass godkjent før sesongen. Men avslutningen her beviser at vi ikke har bredden. Hadde man handlet i januar (sett at det var noen tilgjengelige) tror jeg vi hadde vært i cl.  

 

Det vi mangler mest av alt er Partey og en spiss som scorer mer mål(Ja Eddie har gjort det greit i det siste men, før han kom innpå så var Laca totalt fravaerende når det kom til mål, og dette alene har kostet oss CL)

Link to comment
Share on other sites

Nei, dette orker jeg ikke se resten av. Har heldigvis muligheten til å jobbe litt i kveld. Alt er bedre enn å lide i denne møkka her. Er så mektig lei av å seg generasjon på generasjon med Arsenalspillere svikte. Faen ta den dagen jeg ble Arsenal-supporter. Snakkes i august.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Nei, dette orker jeg ikke sett resten av. Har heldigvis muligheten til å jobbe litt i kveld. Alt er bedre enn å lide i denne møkka her. Er så mektig lei av å seg generasjon på generasjon med Arsenalspillere svikte. Faen ta den dagen jeg ble Arsenal-supporter. Snakkes i august.

 

Synd Orakelet ikke er her og kan kalle deg en dårlig supporter nå.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Nei, dette orker jeg ikke sett resten av. Har heldigvis muligheten til å jobbe litt i kveld. Alt er bedre enn å lide i denne møkka her. Er så mektig lei av å seg generasjon på generasjon med Arsenalspillere svikte. Faen ta den dagen jeg ble Arsenal-supporter. Snakkes i august.

God sommer! Håper vi får inn noe som skaper entusiasme 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...