Jump to content

09.01.2022 Nottingham Forest (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Gunners68 said:

Nei , men den dårligste av de dårlige. Når du topper det med å skyte på egen keeper så er det tegn på en dårlig dag.

Dette er uansett et godt bevis på at man ikke bør ta seieren på forskudd uansett hvem man møter. Det var en begredelig førsteomgang generelt. Mye slurv begge veier og få gode sjanser.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bergkampje said:

Han så jævli sur ut ved bytte, kastet hanskene i bakken og ga Arteta blikket. Tviler på skade, men rett og slett for svak i dag. Men veldig statement å ta han ut etter 33 min 

Synes det er bra han statuerer et eksempel.  Men synes responsen fra de andre 10 var heller dårlig. Må opp på et helt annet nivå i 2 omgang. Sett inn Laca fra start i andre. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

Dette er uansett et godt bevis på at man ikke bør ta seieren på forskudd uansett hvem man møter. Det var en begredelig førsteomgang generelt. Mye slurv begge veier og få gode sjanser.

Det er helt rett. Disse championship lagene er veldig fysisk sterke og føler de at de har en mulighet så tar de den. Vi bør snart få et mål eller så kan vi fort ryke i denne kampen - som vi  også gjorde mot Forest i 2018.

Link to comment
Share on other sites

Bein sports bekrefter at det var et 'taktisk bytte' av Arteta. Får håpe Tavares ikke begynner å synes synd på seg selv og forfaller helt. Håper han tar seg selv i nakken og jobber enda hardere for å prøve å bevise for Arteta at han fortjener å spille slike kamper. 

Link to comment
Share on other sites

Rakk ikke første omgang pga jobb, men e online nå! Forstod det slik at jeg ikke har gått glipp av noe? 
 

Hvordan har Patino og Sambi klart deg sentralt ? 
 

Få en seier her da boys! Det blir vell ikke omkamp ved u? Så alt skal avgjøres ikveld! Får håpe vi klarer dette før det blir ekstra omgang. Kommer viktige kamper neste uke. 
 

takk leno!!!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Rakk ikke første omgang pga jobb, men e online nå! Forstod det slik at jeg ikke har gått glipp av noe? 
 

Hvordan har Patino og Sambi klart deg sentralt ? 
 

Få en seier her da boys! Det blir vell ikke omkamp ved u? Så alt skal avgjøres ikveld! Får håpe vi klarer dette før det blir ekstra omgang. Kommer viktige kamper neste uke. 
 

takk leno!!!

Jeg synes Sambi har klart seg greit, men Patino har vært skuffende usynlig. Jobbet ok og hatt et par gode taklinger foran egen 16-meter, men ellers lite fra ham. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...