Tapapa Posted September 26, 2020 Report Share Posted September 26, 2020 22 minutes ago, Simbad said: 4-0 nå. Evans med hattrick Damene våre har hatt mer baller en gutta våre i lang, lang tid nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 18, 2020 Report Share Posted October 18, 2020 (edited) Arsenal Women leder 5-0 over Tottene til pause. Vivienne Miedema med hattrick og er nå mestscorende i Women Super League gjennom tidende. Hun scoret sitt 50. mål i sin 50. kamp. I tillegg har hun scoret to til før pause. Ekstremt imponerende av Miedema som fortsatt bare er 24 år gammel. Damene har så langt vunnet alle 5 kampene de har spilt i serien. Med en målforskjell på hele 25 +mål. Kanskje vi skulle prøvd Miedema sammen med Auba? 😏 Kampen endte 6-1 til oss. Edited October 18, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 27, 2021 Report Share Posted July 27, 2021 Norske Frida Maanum er Arsenalspiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 27, 2021 Report Share Posted July 27, 2021 13 minutes ago, Simbad said: Norske Frida Maanum er Arsenalspiller. Velkommen Frida! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted August 1, 2021 Report Share Posted August 1, 2021 Frida Maanum får debuten nå kl 13.30 mot Chelsea. Damene møter Chelsea før gutta gjør det samme kl 16.00. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted September 5, 2021 Report Share Posted September 5, 2021 Når Arsenal gutta ikke spiller er det greit å se på damene. De vinner ihvertfall kamper. Leder 1-0 mot Chelsea etter 30min. Kampen går på vsport+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 5, 2021 Report Share Posted September 5, 2021 52 minutes ago, Tony said: Når Arsenal gutta ikke spiller er det greit å se på damene. De vinner ihvertfall kamper. Leder 1-0 mot Chelsea etter 30min. Kampen går på vsport+ We love the mighty goonerettes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted September 5, 2021 Report Share Posted September 5, 2021 Sterkt av goonerettes å vinne 3-2 mot fjorårets seriemester Chelsea. Chelsea har heller ikke tapt på bortebane på 39 kamper. Sterkt av damene. Håper gutta ser hvordan det skal gjøres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 9, 2021 Report Share Posted September 9, 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted September 26, 2021 Report Share Posted September 26, 2021 5-0 seier mot City i dag og tabelltopp. Ser ut som vi har er veldig bra lag nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 29, 2021 Report Share Posted September 29, 2021 Damene våre overgikk gutta med en 5-1 seier mot Tottene i FA-cupen i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 29, 2021 Report Share Posted September 29, 2021 1 hour ago, Simbad said: Damene våre overgikk gutta med en 5-1 seier mot Tottene i FA-cupen i kveld. Helt rått. legger til at dette var kvartfinalen fra fjorårets FAcup. Så nå er vi i semien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted September 30, 2021 Report Share Posted September 30, 2021 15 hours ago, Ben Elfen said: legger til at dette var kvartfinalen fra fjorårets FAcup Så det er 2 FA-cuper denne sesongen for damene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 30, 2021 Report Share Posted September 30, 2021 38 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said: Så det er 2 FA-cuper denne sesongen for damene? Det er jeg ikke helt sikker på, men FA cupen stoppet i fjor og fortsetter nå. Grunnen er at det kun var eliteidretten som fikk fortsette under pandemien og i FA cupen damer er det en del amatørlag. regner med at det kjøres en avkortet variant av årets FA cup også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oh-To-Be-A-Gooner Posted October 5, 2021 Report Share Posted October 5, 2021 Damene spiller CL mot Barca nå. De sliter i starten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 10, 2021 Report Share Posted October 10, 2021 (edited) Norske Maanum scoret for damene i 3-0 seieren mot Everton. 5 kamper, 5 seire i serien. 19-2 i målforskjell. Edited October 10, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 12, 2021 Report Share Posted October 12, 2021 (edited) Kan noen endre tittelen på denne tråden? Kvinnene våre heter nå Arsenal Women(siden 2017). @Tapapa Edited October 13, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 13, 2021 Report Share Posted October 13, 2021 21 hours ago, Simbad said: Kan noen endre tittelen på denne tråden? Kvinnene våre heter nå Arsenal Women(siden 2017). @Tapapa Er det stemning blant folket her, så gjør jeg det. Personlig syns jeg Arsenal ladies er et helt topp navn på tråden. De er helter, derom hersker ingen tvil. Dette følger implisitt av at de er Arsenal ladies! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2021 Report Share Posted October 13, 2021 13 minutes ago, Tapapa said: Er det stemning blant folket her, så gjør jeg det. Personlig syns jeg Arsenal ladies er et helt topp navn på tråden. De er helter, derom hersker ingen tvil. Dette følger implisitt av at de er Arsenal ladies! De endret til Women av en grunn. Jeg mener det ville være respektløst å beholde Ladies når de/vi/klubben selv har endret det. Her. Og her. We are always looking to improve as a club and to move the modern game forward, so as a result you will see in future that the 'Ladies' references will be dropped on Arsenal channels, interviews and messaging. captain Alex Scott said the name change was a "bold statement of intent, support and unity". She continued: "The term 'Women' delineates between men and women without as many stereotypes or preconceived notions and it is in keeping with modern-day thinking on equality. "We are moving forward together as a club and I hope that this sends out a message that times are changing for the better." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 13, 2021 Report Share Posted October 13, 2021 Jeg er visst ikke så datakyndig. Skal prøve å få endret dette i morgen når jeg angivelig skal jobbe på pc. Får ikke til å endre tittelen på telefonen min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 13, 2021 Report Share Posted October 13, 2021 21 minutes ago, Tapapa said: Jeg er visst ikke så datakyndig. Skal prøve å få endret dette i morgen når jeg angivelig skal jobbe på pc. Får ikke til å endre tittelen på telefonen min. ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 Alt om vårt fantastiske damelag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 Dette var det beste jeg fikk til @Simbad Du har vel ikke lyst til å bli moderator @Verminator5, jeg antar at slike operasjoner ikke er så veldig vanskelige for deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 2 hours ago, Tapapa said: Dette var det beste jeg fikk til @Simbad Du har vel ikke lyst til å bli moderator @Verminator5, jeg antar at slike operasjoner ikke er så veldig vanskelige for deg. Hvorfor blir aldri jeg spurt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 14, 2021 Report Share Posted October 14, 2021 2 hours ago, Tapapa said: Dette var det beste jeg fikk til @Simbad Du har vel ikke lyst til å bli moderator @Verminator5, jeg antar at slike operasjoner ikke er så veldig vanskelige for deg. Mer enn bra nok i mine øyne. Takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts