Tapapa Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 2 minutes ago, Ben Elfen said: Hvorfor blir aldri jeg spurt? Tja. To ting. Du er ikke så datakyndig, ei heller så god til å moderere deg 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 3 hours ago, Tapapa said: Dette var det beste jeg fikk til @Simbad Du har vel ikke lyst til å bli moderator @Verminator5, jeg antar at slike operasjoner ikke er så veldig vanskelige for deg. Det kan jeg få til. Skal bli en sann glede å pirke i innleggene til @Ben Elfen😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 2 hours ago, Tapapa said: Tja. To ting. Du er ikke så datakyndig, ei heller så god til å moderere deg 😊 😂😂😂 50 minutes ago, Verminator5 said: Det kan jeg få til. Skal bli en sann glede å pirke i innleggene til @Ben Elfen😊 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 1 hour ago, Verminator5 said: Det kan jeg få til. Skal bli en sann glede å pirke i innleggene til @Ben Elfen😊 Han er f**** hvis du blir moderator 🤪 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 1 hour ago, Simbad said: Han er f**** hvis du blir moderator 🤪 Da må jeg begynne å skrive en blogg eller noe sånt istedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 3 hours ago, Simbad said: Han er f**** hvis du blir moderator 🤪 2 hours ago, Ben Elfen said: Da må jeg begynne å skrive en blogg eller noe sånt istedet. BEs innlegg gir meg mange smil om munnen. Vil ikke tukle med det. Dere er dyktige forumister, begge to 😍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 1 hour ago, Verminator5 said: BEs innlegg gir meg mange smil om munnen. Vil ikke tukle med det. Dere er dyktige forumister, begge to 😍 Du er irriterende høflig og diplomatisk. Dette er helt i strid med normal kutyme på anonyme fora, hvor det later til at voksne menn skal være mest mulig ufyselige mot alt og alle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 4 hours ago, Ben Elfen said: Da må jeg begynne å skrive en blogg eller noe sånt istedet. Bli en influencer. Start med å legge ut lettkledde bilder av deg på nettet. Dette kan være starten på rikdom og berømmelse for deg. Jeg tar skarve 40 prosent av inntektene dine som royalty for at jeg hjelper deg i gang med dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 2 minutes ago, Tapapa said: Bli en influencer. Start med å legge ut lettkledde bilder av deg på nettet. Dette kan være starten på rikdom og berømmelse for deg. Jeg tar skarve 40 prosent av inntektene dine som royalty for at jeg hjelper deg i gang med dette. God idé. Oppretter Only Dads snart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 Sterk seier av Arsenal Women. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 5 hours ago, Tapapa said: Du er irriterende høflig og diplomatisk. Dette er helt i strid med normal kutyme på anonyme fora, hvor det later til at voksne menn skal være mest mulig ufyselige mot alt og alle. Jeg må få moderator-makt før jeg kan vise mitt sanne jeg😈 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 15, 2021 Report Share Posted October 15, 2021 6 hours ago, Verminator5 said: Jeg må få moderator-makt før jeg kan vise mitt sanne jeg😈 That's the right spirit. Jeg tar det opp med internettansvarlig i løpet av dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 20, 2021 Report Share Posted October 20, 2021 En interessant artikkel av Montemurro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted October 31, 2021 Report Share Posted October 31, 2021 Arsenal women møter Chelsea i fa-cupen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 13, 2021 Report Share Posted November 13, 2021 Arsenals damer, uten Emilie, gikk på årets første poengtap da de berget uavgjort 1-1 på overtid borte mot Tottenham dessverre. fortsatt tabelltopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Kvinnelaget vårt spiller FA-cupfinale mot Chelsea på Wembley akkurat nå. Kampen vises på Viasport 1 og Viaplay. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 (edited) 0-1 Chelsea tar en veldig tidlig ledelse... Litt klabb og babb på ca 20 meter og vi klarer ikke å få ballen unna. Kirby kommer seg alene mot keeper og scorer. Edited December 5, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Fan. Jeg har dessverre ikke Viaplay. Skulle gjerne sett kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Norske Frida Maanum spiller fra start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 4 minutes ago, Tapapa said: Fan. Jeg har dessverre ikke Viaplay. Skulle gjerne sett kampen. Som nevnt før. Du kan bruke min t-we Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Skuffende første 19 min av oss. Chelsea er mye nærmere 0-2 enn vi er utligning. Mye ballmiss og tellefeil i forsvaret/midtbanen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Kampen sendes også på BT Sport 1 hvis folk har den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 (edited) Chelsea veldig nærme 0-2, Kerr kommer seg forbi og fra litt skrå vinkel setter hun den i tverrliggeren og over. Midtbanen vår har slitt med å få i gang spillet sitt og gjør mye rart defensivt også. Vi prøver å styre spillet, men Chelsea er giftige på kontringer. Edited December 5, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 Mye bedre av oss nå. Vi skaper overtall på venstresiden og ser farlige ut. Ikke lyktes helt enda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 5, 2021 Report Share Posted December 5, 2021 0-1 til pause. Kunne fort vært mer til Chelsea. Men dårlige avslutninger og en veldig god Zinsberger er grunnen til at det kun er ett mål som skiller oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts