Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 1 minute ago, Gunners68 said: Skade på Gabriel er ikke det vi trenger nå. Virket ikke veldig alvorlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 (edited) Deilig utspark av Ramsdale til Auba og en fantastisk redning Edited October 30, 2021 by Ben Elfen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Det der mr Ramsdale vil vi ikke se noe mer av. Spill ballen ut på en enklere måte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Just now, Gunners68 said: Det der mr Ramsdale vil vi ikke se noe mer av. Spill ballen ut på en enklere måte. ? Tenker du på pasningen til Auba som jeg nettopp hyllet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Tenker på når Ramsdale slo ballen ut rett i beina på Leicester spilleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 2 minutes ago, Gunners68 said: Tenker på når Ramsdale slo ballen ut rett i beina på Leicester spilleren. Den fikk jeg ikke med meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Halvsjanse til Leicester. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Sånn skal det gjøres mr Ramsdale 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Årets redning der gitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Hold nullen, score to raske tidlig i andre. Safe resten av omgangen. Jeg er fornøyd med en 4-0 seier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 1 minute ago, Tapapa said: Hold nullen, score to raske tidlig i andre. Safe resten av omgangen. Jeg er fornøyd med en 4-0 seier. Jepp. På tide med positiv målforskjell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Vi må ikke legge oss bakpå og safe syntes jeg. Vi skremte livskitten av Leicester i åpningen av denne kampen. Vi er livsfarlige når vi slår ballen raskt fremover. De 3 poengene i dag er så viktige for laget å få med seg. Slipp ikke Leicester til i denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 30, 2021 Author Report Share Posted October 30, 2021 Fantastiske første 15 av oss. Faller for mye mot slutten av omgangen og er bare et par superredninger fra Aaron ifra å slippe inn. Må opp noen hakk i nivå i andreomgangen, spesielt med tanke på å holde på ballen. Litt for mye slurv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 1 minute ago, Gunners68 said: Vi må ikke legge oss bakpå og safe syntes jeg. Vi skremte livskitten av Leicester i åpningen av denne kampen. Vi er livsfarlige når vi slår ballen raskt fremover. De 3 poengene i dag er så viktige for laget å få med seg. Slipp ikke Leicester til i denne kampen. Greit å ligge litt dypere og satse på kontringer. Lacazette er god på mye, men kontringer er ikke hans greie. Kanskje bytte ham ut nede Pepe/Martinelli? Og det kan være lurt å få innpå Ødegaard også. På tide han kommer i gang med noe han vanligvis er god på, å prikke inn ghennombruddspasninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Hold oppe presset nå - og ikke lag flere frispark på 16-20 m ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Saka spiller sin 100 kamp for Arsenal i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 10 minutes ago, Tony said: Saka spiller sin 100 kamp for Arsenal i dag. Not bad, for en som bare er 20 år gammel. Han burde få flere kamper for oss hva David O'Leary klarte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 11 minutes ago, Tony said: Saka spiller sin 100 kamp for Arsenal i dag. Og gutten er bare 20 år. En sykt imponerende prestasjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Nå må fan meg ta oss sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Midtbanen ute og kjøre. Blir gang på gang reddet av godt forsvar og keeper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Nå får jeg den jævlige følelsen tilbake hvor jeg bare sitter å venter på når baklengsmålet skal komme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Evnas kneet Ramsdale i duellen. Den burde VAR sett på. ramsdale herjer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Dette kan umulig gå bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 1 minute ago, Ray1955 said: Dette kan umulig gå bra Joda. Vi kontrer inn et mål snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 30, 2021 Report Share Posted October 30, 2021 Nå er vi i gang igjen 💪🏼 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts