Jump to content

Arsenal Women


Frank

Recommended Posts

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, Simbad said:

Han er f**** hvis du blir moderator 🤪

 

2 hours ago, Ben Elfen said:

Da må jeg begynne å skrive en blogg eller noe sånt istedet. 

BEs innlegg gir meg mange smil om munnen. Vil ikke tukle med det. Dere er dyktige forumister, begge to 😍

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

 

BEs innlegg gir meg mange smil om munnen. Vil ikke tukle med det. Dere er dyktige forumister, begge to 😍

 

Du er irriterende høflig og diplomatisk. Dette er helt i strid med normal kutyme på anonyme fora, hvor det later til at voksne menn skal være mest mulig ufyselige mot alt og alle. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ben Elfen said:

Da må jeg begynne å skrive en blogg eller noe sånt istedet. 

Bli en influencer. Start med å legge ut lettkledde bilder av deg på nettet. Dette kan være starten på rikdom og berømmelse for deg. 

Jeg tar skarve 40 prosent av inntektene dine som royalty for at jeg hjelper deg i gang med dette. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Bli en influencer. Start med å legge ut lettkledde bilder av deg på nettet. Dette kan være starten på rikdom og berømmelse for deg. 

Jeg tar skarve 40 prosent av inntektene dine som royalty for at jeg hjelper deg i gang med dette. 

God idé. 

Oppretter Only Dads snart

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Tapapa said:

Du er irriterende høflig og diplomatisk. Dette er helt i strid med normal kutyme på anonyme fora, hvor det later til at voksne menn skal være mest mulig ufyselige mot alt og alle. 

Jeg må få moderator-makt før jeg kan vise mitt sanne jeg😈 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Chelsea veldig nærme 0-2, Kerr kommer seg forbi og fra litt skrå vinkel setter hun den i tverrliggeren og over. Midtbanen vår har slitt med å få i gang spillet sitt og gjør mye rart defensivt også. 

Vi prøver å styre spillet, men Chelsea er giftige på kontringer. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...