Jump to content

15.12.21 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er utrolig fornøyd med samtlige av våre gutter. Slik skal mann forsvare seg, som lag. WHU produserer ingenting. Vi burde ledet med 2+3 mål. 

Sånn vil jeg se mitt elskede Arsenal. Solide bakover og produserer framover. Hadde ikke dommeren vært en cunt, så hadde vi fått flere straffer. 

Link to comment
Share on other sites

Soleklart best i andreomgang. Ikke takket være dommer som prøver å hjelpe West ham så godt han kan. Burde ledet med minst ett mål. Nå er spørsmålet, klarer vi å holde samme nivå i andreomgang i tillegg til å sette ballen i mål? Eller skal Taylor og VAR være grunnen til at vi taper? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Soleklart best i andreomgang. Ikke takket være dommer som prøver å hjelpe West ham så godt han kan. Burde ledet med minst ett mål. Nå er spørsmålet, klarer vi å holde samme nivå i andreomgang i tillegg til å sette ballen i mål? Eller skal Taylor og VAR være grunnen til at vi taper? 

Er du spåmann? 
jeg har ikke sett andreomgang enda

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Feil, dommeren er en fitte. Har vi noen gynekologer/urologer her som kan avgjøre denne diskusjonen en gang for alle? 

Ikke enkelt å få avgjort det der. Blir som med - brant huset opp eller brant huset ned 🙂 Men , jeg er enig i at vi ikke kan gå rundt uten å få avgjort sånne ting en gang for alle.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Ikke enkelt å få avgjort det der. Blir som med - brant huset opp eller brant huset ned 🙂 Men , jeg er enig i at vi ikke kan gå rundt uten å få avgjort sånne ting en gang for alle.

😅😅😅 

Snart avgjør odelsgutten dette. 

Edit, ilden brenner faktisk nedover. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Takk for faktaopplysninger. Men, kom bo må nærmere svaret på hva dommeren er? 

Med tanke på at han dømmer pinglete og veldig fordel West Ham mener jeg han er mer en kukk enn en fitte. Eventuelt balle. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Den siste straffesituasjonen er så soleklar. Det er helt umulig prikke dømme straffe. Han kaster seg inn i skuddet og tar kun benet. Er det mulig å få det klarere. Jeg blir gal av disse situasjonene. 

Enig. 
 

Brann 😂😂😂😂

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...