Jump to content

01.05.2022 West Ham (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Holding banens beste for min del i dag. Xhaka, Tomi, Elneny og Nketiah fortjener også skryt.

Forferdelig rotete kamp, men vi kjempet til oss 3 poeng. Nå er vi bare 3 poeng bak Chelskij! 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ray1955 said:

Enig, der var vi heldige, er Dean begynt å bli soft ?

Ramsdale er latterlig heldig i den situasjonen der. Hopper ikke Bowen unna er det rødt kort. Eneste skikkelig dårlige avgjørelse av Dean i dag. West Ham burde fått frispark og Ramsdale minimum gult for farlig spill i den situasjonen. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke sett kampen da jeg var i nevøens bursdag, men skal få tittet på den etterpå i opptak.

Deilig med en borteseier mot West Ham på etter hva jeg forstår ikke var verdens beste dag på kontoret! :) 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Fikk ikke sett kampen da jeg var i nevøens bursdag, men skal få tittet på den etterpå i opptak.

Deilig med en borteseier mot West Ham på etter hva jeg forstår ikke var verdens beste dag på kontoret! :) 

Andre omgang er vi solide syns jeg. Slipper til veldig lite, og skaper nok til at vi kunne vunnet med litt større margin

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rosicky07 said:

Andre omgang er vi solide syns jeg. Slipper til veldig lite, og skaper nok til at vi kunne vunnet med litt større margin

Sett kampen nå. Første omgang var rotete, men det var en ganske kjip omgang generelt sett.

Som du sier så var det bedre i andre. Slapp ikke West Ham til mye generelt sett her. Nketiah burde nok hatt et mål, men syntes han var positiv nok en gang. Dog håper jeg virkelig at vi får inn Jesus + en annen spiss som Osimhen/Nunez/Leao/Nkunku.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, bergkampje said:

Synes også Eddie gjør en ganske god figur i dag, men han scorer for lite, akkurat som Laca. Så det må helt klart en ny spiss inn. Om vi skulle finne på å klare CL er vi i det minste mer attraktive, også for toppspisser.

Han scorer for lite, men i motsetning til Lacazette så strekker han forsvaret til motstanderen mye mer.

Nketiah er vel knapt nok en middelmådig spiss, men fordi han har litt fart og har ganske gode bevegelser så er han alltid et uroelement som skaper ekstra rom for Saka, Martinelli, Ødegaard eller Smith Rowe.

Lacazette derimot er ekstremt enkel å markere ut av kampen da han har absolutt null fart eller bevegelse i bakrom. Tenk hva en spiss av høy kvalitet hadde tilført dette laget..

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Stefanb said:

Han scorer for lite, men i motsetning til Lacazette så strekker han forsvaret til motstanderen mye mer.

Nketiah er vel knapt nok en middelmådig spiss, men fordi han har litt fart og har ganske gode bevegelser så er han alltid et uroelement som skaper ekstra rom for Saka, Martinelli, Ødegaard eller Smith Rowe.

Lacazette derimot er ekstremt enkel å markere ut av kampen da han har absolutt null fart eller bevegelse i bakrom. Tenk hva en spiss av høy kvalitet hadde tilført dette laget..

Nketiah har blitt bedre på linkupspillet sitt. Hvis han fortsetter å utvikle dette, samt blir enda litt smartere foran kassa, kan han utvikle seg til å bli en veldig god spiss. Er lett å glemme at han bare er 22(23 i mai) og at unggutter som Saka, MØ8, Martinelli og ESR faktisk ikke pleier å være så stabilt gode som de har vært når de er på den alderen. Får vi inn Jesus og Nketiah blir og fortsetter å utvikle seg, kommer ikke jeg til å klage. Men en back up for Saka vil være viktig å få inn. Pepe er nok dessverre ferdig hos oss. 

Link to comment
Share on other sites

Tror neppe jeg vil legge byrden på Eddies skuldre , som den som skal skyte oss til topp 4 neste sesong. Vi trenger en som er bedre enn Eddie til det. Men , lovende prestasjoner i de siste kampene. Pepe er ferdig hos oss , det samme gjelder Laca. Vi må få inn de rette i laget som gjør oss til et stabilt topp 4 lag.  

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Tapapa said:

Eddie, vårt førstevalg til neste sesong. Han gjør så mye bra at jeg er sikker på at målene kommer.

 

FB_IMG_1651466227009.jpg

Da tar vi aldri nye steg. Eddie er ikke god nok, har ikke vært tidligere heller. At han i en ræva kamp topper statistikker holder ikke. Jeg ser mer på det som ett bevis at en virkelig god spiss hadde gjort oss så mye mye bedre.  

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Marius- said:

Da tar vi aldri nye steg. Eddie er ikke god nok, har ikke vært tidligere heller. At han i en ræva kamp topper statistikker holder ikke. Jeg ser mer på det som ett bevis at en virkelig god spiss hadde gjort oss så mye mye bedre.  

Vi er ikke så ofte enige Marius, men her er vi enige.

At Nketiah har vist gode takter tror jeg vi begge er enige i, men han er ikke god nok til å starte for et lag som skal kjempe om de gjeveste trofeene. Hvis han viser samme vilje, innsats og progresjon i samtlige kamper ser jeg gjerne at han hadde forlenget da jeg gjerne kunne tenkt meg å ha han i bakhånd, men thats it.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...