Jump to content

18.10.21 Crystal Palace (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, RP7 said:

Hvordan er det mulig at VAR ikke tar nedsparkingen? Det er jo et regelrett overfall. Ingen mulighet til å nå ballen og sparker av all kraft på stambenet. Kunne brukket rett av. Jeg skjønner mindre og mindre av dette regelverket

Det er akkurat det der VAR er til for. Men selvsagt dømmer de ikke fordel oss når det kommer til slikt. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, RP7 said:

Hvordan er det mulig at VAR ikke tar nedsparkingen? Det er jo et regelrett overfall. Ingen mulighet til å nå ballen og sparker av all kraft på stambenet. Kunne brukket rett av. Jeg skjønner mindre og mindre av dette regelverket

Tror han blir redda av at offsiden kommer i forveien? Eller er jeg på bærtur? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Det er akkurat det der VAR er til for. Men selvsagt dømmer de ikke fordel oss når det kommer til slikt. 

Jeg orker ikke bli irritert lengre. Det er komplett idioti og fullstendig mangel på fotballforståelse. 
 

Forøvrig en slapp 1. omgang. Pépé startet friskt sammen med ESR. Saka fortsatt ikke i form. Midtbanen nølende i perioder. Fra full kontroll i 30 min til å nesten ikke ha ball siste 15. CP spiller seg gode utover i kampen og tar fullstendig over midtbanen. De er redde for Benteke og lar han vende opp flere ganger. Hadde han vært en bedre avslutter hadde han nok hatt to mål allerede. 
 

Må opp i intensitet og presset må bli langt bedre. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Vold er ikke tillat uansett. De er rett og slett et overfall

Jepp. Det er akkurat dette Pickford slapp unna med mot van Dijk i fjor. Dommerteamet 'unnskyldte' seg med at de ikke 'visste' at man kunne gi rødt selv om det var offside i situasjonen før. ALLE dommere i PL burde vite dette nettopp pga den situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Det er akkurat dette Pickford slapp unna med mot van Dijk i fjor. Dommerteamet 'unnskyldte' seg med at de ikke 'visste' at man kunne gi rødt selv om det var offside i situasjonen før. ALLE dommere i PL burde vite dette nettopp pga den situasjonen.

Han ser ikke på ballen. Fader så svak dømming. Ender med en skade i tillegg. Herregud for en farse. Gleder meg til å høre forklaringen fra PL

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Han ser ikke på ballen. Fader så svak dømming. Herregud for en farse

Er helt sinnsykt. Er ganske sikker på at om det skjedde mot Sancho så hadde Mcarthur fått direkte rødt og 10 kamper på tribunen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Er helt sinnsykt. Er ganske sikker på at om det skjedde mot Sancho så hadde Mcarthur fått direkte rødt og 10 kamper på tribunen. 

Kjekt å vite at etter en avblåsning så er det lov å overfalle folk. Skal bli moro fremover…0

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...