Jump to content

Arsenal Women


Frank

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arsenal Women leder 5-0 over Tottene til pause. Vivienne Miedema med hattrick og er nå mestscorende i Women Super League gjennom tidende. Hun scoret sitt 50. mål i sin 50. kamp. I tillegg har hun scoret to til før pause. Ekstremt imponerende av Miedema som fortsatt bare er 24 år gammel. 

Damene har så langt vunnet alle 5 kampene de har spilt i serien. Med en målforskjell på hele 25 +mål. 

 

Kanskje vi skulle prøvd Miedema sammen med Auba? 😏

 

Kampen endte 6-1 til oss. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
38 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Så det er 2 FA-cuper denne sesongen for damene?

Det er jeg ikke helt sikker på, men FA cupen stoppet i fjor og fortsetter nå. Grunnen er at det kun var eliteidretten som fikk fortsette under pandemien og i FA cupen damer er det en del amatørlag. 
regner med at det kjøres en avkortet variant av årets FA cup også

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Simbad said:

Kan noen endre tittelen på denne tråden? Kvinnene våre heter nå Arsenal Women(siden 2017). 

@Tapapa

Er det stemning blant folket her, så gjør jeg det. Personlig syns jeg Arsenal ladies er et helt topp navn på tråden. 

De er helter, derom hersker ingen tvil. Dette følger implisitt av at de er Arsenal ladies! 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Tapapa said:

Er det stemning blant folket her, så gjør jeg det. Personlig syns jeg Arsenal ladies er et helt topp navn på tråden. 

De er helter, derom hersker ingen tvil. Dette følger implisitt av at de er Arsenal ladies!

De endret til Women av en grunn. Jeg mener det ville være respektløst å beholde Ladies når de/vi/klubben selv har endret det. Her. Og her

We are always looking to improve as a club and to move the modern game forward, so as a result you will see in future that the 'Ladies' references will be dropped on Arsenal channels, interviews and messaging.

captain Alex Scott said the name change was a "bold statement of intent, support and unity".

 

She continued: "The term 'Women' delineates between men and women without as many stereotypes or preconceived notions and it is in keeping with modern-day thinking on equality.

"We are moving forward together as a club and I hope that this sends out a message that times are changing for the better."

Link to comment
Share on other sites

  • Tapapa featured and unfeatured this topic

×
×
  • Create New...