Jump to content

Gabriel Magalhães


Simbad

Recommended Posts

29 minutes ago, Simbad said:

Jeg fant ingen tråd om Gabriel, så tenkte jeg måtte lage en. Han ble i dag tatt ut til Brasils landslagstropp for første gang. 

Det er faen meg fullt fortjent. 
Han og Ramsdale er våre største vinnerskaller. Digger mentaliteten deres. 
 

og begge nekter å tape. En god egenskap synes jeg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Det er faen meg fullt fortjent. 
Han og Ramsdale er våre største vinnerskaller. Digger mentaliteten deres. 
 

og begge nekter å tape. En god egenskap synes jeg

Absolutt. Jeg ser på begge to som potensielle kapteiner i fremtiden. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Rosicky07 said:

Lurer på hvor lenge han her skal gå under radaren til media osv. spiller skjeldent en dårlig kamp! Jeg mener han er topp 5 stoppere i ligaen

Han har vært veldig god, og har potensial til å bli et ordentlig monster av en stopper. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
1 minute ago, Tapapa said:

Som moderator føler jeg at jeg må avslutte denne debatten. Riktig svar er at det er greit å lappe til Bruno Fernandes og ta noen kampers karantene i etterkant. 

For øvrig så er offisiell linje at vi er for Fair Play. 

Var det ikke du som i sin tid ble sint på Gervinho for ikke å slå Joey Barton hardt nok? 😉

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Var det ikke du som i sin tid ble sint på Gervinho for ikke å slå Joey Barton hardt nok? 😉

Nå husker du feil. Barton tok kvelertak på Gervinho og våre spillere gjorde ikke en dritt. Etter kampslutt gikk Song og kosepratet med Barton. Motbydelig av våre gutter. Song med fler burde benyttet første anledning til å mose Barton, han hadde fortjent det. 

Gervinho var neppe  I stand til å slå Knut Arild Hareide. 

For øvrig støtter jeg fair play, men Barton fortjente bank. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Nå husker du feil. Barton tok kvelertak på Gervinho og våre spillere gjorde ikke en dritt. Etter kampslutt gikk Song og kosepratet med Barton. Motbydelig av våre gutter. Song med fler burde benyttet første anledning til å mose Barton, han hadde fortjent det. 

Gervinho var neppe  I stand til å slå Knut Arild Hareide. 

For øvrig støtter jeg fair play, men Barton fortjente bank. 

Er du sikker på at det er jeg som husker feil?

https://www.eurosport.com/football/premier-league/2010-2011/barton-i-went-down-easy_sto2907407/story.shtml

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
×
×
  • Create New...