Jump to content

01.05.2022 West Ham (B)


Simbad

Recommended Posts

21 minutes ago, Stefanb said:

Vi er ikke så ofte enige Marius, men her er vi enige.

At Nketiah har vist gode takter tror jeg vi begge er enige i, men han er ikke god nok til å starte for et lag som skal kjempe om de gjeveste trofeene. Hvis han viser samme vilje, innsats og progresjon i samtlige kamper ser jeg gjerne at han hadde forlenget da jeg gjerne kunne tenkt meg å ha han i bakhånd, men thats it.

Du, jeg tar gjerne en ny toppspiss, men mister ikke nattesøvnen om vi starter neste sesong med Eddie på topp. Allerede i år kjemper vi om bronseplass, og det med Eddie på topp nå på tampen. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 hours ago, Tapapa said:

Du, jeg tar gjerne en ny toppspiss, men mister ikke nattesøvnen om vi starter neste sesong med Eddie på topp. Allerede i år kjemper vi om bronseplass, og det med Eddie på topp nå på tampen. 

https://arseblog.com/2022/05/tactics-column-how-to-lead-the-line-with-eddie-nketiah/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR20-vlpIZkJ2a-no3_-3_7L1DgxOcx9250MkYhuYSuzSOeKhAivR8XoA6g

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, sas2002 said:

Off topic. Hvis West Ham vinner Europaliga og vi blir nr 4 så ryker vi vel ut av Cl neste sesong?

Sannsynligheten er stor for at vi ryker ut av CL neste sesong. Tviler på at vi vinner. 
 

om WH vinner EL så har det ingen ting å si for CL plass til 4. plassen. Da blir det 5 britiske lag med

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Ben Elfen said:

Sannsynligheten er stor for at vi ryker ut av CL neste sesong. Tviler på at vi vinner. 
 

om WH vinner EL så har det ingen ting å si for CL plass til 4. plassen. Da blir det 5 britiske lag med

100% sikker?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Off topic. Hvis West Ham vinner Europaliga og vi blir nr 4 så ryker vi vel ut av Cl neste sesong?

Link

The Premier League could have a maximum of five teams in the Champions League next season, though, if West Ham won the Europa League and finished outside the top four. Winning that competition qualifies them for the Champions League group stages.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...