Jump to content

19.02.22 Brentford (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 181
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Marius- said:

han hadde ikke hatt de ennå? Uansett idag er det ganske merkelig at var kan være så inkonsekvente. 

Dagens sjukeste fakta:

VAR gadd ikke å se på taklingen på Lacazette. VAR så på handsen på skuddet til Cedric.

Hjelper lite å ha VAR når det sitter (forhåpentligvis) inkompetente personer bak der og ser på.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Forresten, kudos til Xhaka som ikke tar kapteinsbindet når Eddie kommer med det. 

 

Hvem er det som er vise kaptein nå?  

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Dagens sjukeste fakta:

VAR gadd ikke å se på taklingen på Lacazette. VAR så på handsen på skuddet til Cedric.

Hjelper lite å ha VAR når det sitter (forhåpentligvis) inkompetente personer bak der og ser på.

Sjukt eller ikke. Jeg registrer 3 situasjoner jeg anser som det tidligere er dømt på i denne pl sesongen. Ett par av de ganske så udramatisk. Det virker rart

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Er vel ingen offisiell visekaptein. Men Tierney fikk det her iallefall. Han er en del av 'ledergruppen' vår. 

Stemmer, jeg er forsåvidt enig i at Tierney kan fort være et godt alternativ. Men vi trenger en kaptein når Lacazette forsvinner i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Synes det var merkelig bilde de viste av offsidesituasjonen. Mens vi ikke fikk sett situasjonen med Xhaka en gang. 

De har fortsatt ikke vist bildet av Xhaka på kanalen jeg ser på. Måtte finne bilde av situasjonen på Twitter, og den var rimelig "tight".

Snytt for straffespark på situasjonen med Lacazette, Cedric og Pepe i dag. Helt utrolig.

Godt jobba av gutta. Ingen dårlige prestasjoner i dag!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

De har fortsatt ikke vist bildet av Xhaka på kanalen jeg ser på. Måtte finne bilde av situasjonen på Twitter, og den var rimelig "tight".

Snytt for straffespark på situasjonen med Lacazette, Cedric og Pepe i dag. Helt utrolig.

Godt jobba av gutta. Ingen dårlige prestasjoner i dag!

Moss og VAR prøvde alt de kunne for å ødelegge for oss denne kampen. Telte 3 eller 4 taklinger Saka ikke fikk frispark for. Minst 2 straffespark vi blir snytt for og mye rar dømming. Men det er vi vant med. Er ikke første gang. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Moss og VAR prøvde alt de kunne for å ødelegge for oss denne kampen. Telte 3 eller 4 taklinger Saka ikke fikk frispark for. Minst 2 straffespark vi blir snytt for og mye rar dømming. Men det er vi vant med. Er ikke første gang. 

Jepp. Absolutt enig med deg.

Vi fikk 5 frispark totalt denne kampen. Brentford fikk 12. Skal dog sies at Moss faktisk ga oss noen fordeler et par ganger.

Dog er det de store situasjonene her hvor de feiler TOTALT. Det er helt sinnsykt hvor feil det går an å gjøres. Et eksempel på at VAR i England ikke fungerer grunnet inkompetent dommerstall.

Link to comment
Share on other sites

Selv om ESR og Saka scorer målene i dag, vil jeg også gi Cedric og Ødegaard litt skryt.

Cedric har vært veldig god i de to siste kampene i Tomis fravær og var mye med offensivt i dag også. Mangler litt på sistepasningene, men kommer seg til gode posisjoner. 

Martin ser ut til å stortrives og så langt som en 'perfect match'. Jobber hardt og leker med ball. Hvis han klarer å bli kaldere foran mål når han har en egen mulighet kan han utvikle seg til å bli en klassespiller. At vi fikk ham for så lite som £30 mill er faktisk enormt. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Simbad said:

Selv om ESR og Saka scorer målene i dag, vil jeg også gi Cedric og Ødegaard litt skryt.

Cedric har vært veldig god i de to siste kampene i Tomis fravær og var mye med offensivt i dag også. Mangler litt på sistepasningene, men kommer seg til gode posisjoner. 

Martin ser ut til å stortrives og så langt som en 'perfect match'. Jobber hardt og leker med ball. Hvis han klarer å bli kaldere foran mål når han har en egen mulighet kan han utvikle seg til å bli en klassespiller. At vi fikk ham for så lite som £30 mill er faktisk enormt. 

Saka var egentlig veldig anomym. Partey og Martin var vår beste

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...