Jump to content

18.10.21 Crystal Palace (H)


Simbad

Recommended Posts

Nå må vi begynne å vinne og ikke minst spille bra, har vert alt for dårlige og ustabile i mange år.

Hva har skjedd men Auba, lager jo nesten ikke mål. Hvor er det blitt av forseringer til Tierny og innlegg fra ham.

Japaneren har ikke ovebevist og det samme med White.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Gunners77 said:

Nå må vi begynne å vinne og ikke minst spille bra, har vert alt for dårlige og ustabile i mange år.

Hva har skjedd men Auba, lager jo nesten ikke mål. Hvor er det blitt av forseringer til Tierny og innlegg fra ham.

Japaneren har ikke ovebevist og det samme med White.

Japaneren har vel ikke blitt dribla en enste gang i PL. Så hva mer forventer du? Auba scora sist, og jobber bedre enn noen gang i pressleddet. Problemet er en plan med angrepet slik jeg ser det, når arteta eller en annen manager finner ut av det, så vil måla komme. Slik er der idag er det helt tilfeldig hva som skjer 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

Japaneren har vel ikke blitt dribla en enste gang i PL. Så hva mer forventer du? Auba scora sist, og jobber bedre enn noen gang i pressleddet. Problemet er en plan med angrepet slik jeg ser det, når arteta eller en annen manager finner ut av det, så vil måla komme. Slik er der idag er det helt tilfeldig hva som skjer 

Det stemmer at han enda ikke har blitt driblet, men han gjorde veldig mye rart mot Palace. Der var han rett og slett ikke god nok. Jeg forventer at han spiller på det nivået han spilte på i hans første kamper.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Det stemmer at han enda ikke har blitt driblet, men han gjorde veldig mye rart mot Palace. Der var han rett og slett ikke god nok. Jeg forventer at han spiller på det nivået han spilte på i hans første kamper.

Tomi har spilt veldig bra i alle kamper - helt frem til Palace kampen. Nå må Arteta få orden på dette slik at laget fremstår best mulig. Når så mange svikter som mot Palace så går dette dårlig. Defensivt så har de gjort det bra i en del kamper nå , men det må funke fremover også. 

Hvor er innsats og spill som mot Spurs blitt av ?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...