Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tipper Ødegård kommer, alltid hatt en stor stjerne hos Arteta. Personlig synes jeg han var god for oss i den tiden han var her. Men det må flere inn skal vi komme blandt toppp 4. Kun snakk om penger. Er fan på tide klubben reiser seg.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Fabrizio Romano melder på sin twitter at vi gjør et siste forsøk på å signere Ødegaard permanent. Hvis det ikke går, kommer vi til å prøve på Aouar igjen. 

Hvem av de to er best for Arsenal?

Hadde selvfølgelig vært artig med en nordmann i Arsenal .

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger en offensiv midtbanespiller som bidrar med masse målpoeng, der synes jeg Ødegaard er for forsiktig og spiller på det trygge. Maddison og Bernardo er mye mer direkte. 

Menmen, vi får se hva det blir. Aouar er en bra spiller, dog ikke like offensiv som de andre. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Pirès#7 said:

Vi trenger en offensiv midtbanespiller som bidrar med masse målpoeng, der synes jeg Ødegaard er for forsiktig og spiller på det trygge. Maddison og Bernardo er mye mer direkte. 

Menmen, vi får se hva det blir. Aouar er en bra spiller, dog ikke like offensiv som de andre. 

Jeg tror mye av den forsiktigheten kommer av nedsatt selvtillit og press til å prestere. Finner han tilbake til den spilleren han var i Sociedad vil han kunne bli en ekstremt god spiller.

Link to comment
Share on other sites

ja 500 mill for Ødegaard er way beyond. 200 er mer passe. Vil heller ha Maddison. Selv om Ødegaard er mer teknisk og kreativ enn Maddison, er sistnevnte mye tøffere fysisk og mer aggressiv i spillestilen. Han skaper mer kaos i motstandernes forsvar, og har et godt skuddbein. akkurat en slik spiller Arsenal mangler. Med Ødegaard er jeg redd Arsenal fortsetter å være puslete, forutsigbare, omstendelige og baktunge...

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Rosicky07 said:

Greien er at jeg tenker det skal være mulig å skvise mer kvalitet ut en Ødegaard for 500 mill.

Da lurer jeg på hvem du tenker på da? Hva slags spillere (som er realistiske) er bedre enn Martin, men koster det samme? 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Da lurer jeg på hvem du tenker på da? Hva slags spillere (som er realistiske) er bedre enn Martin, men koster det samme? 

Maddison, Aouar , olmo , b. Silva feks . Tipper jeg ville kostet noe det samme. Aouar er snakket om helt ned i 25 , og er en mye bedre fotballspiller. 
 

er ingen tvil i verden om at vist summen stemmer så er det real Madrid som kommer best ut av denne avtalen…

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...