Jump to content

09.01.2022 Nottingham Forest (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Bekkern said:

Det laget vi stiller i dag skal faktisk være mer enn godt nok for å slå Forest. 

Jepp. I dag går det på innsats og vilje, ikke spillermaterialet. Litt for mange som gikk ut på banen i dag med tankegangen om at dette alt var vunnet. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Bekkern said:

Nå får det bli en jævla oppvask også får det vises noe annet mot Pool. 

Trur det er like greit av vi røk. Er så tydelig at den stallen vi har ikke er konkurransedyktig hvis vi skal være med i alle turneringer. Holding, Sambi , Cedric, Nketiah holder ikke det nivået som trengs. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Trur det er like greit av vi røk. Er så tydelig at den stallen vi har ikke er konkurransedyktig hvis vi skal være med i alle turneringer. Holding, Sambi , Cedric, Nketiah holder ikke det nivået som trengs. 

De kan selges så fort som f. Heller kvalitet og færre spillere enn en bastion med middelmådighet. Hent heller inn en til to som hever laget. 

Edited by Bekkern
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Bekkern said:

De kan selges så fort som f. Heller kvalitet og færre spillere enn en bastion med middelmådighet. Hent heller inn en til to som hever laget. 

Det er musikk i mine ører. Vi må ha en stall , men middelmådighetene Kola , Chambers , Holding , Cedrik , Nketiah og Mari må bort. Er det noen rykter om disse nå. ikke rykter om at Arteta vil selge noen av de , men er det andre klubber som har vist interesse ? Sikkert ikke. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rosicky07 said:

Må ærlig si jeg er bekymret over hvordan den sentrale midtbanen kommer til å se ut de neste ukene

Ingen xhaxa mot Pool heller. Vi har per dags dato ingen midtbane sentralt. Sambi er for ung og uerfaren. Veldig temposvak

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Ingen xhaxa mot Pool heller. Vi har per dags dato ingen midtbane sentralt. Sambi er for ung og uerfaren. Veldig temposvak

Liverpool kampen bryr meg vesentlig mye mindre en Spurs kampen. Spurs kampen blir årets viktigste , enorm Symbol effekt mtp på 4 plassen og hva oppgjøret betyr for klubbene. Håper Xhaka er tilbake til dette. Kan ikke skjønne at  vi lånte ut AMN uten å ha en erstatter først. Han har tempo, motor og kan behandle ballen. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Rosicky07 said:

Liverpool kampen bryr meg vesentlig mye mindre en Spurs kampen. Spurs kampen blir årets viktigste , enorm Symbol effekt mtp på 4 plassen og hva oppgjøret betyr for klubbene. Håper Xhaka er tilbake til dette. Kan ikke skjønne at  vi lånte ut AMN uten å ha en erstatter først. Han har tempo, motor og kan behandle ballen. 

Nå er det noen spillere som er borte pga mesterskapet i Afrika. Dette mesterskapet har alle vist om siden sesongen startet. AMN sin statistikk har jeg ikke foran meg nå , men han har ikke fått mye spilletid i PL. Det er noe som sier meg at Arteta nå ville ha AMN bort fra klubben. Med flere av midtbane spillerne ute så låner du bort enda en spiller. Enten så må Arteta være evneveik eller så er han desperat etter å bli kvitt AMN. Arteta er ikke evneveik og da er det kun et svar på hvorfor han lot AMN gå til Roma. AMN var tydeligvis ikke med i Artetas planer for fremtiden.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners77 said:

Hvorfor skryter så mange eksperter av at Patino  er ett stortalent. Hva er han egentlig god på. Det han viste mot Not Forest var ikke allverden. Noen som vet eller har sett noe av ham? Er bare å kontantere at vi har en svak stall.

Du kan ikke bedømme prestasjonen til en spiller som får sin fulle debut for mye når resten av laget ikke møter opp. Patino hadde ikke en god kamp, men fikk fryktelig lite hjelp av sine eldre lagkamerater. Eneste som var i nærheten var Leno. Han kunne ikke gjøre noe med målet, men hadde flere gode inngripner i løpet av kampen.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Du kan ikke bedømme prestasjonen til en spiller som får sin fulle debut for mye når resten av laget ikke møter opp. Patino hadde ikke en god kamp, men fikk fryktelig lite hjelp av sine eldre lagkamerater. Eneste som var i nærheten var Leno. Han kunne ikke gjøre noe med målet, men hadde flere gode inngripner i løpet av kampen.

Dømmer han ikke etter en kamp, han har jo hatt et innhopp hvor han scoret. Men av det lille jeg har sett så lurer jeg på hvorfor han blir omtalt som ett stortalent. Er han rask, teknisk god osv. Lurer på om noen andre som har sett han mere enn jeg har. Har sett han for lite for å gi noen endelig dom.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Gunners77 said:

Dømmer han ikke etter en kamp, han har jo hatt et innhopp hvor han scoret. Men av det lille jeg har sett så lurer jeg på hvorfor han blir omtalt som ett stortalent. Er han rask, teknisk god osv. Lurer på om noen andre som har sett han mere enn jeg har. Har sett han for lite for å gi noen endelig dom.

Med det kritiske blikket der hadde neppe Fabregas kommet gjennom ditt nåløye heller. 
Gi gutten tid så kan han bli en stjerne - men det er det ikke noe garanti for selvsagt. 
 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Disse spillerne bør og skal ut av portene nå og til sommeren.

Auba, Cedric, Chambers, Kola, Nketiah, Holding, Elneny

 

Hvem burde vi hente inn?

Cedric, Holding og Elneny beholder jeg gjerne. Det er rutinerte herremenn, som tilsynelatende ikke har noe i mot sin nåværende rolle i troppen. De presterer godt til å være reserve. Mari kan nok tilføyes listen din.

Revidert liste: Auba, Chambers, Kola, Mari og Eddie

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Verminator5 said:

Cedric, Holding og Elneny beholder jeg gjerne. Det er rutinerte herremenn, som tilsynelatende ikke har noe i mot sin nåværende rolle i troppen. De presterer godt til å være reserve. Mari kan nok tilføyes listen din.

Revidert liste: Auba, Chambers, Kola, Mari og Eddie

Det er jo poenget.De presterer jo ikke når de får muligheten. Mari er nok solgt før 1.februar.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...