Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Verminator5 said:

Jeg tror det er litt korttenkt å terge moderator. 

Særlig med tanke på at moderator vet hvor Ben Elfen bor. Strengt talt så vet jeg hvor Stefan bor, nemlig i Krokstadelva. Det sikkert ikke mer enn en fire-fem husstander der. 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Tapapa said:

Særlig med tanke på at moderator vet hvor Ben Elfen bor. Strengt talt så vet jeg hvor Stefan bor, nemlig i Krokstadelva. Det sikkert ikke mer enn en fire-fem husstander der. 

Jeg skal være forsiktig med å le av det, gitt mitt eget opphav. Om du lurer, er det bare å spørre BE. Han er oppdatert på mine bopæler, past and present :D 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg skal være forsiktig med å le av det, gitt mitt eget opphav. Om du lurer, er det bare å spørre BE. Han er oppdatert på mine bopæler, past and present :D 

Tenker du på Spydeberg -> Løren tullet ditt?

Link to comment
Share on other sites

Leser at Schalke ikke har råd til å gi Kolasinac en kontrakt. Likte han veldig godt i starten av sin Arsenal-karriere og sånn spillemessig må han jo være ideell. Han er jo ganske lik som Tierny med stor vilje til å gå framover og legge inn foran mål. Ikke helt den samme råskapen som Kieran, men han var jo en maskin som til tider dundra hardt nedover venstresida. Blir kanskje for lik KT?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Innbytterbenken said:

Leser at Schalke ikke har råd til å gi Kolasinac en kontrakt. Likte han veldig godt i starten av sin Arsenal-karriere og sånn spillemessig må han jo være ideell. Han er jo ganske lik som Tierny med stor vilje til å gå framover og legge inn foran mål. Ikke helt den samme råskapen som Kieran, men han var jo en maskin som til tider dundra hardt nedover venstresida. Blir kanskje for lik KT?

Kola så veldig lovende ut fra starten av som du poengterer , Innbytterbenken. Men , han mistet noe underveis og ble helt ordinær som flere andre av våre forsvarsspillere. Vil ikke ha han tilbake i Arsenal. 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gunners68 said:

Kola så veldig lovende ut fra starten av som du poengterer , Innbytterbenken. Men , han mistet noe underveis og ble helt ordinær som flere andre av våre forsvarsspillere. Vil ikke ha han tilbake i Arsenal. 

Tviler på at han kommer tilbake og blir en viktig spiller for oss, men jeg har liksom tro på at når spillere har kommet og vist at de har kvaliteter, så mister de ikke det sånn plutselig, men dette har vel mye med selvtillit å gjøre, både spillerens og lagets selvtillit. Kola har kapasitet til å gjøre det han gjorde i starten, men han må finne tilbake til det på en måte. Dette er helle rikke en spiller som Arteta har hentet, så tviler på at han jobber altfor mye med å få han tilbake i gammel form.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Innbytterbenken said:

Tviler på at han kommer tilbake og blir en viktig spiller for oss, men jeg har liksom tro på at når spillere har kommet og vist at de har kvaliteter, så mister de ikke det sånn plutselig, men dette har vel mye med selvtillit å gjøre, både spillerens og lagets selvtillit. Kola har kapasitet til å gjøre det han gjorde i starten, men han må finne tilbake til det på en måte. Dette er helle rikke en spiller som Arteta har hentet, så tviler på at han jobber altfor mye med å få han tilbake i gammel form.

 

Jeg kan forstå hva du ser i Kola. Han har vel spilt sin beste fotball (i Arsenal vel og merke) i en fembackslinje. Det gir han mulighet til å storme frem. Høsten 2018 skapte han flere målsjanser enn Messi. Link-up spillet med Auba fungerte svært godt. Dessverre tror jeg ikke han klarer å gjenskape en slik form i en firebackslinje. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Innbytterbenken said:

Tviler på at han kommer tilbake og blir en viktig spiller for oss, men jeg har liksom tro på at når spillere har kommet og vist at de har kvaliteter, så mister de ikke det sånn plutselig, men dette har vel mye med selvtillit å gjøre, både spillerens og lagets selvtillit. Kola har kapasitet til å gjøre det han gjorde i starten, men han må finne tilbake til det på en måte. Dette er helle rikke en spiller som Arteta har hentet, så tviler på at han jobber altfor mye med å få han tilbake i gammel form.

 

Synes Kola er god nok som back up og ser ikke noe grunn til endringer der. Det eneste vi savner i de bakre rekker er å hente Ryan permanent samt en høyreback da jeg regner med at Bellerin forsvinner. 

 

2 hours ago, Verminator5 said:

Syns du pilen burde peke andre vei?

Pila er det minste problemet

Link to comment
Share on other sites

I år får vi se om klubben, eier er villig til å satse. Regner med at  andre top 4 klubber kommer til å forsterke og henger vi ikke med i dette racet blir det vel en 10ende plass. Må satses betydelig skal vi være med i toppen. Mange som må vekk som ikke holder nivå.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Gunners77 said:

I år får vi se om klubben, eier er villig til å satse. Regner med at  andre top 4 klubber kommer til å forsterke og henger vi ikke med i dette racet blir det vel en 10ende plass. Må satses betydelig skal vi være med i toppen. Mange som må vekk som ikke holder nivå.

Vi trenger folk som kan løfte oss til neste nivå og som kan sørge for at vi er i stand til å levere 2 gode kamper på rad. Det er ikke ofte vi gjør det. Men , vi har dessverre levert mange dårlige kamper på rad.

Hadde vi ikke hatt de fryktelige periodene våres denne sesongen så hadde vi klart topp 4. Skal vi høyre opp så må prestasjonene bli betraktelig bedre og de må vedvare. Denne sesongen endte vi 25 poeng bak City.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Vi trenger folk som kan løfte oss til neste nivå og som kan sørge for at vi er i stand til å levere 2 gode kamper på rad. Det er ikke ofte vi gjør det. Men , vi har dessverre levert mange dårlige kamper på rad.

Hadde vi ikke hatt de fryktelige periodene våres denne sesongen så hadde vi klart topp 4. Skal vi høyre opp så må prestasjonene bli betraktelig bedre og de må vedvare. Denne sesongen endte vi 25 poeng bak City.

Ikke så relevant for meg hvor mange poeng bak Sheiky vi kommer, bare vi kommer topp 4. det tror keg vi klarer med dagens stall og manglende Europacupspill. Håper riktignok på forsterkninger, og tror det kommer en del også

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Ikke så relevant for meg hvor mange poeng bak Sheiky vi kommer, bare vi kommer topp 4. det tror keg vi klarer med dagens stall og manglende Europacupspill. Håper riktignok på forsterkninger, og tror det kommer en del også

Topp 4 må være første målet å klare. At vi er 25 poeng bak City er jeg enig i at ikke er noe vi i denne omgangen skal bruke mye tid på. Dagens stall har ved en rekke anledninger denne sesongen vist oss at vi ikke er noe topp 4 lag. De andre vil definitivt forsterke , så gjenstår det å se om Kroenke familien holder ord. Hvis vi ikke forsterker så er vi ikke i CL etter kommende sesong.

Link to comment
Share on other sites

Første vi må gjøre noe med er innsats, er jo helt fraværende i enkelte kamper. Må få inn motiverte spillere som ikke bare er fornøyd med å heve lønn. Skulle ønske vi fikk inn noen vinnerskaller som kan ta tak i en kamp. Her har Arteta en jobb. Får han ikke til det kan han bare gå.

Verste jeg ser er null innsats.

Link to comment
Share on other sites

Vi er en stor klubb i London med flott bane og treningsanlegg. Vi har en flott historie og har vunnet mange trofeer.

Det er ikke mye storhet i dag i form av satsing. Det er ikke sånn lenger at spillere signerer blindt for oss. Det har gått gradvis nedover og det er ikke sikkert at det er slutt på den nedturen. Manageren vår tar læretiden sin i Arsenal. Kan være mange spillere som velger andre klubber en Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Bare ett spørsmål siden det er så mye negativitet rundt Buendia. Var Arsenal i realiteten interessert i å kjøpe han? 

Ryktebørsen gjør sitt beste for å rykte spillere til klubber og til å skape "konflikter" mellom klubber, men var dette egentlig en realitet?

Buendia kunne sikkert fungert godt i Arsenal og det er ingen tvil om at vår klubb pr i dag ikke er den storheten den en gang var, men hadde Buendia ett reelt valg mellom Arsenal og Villa??? 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Polljen said:

Bare ett spørsmål siden det er så mye negativitet rundt Buendia. Var Arsenal i realiteten interessert i å kjøpe han? 

Ryktebørsen gjør sitt beste for å rykte spillere til klubber og til å skape "konflikter" mellom klubber, men var dette egentlig en realitet?

Buendia kunne sikkert fungert godt i Arsenal og det er ingen tvil om at vår klubb pr i dag ikke er den storheten den en gang var, men hadde Buendia ett reelt valg mellom Arsenal og Villa??? 

Vi skal ha lagt inn ett bud for noen dager siden, men det budet skal Norwich ha sagt nei til. Kilde: Fabrizio Romano

Jeg synes det er rart at folk tar så på vei over at vi ikke splasher ut €35+ mill for en 24 år gammel spiller som har én sesong i PL(36 kamper 1 mål) men som har gjort det bra i Championship. Det å konkludere med at vi har 'sunket som klubb' fordi vi ikke bruker ekstreme penger på en middelmådig spiller mener jeg er stikk motsatt av å ha 'sunket'. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...