Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2021/22


Polljen

Recommended Posts

 

30 minutes ago, Marius- said:

Ryktene går nå på at vi har sagt nei til salg av Nkethia som går gratis vekk til sommeren. Hvis det stemmer, er det jo helt hinsides at Arteta skal stole på en spiss som vil vekk, og jo nærere han kommer sommeren jo mindre ønsker han seg en skade. Dessuten en som kun har levert i cup kamp, ellers ingenting...
Jeg kan forstå behovet for å renske i troppen, særlig de som ikke bidrar stort. Men å gjøre dette i januar uten å hente inn erstattere virker jo helt sykt. De får vel panikk på deadline day og overbetaler deluxe for en middelmådighet nå.

Jeg tenker stikk motsatt om Nkethia. Han har alt å bevise for å selge seg selv til en eventuell ny klubb. Å være lite produktiv for å ikke bli skadet vil kun ødelegge for han selv - og Nkethia er ikke den typen tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 557
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Orakelet said:

 

Jeg tenker stikk motsatt om Nkethia. Han har alt å bevise for å selge seg selv til en eventuell ny klubb. Å være lite produktiv for å ikke bli skadet vil kun ødelegge for han selv - og Nkethia er ikke den typen tror jeg.

Dere begge har skrevet navnet feil. Det skrives Nektiah

For øvrig enig med Marius. Han burde ha vært solgt, ser ingen grunn til at han skal få bli

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Ben Elfen said:

Dere begge har skrevet navnet feil. Det skrives Nektiah

For øvrig enig med Marius. Han burde ha vært solgt, ser ingen grunn til at han skal få bli

Nketiah*

Fordømte dyslektikere alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Kjipt å være skråsikker der ja 😂🤣

Jeg visste jo hva som rett - bare dreit meg ut når jeg slurveskrev. Det gav jo deg sjansen til å være en kødd. En sjanse du tok veldig godt vare på 🙂 (jeg hadde selvsagt gjort det samme)

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Jeg synes det er bra jeg. Ut med dem som ikke har en fremtid i klubben likevel. 

Helt enig, men vist dette stemmer. Så begynnes det å tynnes ut noe alvorlig. En god skade på laca og partey. Så begynner sesongen våres å se særdeles tung ut

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Simbad said:

Har du sett noe mer til vår kjære Emilie Stefanb? 😜

Nå satt ikke jeg og pirket den gangen. Og Emile ble dessverre korrektert til Emilie, mens det å ikke kunne skrive Nketiah riktig er bare for amatører 😎

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Stefanb said:

Nå satt ikke jeg og pirket den gangen. Og Emile ble dessverre korrektert til Emilie, mens det å ikke kunne skrive Nketiah riktig er bare for amatører 😎

Skal være glad han ene kompisen min (også Arsenalsupporter) ikke er på forumet. Han klarer ikke å uttale Aubameyang riktig. Achombacheng er visstnok spissen som scoret i FA-cupfinalen mot Chelskij. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Simbad said:

Skal være glad han ene kompisen min (også Arsenalsupporter) ikke er på forumet. Han klarer ikke å uttale Aubameyang riktig. Achombacheng er visstnok spissen som scoret i FA-cupfinalen mot Chelskij. 

Hørt han skal være god. Kanskje Achombacheng var den gode tvillingen og vi beholdt Aubameyang? 🤔

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Hørt han skal være god. Kanskje Achombacheng var den gode tvillingen og vi beholdt Aubameyang? 🤔

Det gir egentlig mening 🤔 etter FA-cupfinale virker det iallefall som at vi har en helt annen spiller 🤔😲

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ben Elfen said:

Dere begge har skrevet navnet feil. Det skrives Nektiah

For øvrig enig med Marius. Han burde ha vært solgt, ser ingen grunn til at han skal få bli

Jeg må si at det føles ganske deilig å se at du selv driter deg ut så massivt - og samtidig på et ord du selv forsøker å korrigere andre på. Det må være så hinsides flaut og vondt at jeg ønsker deg bare god helg.

Link to comment
Share on other sites

Lån ut Auba han får ikke 1 min uansett av Arteta. Selg Nketiah. Ja det skrives slikt og hent Neves. Får vi en god pris på Isac så kjøp han. 

 

Arsenal er den type fotballklubb som vil avvise 10 millioner pund for Nketiah på mandag og deretter miste ham gratis om 6 måneder.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Orakelet said:

Jeg må si at det føles ganske deilig å se at du selv driter deg ut så massivt - og samtidig på et ord du selv forsøker å korrigere andre på. Det må være så hinsides flaut og vondt at jeg ønsker deg bare god helg.

Lol. Kjøp en ny stupebrygge til 29 mill dere 😂🤣

Link to comment
Share on other sites

Isak og Neves inn før deadlineday så er jeg jævlig fornøyd. Nketiah ut.

Til sommeren ut med Leno, Cedric, Mari, Elneny, Xhaka, Torreira, Guendouzi, Pepe, Lacazette og Aubameyang

Inn med: Matt Turner, Djed Spence, Ryan Gravenberch og Antony Santos. De to siste er Ajax gutter som det bare er et spørsmål om tid før eksploderer og blir kjøpt av en toppklubb.

Ramsdale/Turner

Tomi/Spence - White/Saliba - Gabriel/Holding - Tierney/Tavares

Saka/Antony - Partey/Gravenberch - Neves/Lokonga - Martinelli/Smith Rowe

Ødegaard

Isak/Balogun

 

Med dette så ville vi ha totalrenovert stallen. Ingen feite lønninger og minus Partey så er samtlige under 25 år. Det er kanskje litt tynt, men vi har flere gode talenter i bakhånd pluss flere spillere som er satt opp allerede som kan bekle flere posisjoner som burde kunne steppe inn.

Når det gjelder talentene tenker jeg da på Ballard/Rekik på stopperplass, Patino/Azeez på midtbanen, Hutchinson/Cottrell på kantene +++ mange flere.

Kjenner jeg er klar for et spennende Arsenal lag igjen. Tror dette kunne blitt et fantastisk lag på sikt. Særlig med hovedkjernen vi har på plass nå (mangler bare en spiss).

Link to comment
Share on other sites

On 1/28/2022 at 12:54 PM, Stefanb said:

Hadde foretrukket å ha Chambers som backup kontra Cedric, men før kampen mot Liverpool har han knapt spilt. Mtp. at kontrakten hans går ut til sommeren så er det ikke dumt at vi fikk litt penger for han.

Vi har kanskje dårlig dekning på midtstopperplassen akkurat nå, men mtp. at Tierney kan spille der (+ Tomi) og vi kun har PL igjen å spille i så tror jeg det skal gå greit.

Vi får se om Edu/Arteta klarer å dra noen ut av hatten, men det viktigste for meg er at vi kjøper gode spillere og ikke bare kjøper for å kjøpe.

Chambers gikk gratis.

Men jeg er svært skuffet over at vi mangler en midtbane spiller og en TOPP målgarantist i dette vinduet, er jo obviously det vi trenger.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...