Jump to content

26.12.21 Norwich (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deilig kamp og en knallgod start på juleprogrammet. Selv om vi vinner med komfortable sifre måtte vi kjempe hardt for resultatet. Liker at Saka tar igjen mot bøllete venstrebacker. Jeg så kampen i et juleselskap, med en Real Madrid-supporter. Det var ganske fornøyelig. Viste han bilde av Ø8-genseren jeg har kjøpt. Det falt ikke i smak. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Deilig kamp og en knallgod start på juleprogrammet. Selv om vi vinner med komfortable sifre måtte vi kjempe hardt for resultatet. Liker at Saka tar igjen mot bøllete venstrebacker. Jeg så kampen i et juleselskap, med en Real Madrid-supporter. Det var ganske fornøyelig. Viste han bilde av Ø8-genseren jeg har kjøpt. Det falt ikke i smak. 

😂

Link to comment
Share on other sites

Utrolig bra å vinne 5 - 0 på bortebane. Skal  vi henge med i toppen må vi vinne våre kamper. Vi må ta poeng fra noen av topp lagene og vi må vinne mot de svakeste lagene. Begge ting kommer ikke av seg selv. Det må jobbes for å få det til.

Ting fungerer bedre i laget. Enkelt spillere har i senere tid hevet seg. Martinelli har tilført mye offensivt. Det er en utrolig spiller glede i troppen . Det er mange piler som peker i rett retning for oss. Vil dette vare eller sprekker vi. I England går ekspertene nå og venter på at Spurs og United skal blande seg inn. Mye mulig det , men de må også vinne sine kamper for å henge med oss. Det er mer intern ro i vårt lag en det er i Spurs og United. Veldig mye spekulasjoner om managere og spillere i de klubbene en i Arsenal.

Det er mye selvtillit blant våre spillere nå. Får vi et bra resultat mot City så blir de farlige. Skulle de klare det samme borte mot Spurs så ligger vi bra an i forhold til å ende opp på topp 4. Sultne unggutter som drar lasset sammen er farlige å møte.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...