Jump to content

04.04.22 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

1 minute ago, Rosicky07 said:

Straffen var vell like klar som den Saka skulle hatt. Jaja, da var dette kjørt

Hadde vi fått det soleklare straffesparket vi skulle hatt på 2-0 tror jeg vi hadde klart poeng. Hadde VAR gitt frispark mot Palace på første målet, tror jeg vi hadde vunnet. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, elx said:

Vi bottler nok denne. 4 plass er kjørt i mine øyner.

Vi har tottenham, united og chelsea igjen. Ikke faen om vi klarer 4 plass.

Enig, fjerde er kjørt fordi vi skal ta tredjeplassen. Vi bør slå alle lagene du nevner der. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Nei det er det ikke. Jeg mener begge er straffe, men denne her er mye mer soleklar. Var hadde omgjort den hver dag i uka

VAR burde soleklart ha omgjort Saka sin. Armbruk uten ordentlig forsøk på å ta ball. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Du kan være enig i at CP sin er mer klar? 

Har ikke sagt noen ting om at den ikke er mer klar. Men Saka sin er også soleklar, og VAR snyter oss igjen. Forrige gang mot Palace det soleklare røde McArthur skulle hatt og i dag et straffespark på 2-0.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Har ikke sagt noen ting om at den ikke er mer klar. Men Saka sin er også soleklar, og VAR snyter oss igjen. Forrige gang mot Palace det soleklare røde McArthur skulle hatt og i dag et straffespark på 2-0.

Når man må dra inn kamper for evigheter siden for å argumentere så detter jeg av. Ikveld er det Arsenal som er ræva og ikke møter opp. Dommeren utgjør ikke dette utfallet ikveld, selv om du ønsker det hver eneste gang. 

Link to comment
Share on other sites

Jaja. 3 og 4 plassen før denne runden, klarte å gå på skikkelig smeller begge to.

Fremdeles en spennende innspurt, men begge de lagene bør raskt vise bedre takter om de skal beholde posisjonene sine. Lenge siden jeg har sett en så svak Arsenal kamp. Får ta det som ett godt tegn, og håpe det var ett lite blaff og ikke definisjonen at vi alltid er gode mellom datoer som aldri samsvarer med når ligaen varer. 

Link to comment
Share on other sites

Vi taper en kamp som Vieira og laget ville vinne . Våre har vært langt under pari. Skremmende å se hvor dårlige de har vært. Ser bort i fra alle mulige vinklinger vedrørende dommer avgjørelser.  Hadde vi fått straffe i dag så hadde Laca bommet likevel.

Fult fortjent Palace seier dessverre.  Jobben må nå starte med å få på plass folk som kan score . Laca sin karriere i Arsenal bør være over i mai. 

Vi får se om de kan rette opp skuten mot Brighton. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Partey 850 mill… For en spiller som er god i 1/4 av kampene han spiller. Koyate har løpt i sirkler rundt ham. For en vits..

Kommentator lar seg blende av resultatet og ser ikke at Arsenal kunne vunnet dette med normal uttelling. Som å høre Morten Langli. Ser akkurat det han vil se. Utrolig irriterende. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Resultatet lyver som bare det. Kunne like gjerne vært ledelse Arsenal. Sjelden vi skaper så mye. Palace 5 avslutninger på mål og 3-0. Det skjer så si aldri

Dette var en eiendommelig konklusjon. CP roer litt ned når de leder 2-0. I første var det rått parti til CP. I andre gjør de det de trenger. 

Link to comment
Share on other sites

Utspilt og utkjempa så til de grader i dag, spesielt i førsteomgangen. Bedre i andreomgang, men ingenting vil inn i dag. Nok av sjanser og snytt for et klart straffespark på 2-0. Mulig ville vi fått momentum med mål der og reddet et poeng, eller til og med gått og vunnet det. Umulig å si, men ikke grunnen til at vi taper. 

Cedric vår beste spiller i dag i mine øyne. Ødegaard, Partey, Tavares og Gabriel forferdelige.

Martinelli og Nketiah med friske innhopp, men i dag vil ballen bare ikke i mål.

Dette er noe vi må lære av, og det fort. Resultatet lyver kraftig, men førsteomgangen vår var langt under pari og vi lå under fullt fortjent til pause. 

Vi blir nødt til å snu det allerede mot Brighton i neste, hvis ikke er jeg redd for at vi fort faller for langt bakpå i kampen om topp 4.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe Chelsea kollapser, tror dessverre Tottenham får topp 4. Vi er et ungt uerfarent lag, og ennå fins det håp. 3-0 er altfor mye, de har virkelig flaks i dag. Og vi misser de få mulighetene vi får og da går det sånn

Link to comment
Share on other sites

Syns vi taper fult fortjent jeg. Prestasjonen i førsteomgang er så ufattelig dårlig. Andre omganger blir litt som den blir pga Palace kan ri på de 2-0 ledelsen og er komfortabel med at vi får styre. Første omganger våres er alt for svak, vi skapet nada.

Utrolig mange som ikke møtte opp idag. Men Garbriel , Partey , Laca og Øde har vell alle sin dårligste kamp i samme match her ikveld. Da blir det tøft.

Håper dette var et solid slag på kinnet til gutta. En realitycheck. Nå er Spurs favoritter i kampen om 4 plasse. Vi kan avgjøre det selv, men med 3 topp 6 lag igjen borte så kan vi ikke rote særlig mye. Spurs har overkommelig program igjen …

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...