Jump to content

04.04.22 Crystal Palace (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, RP7 said:

Det er et åpenbart frispark. Han planter jo begge armene i bakhodet til Tavares. Han ser jo ikke en gang på ballen. Jeg skjønner ikke at det ikke blir kommentert??

Taveres må selv poengtere det mener nå jeg. Han bare går til avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Ja, vi har spilt ræva, men ser likevel ingen grunn til å krisemaksimere. Vi forventet vel ikke å vinne de resterende 10 kampene? 
topp 4 er jeg trygg på. 3. plassen er selvfølgelig innen rekkevidde. 
 

Får vi et tidlig mål i 2. omgang kan vi fortsatt vinne denne kampen

Forventer overhodet ikke å vinne resten av kampen , men forventer mer innsats og kvalitet en det vi har fått levert her. Med tap her så Spurs favoritter i kampen om 4 plassen

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir alltid like overrasket over hvor bipolare mange supportere er.

en dårlig omgang uten tvil. Slutten på sesongen? Definisjon av laget? Absolutt ikke. Et så ungt lag vil ha enkelte perioder som er dårligere enn andre - og nå kom en slik. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Ja, vi har spilt ræva, men ser likevel ingen grunn til å krisemaksimere. Vi forventet vel ikke å vinne de resterende 10 kampene? 
topp 4 er jeg trygg på. 3. plassen er selvfølgelig innen rekkevidde. 
 

Får vi et tidlig mål i 2. omgang kan vi fortsatt vinne denne kampen

Nei, jeg forventer ikke å vinne de siste 10. Vi skal dog møte Chelsea, Tottenham og Manure. Da er det betryggende å slå de antatt svakere motstanderne, selv om det ikke er en selvfølge.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Orakelet said:

Jeg blir alltid like overrasket over hvor bipolare mange supportere er.

en dårlig omgang uten tvil. Slutten på sesongen? Definisjon av laget? Absolutt ikke. Et så ungt lag vil ha enkelte perioder som er dårligere enn andre - og nå kom en slik. 

 

Har sett målene... Er jo kun uheldigheter som gjør at ikke Gabriel klarerer begge...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Orakelet said:

Jeg blir alltid like overrasket over hvor bipolare mange supportere er.

en dårlig omgang uten tvil. Slutten på sesongen? Definisjon av laget? Absolutt ikke. Et så ungt lag vil ha enkelte perioder som er dårligere enn andre - og nå kom en slik. 

 

Akkurat det har sluttet å overraske meg. Mange forumister bruker forumet som sitt emosjonelle toalett (og det skal det være rom for). Jeg føler på mye av den samme frustrasjonen, men prøver å undertrykke det. Jeg liker egentlig ikke å være fotballsupporter :P 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Orakelet said:

Jeg blir alltid like overrasket over hvor bipolare mange supportere er.

en dårlig omgang uten tvil. Slutten på sesongen? Definisjon av laget? Absolutt ikke. Et så ungt lag vil ha enkelte perioder som er dårligere enn andre - og nå kom en slik. 

 

Har ikke sett noen som har gitt opp sesongen basert på den omgangen? Det er en kamptråd der man poengeterer hvor utrolig daue man ser ut. Det er heller ingen reaksjon på det som skjer i førsteomgangen. Det er lenge igjen av sesongen, men det er urovekkende opptreden ikveld. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...