Jump to content

10.02.22 Wolves (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Simbad said:

Det skulle han, han blir sparket i leggen før den går ut til innkast. 

Så da er det lov å slå/skubbe en som tar kast, for så å skubbe en annen i ryggen 10 sekunder etterpå ? OK. Notert.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, elx said:

Så da er det lov å slå en som tar kast, for så å skubbe en annen i ryggen 10 sekunder etterpå ? OK. Notert.

Nei, det har jeg aldri sagt. Men hadde Oliver gjort jobben sin hadde de situasjonene aldri oppstått. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Av med lacca, av med xhaka. Inn med holding og Pepe. La Pepe kjøre alle kontringer 

Uenig i Laca. Vi trenger en som kan holde i ball høyt oppe i banen. Og terge motspillerene litt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Simbad er en av forumets dyktigste debattanter. Pust med nesen og tell til 10 før du omtaler argumentasjonen hans på denne måten.

Jeg konstanterer fakta. Det er det som kommer igjen i SVÆRT mange av hans argumenter. 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Simbad said:

Nei, det har jeg aldri hatt. Men hadde Oliver gjort jobben sin hadde de situasjonene aldri oppstått. 

Hadde Oliver gjort jobben sin, så hadde Cedric også hatt rødt. Og Saiss forsåvidt.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Så da er det lov å slå/skubbe en som tar kast, for så å skubbe en annen i ryggen 10 sekunder etterpå ? OK. Notert.

Hvor mange ganger har vi ikke sett en spiller lage et frispark hvor det blir gitt en fordel, for deretter at spillet fortsetter såpass lenge at denne spilleren gjør enda en takling til som ender med gult fordi dommeren i "prinsippet" ikke kan gi 2 gule på rad fordi spilleren skal bli advart med et gult kort først?

Det er faen meg ofte. Hvor mange ganger ser vi en spiller få to gule kort på to hendelser som skjer innen 10 sekunder av hverandre uten at det er stopp i spillet. Før i dag så var det svaret ALDRI.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Jeg konstanterer fakta. Det er det som kommer igjen i SVÆRT mange av hans argumenter. 

Sammenlikning av situasjoner er jo svært relevant argumentasjon når det skal være likhet for loven. Man argumenterer ofte på måten i rettsvesenet, altså henvisninger til liknende saker.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Hvor mange ganger har vi ikke sett en spiller lage et frispark hvor det blir gitt en fordel, for deretter at spillet fortsetter såpass lenge at denne spilleren gjør enda en takling til som ender med gult fordi dommeren i "prinsippet" ikke kan gi 2 gule på rad fordi spilleren skal bli advart med et gult kort først?

Det er faen meg ofte. Hvor mange ganger ser vi en spiller få to gule kort på to hendelser som skjer innen 10 sekunder av hverandre uten at det er stopp i spillet. Før i dag så var det svaret ALDRI.

Tvilsomt til at det _aldri_ har skjedd før, 

At det sjeldent skjer, er jeg enig i. 

Men kortene er jo helt rette.  Det Gabriel gjør er jo ren og skjær idioti.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Sammenlikning av situasjoner er jo svært relevant argumentasjon når det skal være likhet for loven. Man argumenterer ofte på måten i rettsvesenet, altså henvisninger til liknende saker.

Ja det er helt korrekt. Men her er det mer måten det blir gjort på. 

 

Vi bruker enda Eddie ja... Herregud Arteta. Hva har Pepe gjort??

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Hvor mange ganger har vi ikke sett en spiller lage et frispark hvor det blir gitt en fordel, for deretter at spillet fortsetter såpass lenge at denne spilleren gjør enda en takling til som ender med gult fordi dommeren i "prinsippet" ikke kan gi 2 gule på rad fordi spilleren skal bli advart med et gult kort først?

Det er faen meg ofte. Hvor mange ganger ser vi en spiller få to gule kort på to hendelser som skjer innen 10 sekunder av hverandre uten at det er stopp i spillet. Før i dag så var det svaret ALDRI.

Jeg kan ikke huske å ha sett det. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Tvilsomt til at det _aldri_ har skjedd før, 

At det sjeldent skjer, er jeg enig i. 

Men kortene er jo helt rette.  Det Gabriel gjør er jo ren og skjær idioti.

 

Som sagt: Jeg har sett flere tusen fotballkamper, og sammendrag av langt flere. Aldri i mitt liv har jeg sett dette skje.

Rett og slett fordi en spiller skal advares at hans neste takling kan resultere i et rødt kort ved å motta et gult kort nummer to grunnet for mange forseelser. Det får ikke Martinelli advarsel om her, så nei det er en ren skjær dommerfeil av Oliver.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...