Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, bergkampje said:

Noen som vet noe om denne Nuno Tavares? Rett inn på laget eller snakker vi squadplayer?

Jeg vet lite om han, som vanlig, men det er vanskelig å tenke seg at en unggutt som han skulle gå rett inn danke ut Tierney. Klarer han det, så blir jeg gyselig imponert. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Polljen said:

Backup for Tierney, noe mange av oss har etterlyst.

Jepp.

Mange gode egenskaper, men bedre offensivt enn defensivt utifra hva jeg hører.

Fysisk sterk og rask, gode innlegg og teknikk. Er også kapabel til å spille høyreback i nød da han har en brukbar høyrefot også.

Link to comment
Share on other sites

London Colney er nedsteng etter at spillere fra U18 og U21 lagene har testet positivt på covid. Alle som var på treningsopplegget er satt i karantene. Blir vel ikke noen overganger den nærmeste tiden når alle som ikke er med 1. Laget til Skottland er i karantene. Medical etc...

Ingen får komme inn i trningsanlegget før hele anlegget er nedvasket. 

Link to comment
Share on other sites

Tavares og Lokonga offisielle. Ben White skal være klar og mangler bare en medical fra å bli offisiell (Romano). Spennende unge spillere.

Flere 'eksperter' som skal ha uttalt at White er 'for god' for oss. Blir spennende å se hvor fort han slår til.

Link to comment
Share on other sites

Bra med white inn! Han er jeg fan av, lokonga vet jeg for lite om. 
 

Får vi inn Locatelli/Aouar. Max Arons/ en annen Høyre back av et godt kaliber , begynner dette vinduet å ligne på noe 

må kanskje flere signeringer til også , kommer an på hvor mange som forsvinner…

xhaka: ser gone ut, 20 mill til Roma er helt greit

kolasinac : 1 år igjen av kontrakten, blir fort 3 valg på venstreback , la han gå gratis

eddie: BØR selges for alt over 150 mill

laca: gjør ingenting om vi beholder han, men nærmer seg 30, et år igjen av kontrakten, kan være greit å cashe ut

Nelson/Willock : begge er lovende , men sliter med å få ut potensiale sitt i klubben. Trenger fast spilletid. Lån eller salg , jeg griner ikke

Toriera : virker ferdig i klubben, dog kunne han vært en grei squad spiller. Men cash ut vist vi kan.

ANM: kan cashes ut, men syns gutten har noe! Perfekt squad spiller mtp han kan spilles i flere posisjoner. 
 

runarson: Selg og erstatt. 
 

 Chambers : Selg!!!

William : Selg !!!! 

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å bli veldig spent på kommende sesong. Nye unge spillere med potensial, og kvaliteter som kan passe Artetas spillestil, inn. Spillere som kanskje ikke passer helt måten Arteta ønsker at laget skal spille ut. Er lite som tyder på at vi er ferdige med overgangsvinduet også. Maddison, Locatelli, Ødegaard, Aouar, Aarons er spillere vi er linket til. Ben White er så å si klar. 

Unge sultne spillere med massevis av potensial. 

Fortsatt en lang vei å gå, men opprydningen til Arteta/Edu er skikkelig i gang. Ikke sikkert vi får tak i alt vi ønsker i sommer, men det er positive tegn. Så blir det opp til Mikel å få de til å prestere. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, elx said:

Skjønner ikke helt hva som er greia med at White bekreftelsen tar så lang tid:S

White dro på ferie rett etter at EM var avsluttet, som de fleste andre på det engelske landslaget.... En (eventuell) bekreftelse skjer når han er tilbake. Selv om klubbene skulle være enige så vil ikke en bekreftelse komme før den medisinske delen er unnagjort og kontrakten signert.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Tony said:

Skjønner ikke hvorfor vi er linket til Ramsdale. 30m£ er knapt verdt 2m£. Han var den spilleren som hadde flest feil i pl sist sesong. 

Passer egentlig ganske godt inn i Arsenal da.

Jeg håper disse linkene bare er tøv. Jeg må si at jeg syns Ramsdsle er heller middelmådig. Jeg leser at vi er villige til å betale opp mot £30 mill for ham. For den prisen kunne vi muligens kjøpt tilbake Martinez. 

Link to comment
Share on other sites

Leser nå at Fenerbache ser på mulighetene til å låne Cedric med option to buy neste sommer. Fenerbache har portugisisk trener som er stor fan av Cedric.

Med Bellerin på vei til Inter (forhåpentligvis) må det handles inn ny høyreback. 

Link to comment
Share on other sites

Enig der Tony. Personlig vil jeg gjerne se at spillere som Martinelli og Balogun (+ Smith-Rowe og Saka) lykkes her og blir legender i klubben, men det er vanskelig å ikke få litt vann i munnen når en spiller som Lautaro Martinez blir koblet til klubben vår.

Dog er det mye dødkjøtt som må forsvinne. Vi har nå en ekstremt stort stall med mye middelmådige spillere som hever høye lønninger. Når vi heller ikke engang er med i Europa League så sier det seg selv at dette ikke er bærekraftig lenger.

Håper virkelig det snart forsvinner ut spillere fra portene på Emirates. Da særlig Runarsson, Kolasinac, Torreira, Elneny og Willian. Bellerin, Cedric, Maitland-Niles, Xhaka, Lacazette, Aubameyang og Nketiah kan også selges hvis det kommer inn noen bud.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...