Jump to content

10.02.22 Wolves (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Stefanb said:

Som sagt: Jeg har sett flere tusen fotballkamper, og sammendrag av langt flere. Aldri i mitt liv har jeg sett dette skje.

Rett og slett fordi en spiller skal advares at hans neste takling kan resultere i et rødt kort ved å motta et gult kort nummer to grunnet for mange forseelser. Det får ikke Martinelli advarsel om her, så nei det er en ren skjær dommerfeil av Oliver.

Så da mener du at det er FRIE tøyler så lenge du har gjort en takling(som kan være gult) - Mitt svar er ikke faen. 

 

Man kan ikke gjøre som man vil, bare fordi man skal ha et gult før man kan få et gult til. Det er tull og står absolutt ingen plass i noe regelbok. 

 

Da kan man i så tilfelle gjøre som Martinelli i første situasjon(skubbet han som skulle ta kast) For så å ta en syk takling bakifra 15 sekunder etterpå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, elx said:

Så da mener du at det er FRIE tøyler så lenge du har gjort en takling(som kan være gult) - Mitt svar er ikke faen. 

 

Man kan ikke gjøre som man vil, bare fordi man skal ha et gult før man kan få et gult til. Det er tull og står absolutt ingen plass i noe regelbok. 

 

Da kan man i så tilfelle gjøre som Martinelli i første situasjon(skubbet han som skulle ta kast) For så å ta en syk takling bakifra 15 sekunder etterpå.

De to situasjonene isolert sett er begge gule kort. Men riktig av Oliver her, ville vært å gi gult kort og streng beskjed om at en forseelse til ville gitt rødt. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

De to situasjonene isolert sett er begge gule kort. Men riktig av Oliver her, ville vært å gi gult kort og streng beskjed om at en forseelse til ville gitt rødt. 

 

Tydeligvis så er jo ikke det rett, ettersom han fikk 2x gule.:)

 

Vi har kjempet godt bakover etter Gabriel gikk av. KOM IGJEN!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Soul said:

Jeg må nok ta en tur til legevakta etter kampen. Måle blodtrykk, puls og oksygennivå. 

Amatør, har ikke du vært Arsenal fan i mange år ? Dette er vi jo godt kjent med :P Tror vi er immune mot dette.:P

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Han er soleklart først på ball og blir tatt ut? 

Er jo Podence som går med ball og Gabriel som takler???? Er vi på samme situasjon ? For jeg er på den med Podence hvor Gabriel får armen til Podence i det han blir takla i ansiktet.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...