Jump to content

22.08.21 Chelsea (H)


Simbad

Recommended Posts

11 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg synes det er rart at når Arsenal likevel går ut med coronasykdommen til spillerne så burde de ha gjort det langt tidligere. Det hadde spart klubben for mengder med støy

Pr avdelingen til stryk her. Skaper mssse støy.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

54 minutes ago, Gunners77 said:

I form har han ikke vert på lenge men håper det løsner og starter.

Det gjør nok det når han blir plassert på midten foran. 
 

med form denne gang mener keg Arteta uttalte at han var usikker på om Auba var frisk nok til å fullføre treninger, denne versjonen av dårlig form altså, ikke det at han ikke lenger forstår seg på fotball

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Bellerin må være i forhandlinger med en klubb siden han ikke er i troppen. Dette blir tøft, men får håpe vi klarer å få til en god prestasjon. 

Både Bellerin, Kolasinac, Willian og Torreira er spillere Fabrizio Romano har meldt at vi prøver å få solgt. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Både Bellerin, Kolasinac, Willian og Torreira er spillere Fabrizio Romano har meldt at vi prøver å få solgt. 

Klar over det, men Kolasinac er i troppen, og Romano melder om forhandlinger med Fenerbahce. Så derfor må det være nært forestående..

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, pires said:

Med denne lagoppstillingen skal vi være glad hvis vi ikke taper med mer enn 3 mål. 

Er ikke denne lagoppstillingen ganske som forventet? Vi slo Chelsea 2 ganger i fjor, og vi kan selvfølgelig slå dem nå også. 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, pires said:

Med denne lagoppstillingen skal vi være glad hvis vi ikke taper med mer enn 3 mål. 

Jeg håper fansen på stadion ikke har samme tankegangen, men gir alt på tribunen for å heie oss frem til 3 poeng i dag. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Tapapa said:

Er ikke denne lagoppstillingen ganske som forventet? Vi slo Chelsea 2 ganger i fjor, og vi kan selvfølgelig slå dem nå også. 

Jo den er forsåvidt det, men det forandrer ikke det at vi kommer til og bli fullstendig overkjørt, med Mari, Cederic og Holding bak og Xhaka på midten. Kommer dette til å bli katastrofe. Hadde vært morro om jeg tar feil, men det tviler jeg på. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, pires said:

Jo den er forsåvidt det, men det forandrer ikke det at vi kommer til og bli fullstendig overkjørt, med Mari, Cederic og Holding bak og Xhaka på midten. Kommer dette til å bli katastrofe. Hadde vært morro om jeg tar feil, men det tviler jeg på. 

Vi har ESR og Saka.

Jeg registrerer første skudd på mål av Arsenal!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...