Jump to content

11.09.21 Norwich (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Rosicky07 said:

Vi spiller mot et lag som slapp inn 10 mål på de 3 første. Kunne blitt mye mer mot city og Liverpool. Vi skaper ikke sjanser! Kjøss meg så ræv vi er. 

Vi slapp in 9 mål. Men vi scorte ikke.

Norwich scorte vel et mål og slapp inn 10. Ergo er vi relativt likestilt 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Nytt bunnoppgjør neste uke. Kanskje det blir 3p da også? Fryktelig skjør utgave av Arsenal denne sesongen også ser det ut til. Det er så daut at jeg nesten tror hele gjengen har covid. Likte best japaneren i denne kampen. Ødegaard var utrolig svak, det er for mye omstendelig med han. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gunners68 said:

Gledelig med 3 poeng , holdt målet rent , viktig for lagfølelsen å vinne. Neste kamp i PL er borte mot Burnley. Da må vi prestere bedre en i dag ellers så taper vi mot fysisk sterke spillere.

Bra dag. Dial Square vant 7-2, arsenal vant og Vieira knuste spurvene.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Gunners68 said:

Gledelig med 3 poeng , holdt målet rent , viktig for lagfølelsen å vinne. Neste kamp i PL er borte mot Burnley. Da må vi prestere bedre en i dag ellers så taper vi mot fysisk sterke spillere.

Det var uhyre viktig med tre poeng. Det gir arbeidsro i uken som kommer. Jeg syns ikke dette var så ille som enkelte skal ha det til. Vi kom til mange avslutninger, og var tidvis dominante i banespillet. Jeg er veldig spent på om den bakre femmeren blir samspilt til en god enhet. Det er mye ferdigheter i de vakre rekker. Nå må samhandlingen og organiseringen terpes.
 

Ser at enkelt slakter Ødegaard. Det forstår jeg ikke helt (merk at jeg så andre omgang i bruddstykker). Ballen kan gå fortere i blant, men da må det være bevegelser å slå på. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...