Jump to content

Arsenal Women


Frank

Recommended Posts

Yes,det var bra at de slo Umeå på bortebane.Så første omgang og syns keeperen Emma Byrne(tror det skrives sånn)var veldig god...Hun hadde stål kontroll da jeg så på. :D Nå er det jo London neste,og med det gode utgangspunktet,ser jeg ikke bort ifra at jentene vinner hele skiten... ;)

Men noen som vet hvem som scorte målet??

 

Lykke til i London jenter :P

Husker jeg ikke feil så var det Alex Scott. Så du 1.omgangen? Spilte ikke herrene da. Jeg så det siste kvarteret jeg.

 

Jo,herrene spilte da.

Men har ikke kanalen lenger :( Men pleier å se Arsenal kampen hos en Pool fan.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da forstetter damene der de slapp, og knuste Chelsea 5-1 og sikret ligagullet, som de vant så sinnsykt fortjent. Sanderson og Chapman hadde 2 hver og et av Yankey.

 

19-0-0 i serien med 3 ligakamper igjen å spille. Blir nok en ekte Treble i år, + C.Shield, Ligacupen og County Cup som de allerede har vunnet. To finaler til og the Ladies kan ha vunnet alt i år. Går rett og slett ikke ann å beskrive med et eneste ord. De har vunnet alle kamper i år, utenom en uavgjort borte, 2-2, mot Brøndby. 190-17 i målforskjell i alle turneringer i år, ifølge mine regneskaper.

Link to comment
Share on other sites

Svensk TV2 viser i dag returkampen Arsenal-Umeå kl. 12.50 fra Boreham Wood :)

Ok og 1000 takk for info

Da skal jeg se Arsenal Ladies kampen og gir f i hele 4re plass laget som spiller seinere i dag ;)

Den skal jeg se!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

JAAAAA! Sinnsykt rått! FANTASTISK. Gratulerer Vic og alle damene. "Litt" flaks, men hva har ikke mennene hatt da? Flaks er ukjent på herrenes side. Men dette er og blir fest, herlig! Også herlig å se Faye White på banen igjen.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...