Jump to content

27.11.21 Newcastle (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

God respons til tapet på Anfield. Forhåpentligvis er det bare en liten smell på Saka og han er klar igjen til neste. 

Herlig av ESR, Nuno og Saka på 1-0. Fantastisk pasning av Tomi til Martinelli på 2-0.

Sambi må bli bedre til å ikke miste ball under press, ellers en god kamp av ham også.

Link to comment
Share on other sites

Fortjent seier. 3 viktige poeng når det gjelder å henge med i toppen. Vi måtte slite en stund med motstanderen , men tålmodighet er viktig det også. Ungdommene sørger for målene. Martinelli har ventet lenge på det målet. Viktig for ham å lykkes når han først får muligheten.  Håper Saka rister av seg  muskel skaden fort. 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror denne kampen er noe av det beste vi har spilt i inneværende sesong. 

Men, 

1. Auba må slutte å sløse på slike sjanser. 

2. Begge backene våre trenger skuddtrening og trening i å vite når de skal skyte. 

3. Vi slipper til klare sjanser mot hver eneste kamp. Heldigvis er det lov å ha en god keeper. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Gunners77 said:

Vet ikke hva som har skjedd med Auba, god er han ikke. 2 staffebom, reddet mål fra Ødegård og kjempemiss i dag. Hvis det ikke løsner idag må han benkes. For godt betalt?

Ikke glem hans elendige mottak som ble til en pasning til offsideplasserte Saka - så har han vel ødelagt fler mål enn han har puttet i år? 
auba er vanligvis god men helt ute av det. Han trenger å få lov å hvile litt på benk. 
 

ramsdale er god, takk og pris. Tavares er en råtass. Sambi en fryd for øyet. Jeg liner mye sv det jeg ser

Link to comment
Share on other sites

Vi reiste oss heldigvis etter Pool tapet. Seier og 3 poeng er det som skal til for å henge med i topp 4 racet. Newcastle fikk litt mer orden på sitt defensive arbeid etter Howes korte tid i klubben. Aller  fleste klubber får et lite løft under ny manager.

Nå venter United borte. Der har ikke ting fungert på en stund. Nye manageren får vel sin debut mot oss. Nytt tap i dag og støyen blir enda større rundt klubben. Ingenting er bedre.

Håper vi får Saka klar til torsdag. Ellers kan jeg ikke se noen grunn til å skifte ut noen til kampen på Old Trafford. Enkelte roper på Tierney. Tavares reiste seg i går fra Pool kampen. Da må ikke belønningen bli benken i neste kamp. Han har spilt en del kamper på rad nå. Tierney har sittet på benk en stund og der bør han bli til Tavares ikke forsvarer plassen lenger.

Tavares tok vare på sjansen når han fikk den. Han spiller bra og spiller på seg mer og mer rutine. Selvtilliten øker og den må ikke ødelegges ved å sette ham på benk.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...