Jump to content

04.04.22 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

23 minutes ago, Gunners68 said:

Vi taper en kamp som Vieira og laget ville vinne . Våre har vært langt under pari. Skremmende å se hvor dårlige de har vært. Ser bort i fra alle mulige vinklinger vedrørende dommer avgjørelser.  Hadde vi fått straffe i dag så hadde Laca bommet likevel.

Fult fortjent Palace seier dessverre.  Jobben må nå starte med å få på plass folk som kan score . Laca sin karriere i Arsenal bør være over i mai. 

Vi får se om de kan rette opp skuten mot Brighton. 

 

 

Det er strengt tatt en merkelig vinkling du har. Laget kjørte som bare det hele 2. omgang og det er bare tilfeldigheter som gjør at det blir som det blir. At de ikke ville mener jeg er bare tull. De ga seg aldri.
Gabriel er tilsammen 5 cm unna to glimrende klareringer, i stedet blir det 2 mål i mot. Martin bommer, ESR misser, Saka bommer, Martinelli misser, Nketia cm unna. Palace har ekstremt tur og vinker 3-0 i en kamp hvor de har 5 avslutninger og trolig Gx på 1,5. Det er nesten umulig å reprodusere. 
Starten var ikke god, men at Palace var så gode er jeg ikke enig i. Dette var en rar kamp hvor det er ørsmå marginer.

Edit:

Fant nå at expected goals i denne kampen er 1,4 vs 1,05 og det er med et straffespark. 3-0 er ekstremt ut i fra de tallene. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

10 minutes ago, Tapapa said:

Dette var en eiendommelig konklusjon. CP roer litt ned når de leder 2-0. I første var det rått parti til CP. I andre gjør de det de trenger. 

Nja… Hørte du intervjuet til Andersen så var ikke han komfortabel. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Betalte vi 850 mill for partey? Det har jeg ikke fått med meg helt 

Helt feil av meg. Skal være 45 mill pund, agenten fikk 10% og han fikk 2,5 mill i sign on fee. Totalpakken med lønn er 110 mill pund

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, RP7 said:

Det er strengt tatt en merkelig vinkling du har. Laget kjørte som bare det hele 2. omgang og det er bare tilfeldigheter som gjør at det blir som det blir. At de ikke ville mener jeg er bare tull. De ga seg aldri.
Gabriel er tilsammen 5 cm unna to glimrende klareringer, i stedet blir det 2 mål i mot. Martin bommer, ESR misser, Saka bommer, Martinelli misser, Nketia cm unna. Palace har ekstremt tur og vinker 3-0 i en kamp hvor de har 5 avslutninger og trolig Gx på 1,5. Det er nesten umulig å reprodusere. 
Starten var ikke god, men at Palace var så gode er jeg ikke enig i. Dette var en rar kamp hvor det er ørsmå marginer.

Palace var gode i førsteomgangen fordi vi var ræva. Gav bort ballen altfor lett og tapte nesten alt av 50/50-dueller. Vi var rett og slett ikke påskrudd.

I dag hadde vi ikke marginene med oss heller, vi hadde mer enn nok sjanser til å score både 3 og 4 mål, men når ballen ikke vil inn, dommer ikke gir oss en klar straffe og vi ikke møter opp i førsteomgangen, da ender det med tap mot et lag som var veldig sultne og som har hatt gode prestasjoner og fått gode resultater mot gode lag tidligere. Pool ble feks utspilt i rundt 60 minutter(etter Pools andre mål), men de fikk et straffespark de aldri skulle hatt og endte opp med å vinne heldig(og rutinert?) fordi Palace ikke tok sjansene sine.

I dag tok de sjansene sine, men i andreomgangen var vi det klart beste laget(spillemessig) men vi tok ikke våre sjanser.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Vi har satt oss i en vanskelig posisjon igjen som på samme tid i fjor. Tierney er som vanlig skadeutsatt og det ryktes om at sesongen er over for han, da er det bare å hente en like god erstatter til sommeren siden Tierney er alt for mye på sidelinja i løpet av en sesong. Tavares er jeg redd er helt mentalt i kjellern etter at Arteta tok han av igjen tidlig.

Nå er jeg redd Xhaxa går ned på venstreback igjen og vi står igjen med Sambi og Elneny på midten fram til mai, håper bare japaneseren blir klar fort så får vi flytte Cedric på venstre. Det verste scenarioet skjedde igjen og nå er det like stor sjanse for at vi blir nr 7 eller 4 når sesongen er ferdig. Faen ass

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...