hermz Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Yes,det var bra at de slo Umeå på bortebane.Så første omgang og syns keeperen Emma Byrne(tror det skrives sånn)var veldig god...Hun hadde stål kontroll da jeg så på. Nå er det jo London neste,og med det gode utgangspunktet,ser jeg ikke bort ifra at jentene vinner hele skiten... Men noen som vet hvem som scorte målet?? Lykke til i London jenter Husker jeg ikke feil så var det Alex Scott. Så du 1.omgangen? Spilte ikke herrene da. Jeg så det siste kvarteret jeg. Jo,herrene spilte da. Men har ikke kanalen lenger Men pleier å se Arsenal kampen hos en Pool fan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Det var forsåvidt et ganske pent mål også. Kanskje burde Carola (Umeås keeper) tatt skuddet. Er ikke så kjent med situasjoner i damefotball. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Da forstetter damene der de slapp, og knuste Chelsea 5-1 og sikret ligagullet, som de vant så sinnsykt fortjent. Sanderson og Chapman hadde 2 hver og et av Yankey. 19-0-0 i serien med 3 ligakamper igjen å spille. Blir nok en ekte Treble i år, + C.Shield, Ligacupen og County Cup som de allerede har vunnet. To finaler til og the Ladies kan ha vunnet alt i år. Går rett og slett ikke ann å beskrive med et eneste ord. De har vunnet alle kamper i år, utenom en uavgjort borte, 2-2, mot Brøndby. 190-17 i målforskjell i alle turneringer i år, ifølge mine regneskaper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Fantastisk. Ladies rules!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Fantastisk. Ladies rules!!! Og vi har jo hatt gleden av å treffe dem live John Inge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Fantastisk. Ladies rules!!! Og vi har jo hatt gleden av å treffe dem live John Inge Jepp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Svensk TV2 viser i dag returkampen Arsenal-Umeå kl. 12.50 fra Boreham Wood Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Svensk TV2 viser i dag returkampen Arsenal-Umeå kl. 12.50 fra Boreham Wood Ok og 1000 takk for info Da skal jeg se Arsenal Ladies kampen og gir f i hele 4re plass laget som spiller seinere i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Svensk TV2 viser i dag returkampen Arsenal-Umeå kl. 12.50 fra Boreham Wood Ok og 1000 takk for info Da skal jeg se Arsenal Ladies kampen og gir f i hele 4re plass laget som spiller seinere i dag Den skal jeg se!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Jevn 1.ongang, 0-0. Come on you Ladies!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Kampen går også på Eurosport. Du verden så godt jenter klér den røde og hvite drakta! Come on Ladies! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Grattis til damene Flott innsats! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 JAAAAA! Sinnsykt rått! FANTASTISK. Gratulerer Vic og alle damene. "Litt" flaks, men hva har ikke mennene hatt da? Flaks er ukjent på herrenes side. Men dette er og blir fest, herlig! Også herlig å se Faye White på banen igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Herlig triumf for jentene. Og så fortjent a gitt Vi er forøvrig første klubb utenfor Scandinavia og Tyskland som vinner Europacupen for kvinner. M.a.o: Nok et stolt øyeblikk i Arsenals historie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Grattis til damene Flott innsats Var det noen andre enn meg som så Arsenal Norway banneren på stadionen i dag? Må bare si bra jobbet til dere som har klart å lage den og få hengt den opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Hva ble stillingen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Hva ble stillingen?? 0-0 og Arsenal vant sammelagt 1-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Det er bare å gratulere Arsenaldamene med nok et trofé. Det er en utrolig prestasjon det jentene har klart i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Får gratulere Arsenal damene med pokalen, flott at et Arsenal lag vinner noe i europa i år! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Det er bare å Gratulere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 29, 2007 Author Report Share Posted April 29, 2007 Gratulerer!! Så slutten av kampen og det var veldig spennende, men vi klarte heldigvis å dra det i land. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Så på NRK sporten et lite klipp fra kampen. Hyggelig at de vant . OG gratulerer til Arsenal Ladies!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted April 29, 2007 Report Share Posted April 29, 2007 Utolig bra! Fortjent at disse jentene vinner nok et trofe Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 Stolt av jentene.Var så glad i går med Arsenal seier både i herre og dame lag.Så de siste 10.min. og jeg holdte på og tisse på meg når det var lagt til 5min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 Flott jobb av jentene. FA-cupfinalen igjen, så er en fantastisk kvadrippel sikret. Helt utrolig. Kampen igår var kun den andre kampen som ikke har endt med seier i år (i tillegg til 2-2 mot Brønby). Litt av en prestasjon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts